PHOTO : D17 Photo Gallery
MOVIES : D17 Intro | D17 Impressie
Nick:   Wachtwoord:  
   
PHOTO : D17 Photo Gallery
MOVIES : D17 Intro | D17 Impressie
Nick:   Wachtwoord:  
imageimage
Δ Call of Duty 4 - S&D
Name:
Size:
Admin:
Max Teams:
SE/DE:
Call of Duty 4 - Modern Warfare - S&D
2 vs 2
Rayes
32
Single Elimination


The new action-thriller from the award-winning team at Infinity Ward, the creators of the Call of Duty ® series, delivers the most intense and cinematic action experience ever.

Call of Duty 4: Modern Warfare arms gamers with an arsenal of advanced and powerful modern day firepower and transports them to the most treacherous hotspots around the globe to take on a rogue enemy group threatening the world. As both a U.S. Marine and British S.A.S soldier fighting through an unfolding story full of twists and turns, players use sophisticated technology, superior firepower and coordinated land and air strikes on a battlefield where speed, accuracy and communication are essential to victory. The epic title also delivers an added depth of multiplayer action providing online fans an all-new community of persistence, addictive and customizable play.

Official Website: Call of Duty 4 - Modern Warfare

Vragen/opmerkingen? Forum topic over deze competitie.

Competitie prijzen


Nog niet bekend.



Server instellingen



// Search & Destroy g_gametype sd /rcon promod_mode 2v2_mr10
6 second start time
3 SMG limit - with the promod smg fix
1 sniper - with awp fix
No-sway fix
45 second bomb fuse
1:45 minute round length
5 second plant time
7 second defuse time
LMG Disabled
Red-dot sight disabled

Client instellingen



Geen tweaks of onofficiele mods die voordeel geven zijn toegestaan.
Zie de Cheating & Anti-Cheating sectie voor meer uitleg hierover.
Geen enkele bovenstaande setting mag worden veranderd gedurende een match.

Wedstrijdreglement - Algemeen



Matches worden 2 vs 2 gespeeld.

Opdagen met minder dan 2 spelers staat gelijk aan een no show en is dus een forfeit loss. Clans die 1 speler tekortkomen mogen de eerste map forfeiten. Zij hebben dan tot 30 minuten na de begintijd van de match om een 2e speler te vinden.

De spelers die de eerste match in de competitie spelen, zijn vanaf dat moment de spelers die de hele competitie gaan spelen. Wisselen van spelers is gedurende de competitie niet toegestaan.

De map list is:
    
  • mp_backlot
        
  • mp_citystreets
        
  • mp_crash
        
  • mp_crossfire
        
  • mp_vacant
        
  • mp_strike

    Wedstrijdreglement - Poule Wedstrijden


  • De matches worden gespeeld met Promod LIVE v2.04
  • De poules zullen single elimination zijn om de competitie genoeg tijd te geven.
  • Een poule match wordt gespeeld op 2 maps ( mochten er veel clans zich inschrijven dan kunnen we besluiten dit aantal terug te brengen naar 1 ). Het aantal gewonnen tickets worden opgeteld en ingevuld als eindscore. Gelijkspel is toegestaan.
  • Beide clans spelen een map die door de Drome organisatie voor de betreffende ronde word mede gedeeld.
  • Het is niet toegestaan om in meerdere clans tegelijk te spelen gedurende de competitie, ook als je eigen clan eruit ligt is het niet toegestaan om met een andere clan verder te gaan.

    Poule standen



  • Een forfeit loss geldt als een verlies van alle maps. Er worden in dat geval geen mapscores ingevuld.
  • Een clan die een poulematch voor de 2e keer forfeit zal uit de competitie worden gezet.
  • Als een clan de competitie verlaat met nog slechts 1 wedstrijd te gaan, telt de laatste match als een forfeit loss en alle matches van die clan zullen tellen voor de einduitslag in de poule. Deze regel geldt niet voor clans die al een match hadden geforfeit of die alle voorgaande matches had gewonnen of verloren.
  • Een clan die uit de competitie stapt nadat zij zich al gekwalificeerd had voor de playoffs, wordt vervangen door de eerstvolgende clan die achter de desbetreffende clan is geëindigd in de poule.
  • De stand  in de poule wordt bepaald door het aantal overwinningen. Als 2 of meer clans een gelijk aantal overwinningen hebben, dan wordt gekeken naar de ronde scores van alle gespeelde maps. Als dat ook gelijk is, wordt er een extra wedstrijd gespeeld tussen de 2 gelijk geëindigde clans die de einduitslag zal bepalen.
  • De eerste 2 clans in een poule gaan door naar de play-off’s ( dit kan worden verandert naar mate er minder/meer aanmeldingen zijn ).
  • Bij een winst krijgt een clan 2 poule punten toe gedeeld, bij een tie krijgen beide clans 1 punt toe gedeeld en bij een verlies krijgt de clan 0 punten.
  • Als de nummer 2 en 3 het zelfde aantal poule punten hebben, geeft het aantal round wins de doorslag wie er door gaat.


