T O P I C R E V I E W |
Mythweaver |
Posted - 27-02-2009 : 09:47:39 Hoi Drome organisatie!
Nog bedankt voor de LAN, het was heerlijk. Gewoon een lekker bed, goed eten en zelfs nog een zwembad, dit mag wel vaker gebeuren!
Ik heb een vraag over jullie administratie, die leek namelijk automatisch te gaan: Zodra iemand betaald had ovv het nummer, werd dat automatisch aan jullie administratie toegevoegd. Ik ben bestuur bij een vereniging en we willen eigenlijk ook zoiets voor de jaarlijkse ledencontributie. :) Hoe doen jullie dit? Is er nog een bepaald pakket voor nodig?
Willen / kunnen jullie dat hier beantwoorden, of moet ik een mailtje sturen?
Alvast bedankt,
Rogier
|
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
BravoNijN |
Posted - 10-03-2009 : 14:40:23 smaakten ze wel goed dan ? |
Apollo |
Posted - 04-03-2009 : 00:25:27 Was inderdaad wel apart..
En dat bosje bloemen van de Rabo was ook erg apart, kwam binnen tijdens de opbouw week, in het Expo Center. Probeer daar maar es een bos bloemen vers te houden :) |
Mevius |
Posted - 28-02-2009 : 21:33:06 , Al was het natuurlijk al heel wat dat jullie een bug tegenkomen in het internet bankieren systeem zonder er naar op zoek te gaan. |
Apollo |
Posted - 28-02-2009 : 19:09:05 lol..
is onzin natuurlijk, rabo heeft die bug die toen opspeelde al jaren geleden gedicht :)
 |
Mevius |
Posted - 28-02-2009 : 14:56:59 Maar toch wel een aardige bug als je de rekeningen van anderen kunt bekijken. |
Rol |
Posted - 28-02-2009 : 10:14:51 quote: Originally posted by CoolyBoy
lol bug? Doe eens uitleggen :P (of iig beschrijven wat je ermee kunt^^)
We kunnen er niets mee zodra we op een knop drukken krijgen we helaas onze eigen rekening weer :( Anders was Drome wel goedkoper geweest ;) |
Kecin |
Posted - 28-02-2009 : 01:06:03 Veel plezier met de honeypot!
|
Mevius |
Posted - 27-02-2009 : 22:09:24 lol bug? Doe eens uitleggen :P (of iig beschrijven wat je ermee kunt^^) |
Apollo |
Posted - 27-02-2009 : 21:37:46 Hey lol het werkt nog! :) |
Arfman |
Posted - 27-02-2009 : 14:43:36 Probeer es .. kon je via die bug niet bij de bankrekeningen van de bezoekers? |
Apollo |
Posted - 27-02-2009 : 13:41:05 Klopt :) Lullig bosje bloemen als compensatie voor het aantonen dat hun internetbankieren niet waterdicht was. Mag hopen dat ze dat ondertussen hebben aangepast :) |
Arfman |
Posted - 27-02-2009 : 13:21:15 Hadden wij ooit ook niet een bugje ontdekt in Rabo Internetbankieren? Iets met een stukje URL veranderen en dat je dan ergens terechtkwam waar je niet hoorde? En hadden wij daar geen bloemetje van de Rabobank voor gehad? |
Apollo |
Posted - 27-02-2009 : 12:36:21 Jep exact dat doe ik ook. Export CSV van rabobank, upload file naar server, en parse de data. Als mensen keurig BOEKING ABC123 erin hebben staan gaat het koppelen aan de reservering automatisch.
Het blijft handwerk om in te loggen in rabobank internetbankieren en die download te doen, kan niet anders  |
Mythweaver |
Posted - 27-02-2009 : 11:32:46 Hoi Rob,
Ah, gaat dat zo. De export had ik van gehoord van onze penningmeester, maar ik dacht dat jullie het volautomatisch deden. OK, dan gaan we maar aan 't coden voor het parsen van onze exports, bedankt!
Groeten,
Rogier
|
Rol |
Posted - 27-02-2009 : 10:22:55 Hoi Rogier,
Compleet automatisch gaat het nog niet. Via online bankieren halen wij, in drukke tijden, dagelijks een export op. Deze importeren wij vervolgens in ons reserveringssysteem wat grotendeels gebouwd is door Apollo. Dit systeem zorgt dan voor de matching tussen een boeking en een reservering. En als iedereen alles goed heeft ingevuld houd het daarmee voor ons op. Als dit niet zo is dan moeten wij zelf kijken wat er mis is gegaan. Wij gebruiken dus ons eigen systeem ervoor en niet een kant en klaar pakket.
Groeten, Rob |