image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Benelux Gaming LAN met 3500 euro prijzengeld

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
[DR]Supernova[NL] Posted - 21-05-2011 : 14:47:45


Benelux Gaming LAN gaat de 4e editie, op 24-25-26 juni te Enschede, groots van start met de aankondiging van een prijzenpot van maar liefst 3500 euro. Met plaats voor 700 spelers zal dit zeker een interessante LAN gaan worden voor de toppers uit de scene om te laten zien dat zij in staat zijn naar huis te gaan met het prijzengeld!

Benelux Gaming LAN wat begon met 200 man de eerste keer is nu hard op weg om te groeien. Met een prijzenpot van 3500 euro en plaats voor 700 bezoekers zullen ze zeker een hoop te bieden hebben voor competatief benelux. Na het eerdere wegvallen van Drome en Regroup is dit ook zeker een goed alternatief voor de tukkers!

Bij een echte LAN horen natuurlijk ook competities en BGLAN heeft besloten Gamelux in te schakelen om deze daar te verzorgen. Naast het verzorgen van enkele van de competities zal Gamelux ook weer aanwezig zijn met Gamelux TV voor de nodige interviews en coverage van het evenement. Vanzelfsprekend hopen we jullie daar natuurlijk ook allemaal weer te zien. BGLAN heeft de volgende competities met prijzengeld aangekondigd:
- Call of Duty 4 (1000 EUR)
- StarCraft II (1000 EUR)
- Counter-strike 1.6 (750 EUR)
- Counter-strike: Source (750 EUR)

Verder zullen ook de overige competities gehouden worden voorzien van hardware prijzen:
- Call of Duty: Black Ops
- Call of Duty: MW2
- Trackmania Nations
- FIFA11
- League of Legends
- Wolfenstein Enemy Territory

www.beneluxgaminglan.nl

8   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Natalia Posted - 20-10-2011 : 16:37:10
quote:
Originally posted by Mrkuiken
Anyways als er weer een volgende Drome komt en ik dit keer wel kan(laatste Drome kon ik niet) dan org ik wel weer een Usercompo CS :).



Wanneer kan je niet?
Mrkuiken Posted - 23-06-2011 : 14:29:12
quote:
Originally posted by Arfman

Laten we het erop houden dat we in het verleden ontzettend veel problemen hebben gehad met Gamelux en de aanverwante scene. Of nouja, zij hadden een probleem met ons, wij hadden zoiets van "meh"

Ging uiteraard weer over de CS compo's, seedings die niet zouden kloppen, serverconfigs waarin een of andere obscure variabele op 300 stond in plaats van 298 en daardoor effectief een compleet ander spel werd (volgens hun), enzovoort. Maar misschien is dat nu allemaal veranderd en zijn ze professioneel geworden



Haha Arf heeft nog steeds nachtmerries van CS..

Volgens mij was er bij Drome toch ook een Pro CS clan dat eerder na binnen wou(voor opening tijd) om te oefenen voor de CS compo. en als jullie dat niet deden er gezeik was met sponsoren?. :)

Anyways als er weer een volgende Drome komt en ik dit keer wel kan(laatste Drome kon ik niet) dan org ik wel weer een Usercompo CS :).
[DR]Supernova[NL] Posted - 10-06-2011 : 11:25:36
De org heeft gepost dat er een bar is ^^
Mevius Posted - 07-06-2011 : 00:17:55
@arf, ahh dat verhaal over die CS compo, heb ik destijds ook iets van meegekregen inderdaad. Blij dat jullie nu zelf de compo's in handen hebben (lukt ook prima met zo'n hecht clubje).

@supernova, ik kom nog wel ff langs maar zonder pc. Hopelijk is er dit keer w�l een bar aanwezig.
[DR]Supernova[NL] Posted - 31-05-2011 : 20:44:00
Ho ho, ik ben niet van de Org en ook ik heb vernomen dat Gamelux niet je van het is. Maar dat terzijde :P Ik ben er het hele weekend. Ben zelf ook benieuwd hoe het is; volgens mij ben ik misschien ��n keer eerder geweest @ BGL.
Arfman Posted - 30-05-2011 : 14:50:06
Laten we het erop houden dat we in het verleden ontzettend veel problemen hebben gehad met Gamelux en de aanverwante scene. Of nouja, zij hadden een probleem met ons, wij hadden zoiets van "meh"

Ging uiteraard weer over de CS compo's, seedings die niet zouden kloppen, serverconfigs waarin een of andere obscure variabele op 300 stond in plaats van 298 en daardoor effectief een compleet ander spel werd (volgens hun), enzovoort. Maar misschien is dat nu allemaal veranderd en zijn ze professioneel geworden
Mevius Posted - 25-05-2011 : 23:36:19
Ga jij ook naar BGlan Dick? Ik ben er twee keer geweest (de eerste twee keer, toen het nog in Oldenzaal was) maar ik vond de sfeer zo kill. Geen muziek, geen gezelligheid, crew die elkaar tegensprak, een lan die iets miste maar wel een entreeprijs vroeg waar je u tegen zegt.

Ik gooi het in ieder geval in de groep en wellicht komen we langs, sowieso een avondje kunnen we wel doen.

@Arfman: doe eens uitleggen, Gamelux en gezelligheid?


Arfman Posted - 24-05-2011 : 13:35:39
Oeh, Counter-Strike competities verzorgd door Gamelux .. dat staat garant voor vele uren gezelligheid! [/sarcasm]

Nee, flauw om jullie daarop aan te vallen. Ziet er allemaal goed uit! Hopelijk krijg je de tent een beetje vol

Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000