    Wedstrijdreglement - Playoff Wedstrijden



  • Een playoff match kan beslist worden in 1 of 2 maps. Een mapwin resulteert in 2 punten voor de winnaar en 0 voor de verliezer, terwijl een gelijkspel 1 punt oplevert voor beide clans. De clan met de meeste tickets wint de match.
  • Beide clans selecteren 2 verschillende maps van de maplist voor de wedstrijd, een coinflip beslist welke map als eerste wordt gespeeld.
    Let op: Een clan mag een map maar 1 keer selecteren in de gehele playoff, dit om te voorkomen dat clans alleen hun homemap gebruiken om hoger op te komen.
  • De clans mogen hun kant kiezen op de door de tegenstander gekozen map.

    Wedstrijdverloop



  • Spectators zijn niet toegestaan, even als bij de tegenstander staan en alles door seinen ( ook wel ghosting genoemd ).
  • De match zal pas beginnen als beide clans volledig gereed zijn, mocht dit na een kwartier na de aangegeven speeltijd nog niet in orde gemaakt zijn, dan word er een forfeit toe gedeeld aan de clan die wel gereed was.
  • Spelers mogen de match pauzeren als een speler overflowt of crasht. De pause mag maximaal 5 minuten duren (genoeg om te rebooten en opnieuw te connecten). De maximale pauzetime per map per team is 10 minuten. Een map mag niet vaker dan 2 keer gepauzeerd worden voor hetzelfde probleem bij dezelfde speler (bv. crashes). Na 2 keer moet de speler doorspelen met het probleem of moet ene vervangende speler verder spelen.
  • Spelers mogen de match pauzeren als er sprake is van duidelijke technische problemen bij een speler (stroom/netwerkuitval). Tactische timeouts zijn niet toegestaan. Problemen met een voice communication programma (Roger Wilco, TeamSpeak, Ventrilo) zijn geen geldige reden voor een pauze. De eventueel aanwezige admin zal de match onmiddellijk door laten gaan als er geen geldige reden is.
    Note: Opzettelijk technische problemen veroorzaken om tijd te rekken zal als een forfeit worden beschouwd.
  • De tijd tussen maps zal exact 10 minuten zijn, tenzij de clans beide eerder aangeven ready te zijn. De eventueel aanwezige admin zal de map forced starten na 10 minuten.
  • Als de server crasht gedurende een match, dan zal de map alleen opnieuw gestart worden als er minder dan 1 minuut gespeeld is, of gedurende de eerste ronde voor ronde-gebaseerde matches. In alle andere gevallen zal de resterende tijd (afgerond op de minuut, met een minimum van 2 minuten) of rondes gespeeld worden, waarna de scores opgeteld worden voor de mapwin.

    Na de wedstrijd



  • De uitslag wordt ingevoerd in het composysteem door beide clanleaders. Als beide clanleaders de juiste score invoeren wordt de uitslag automatisch geaccepteerd.
  • Bij problemen dienen beide clanleaders zich te melden bij de Games infobalie, direct na de match.
  • Wees aardig voor elkaar ;)

    Cheating & Anti-Cheating



  • Er zal NIET met punkbuster worden gespeeld wegens bekende problemen hiermee op LANS. Wij gaan uit van het gezonde verstand van clans, en de sociale controle tussen clans. Cheatende clans, mits 100% aangetoond, worden per direct verwijderd uit de competitie. Geen discussie is daarover mogelijk.
  • Het is niet toegestaan custom models, textures en skins te gebruiken, gebruik dus de default Call of Duty 4 installatie en de officiële game updates.
  • Voice communication programmas zoals Roger Wilco, Battlecom, Ventrilo, Teamspeak  mogen gebruikt worden, maar mogen geen reden zijn om wedstijden op te houden wegens technische problemen o.i.d.
  • Expres spel- of mapbugs gebruiken in je voordeel zal opgevat worden als cheaten en leiden tot verwijdering uit de competitie.
  • Er is geen limiet aan het gebruiken van teamkills of zelfmoord in je game ;)

    Veranderingen en Uitzonderingen



    Deze regels mogen ter alle tijde vantevoren onaangekondigd veranderd worden door de Drome game-crew. De veranderingen zullen natuurlijk op tijd op het Drome-intranet of de Drome website verschijnen. Ook wordt dit tijdens de LAN omgeroepen zodat elke clan op de hoogte is. Clans worden geacht alle regels te kennen. Als je ze niet kent, is dat geen geldige reden om ze niet op te volgen. Lees ze tijdig voor Drome goed door.
    Als er een keuze moet worden gemaakt, is de bedoeling achter de regels hoger dan de geschreven regels. Dat betekent dat sommige regels anders kunnen worden geinterpreteerd door elke clan. De beslissing door de compo-admin is dan bindend. Let wel op, een clan kan niet ter alle tijden rekenen op een verandering in de regels wanneer hun dat uitkomt.
    Het is onmogelijk om alle regels vast te leggen op papier, zodat het een 1000 pagina lange lijst wordt die niemand zal lezen. Voor situaties die niet gedekt zijn door deze regels, zal de compo-admin richting de hoofd-admin stappen om advies te vragen en dan van daaruit een beslissing nemen. Over deze beslissing kan niet worden gediscussieerd.
    Als een clan een forfeit win heeft gekregen omdat de tegenstander deze regels heeft gebroken, maar graag toch de match wil her-spelen, dan kan de competitie admin, indien er tijd voor is, dit toestaan.

    Terug naar de Drome competitiesectie