image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Hallo allemaal

Note: You must be registered in order to post a reply.

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

T O P I C    R E V I E W
Lansquadron Leeuwarden Posted - 21-02-2011 : 21:02:59
Hi allemaal

Wij zijn Lansquadron Leeuwarden en wij zijn een bedrijf in lan accommendatie ! We hebben een grote unit tot onze beschikking met kantine douche etc ! voor opening zoeken we nog wat gamers en sponsoren ! kijk es op www.lansquadron.nl
en mooie site
16   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Mart! Posted - 15-03-2011 : 20:06:26
<3 Enigma :-)
Arfman Posted - 14-03-2011 : 15:52:35
ENIGMAAAAAAAAAAAH!
EnigmA-X Posted - 14-03-2011 : 14:19:49
quote:
Just in a short while we, will start our new project. A chance to see your friends and fellow clan members for a "meet and game" weekend. We are not LAN party organizers. We just provide all thats needed for such a venture


Hmm. Ok.
Maar dan...:

quote:

The full weekend of gaming, a place for your sleeping bag and breakfast will be provided. This Match is to celebrate the opening of our new accommodation centre and to have a meet and greet for the G4F Clan. We hope most of our mates to be there. So this is a call to all of the members of G4F. Sign up and Play. We have invited some other clans and we hope to see those gamers too.


...en dan nog het filmpje: "Hi guys, I don't know if you heard it already, I am trying to set up a lan-party..."


Voor de Lansquadron organisatie:

  • Jullie organiseren wel een LAN :)

  • De meeste lanorgs willen een 'eigen' locatie en gaan niet op/in de locatie van een ander zitten

  • Opzich zou jullie concept best kunnen werken, maar dan vind ik dat je ook zelf echt niet iets moet gaan organiseren (ook niet om het feestje), laat een andere org dat dan doen (stel de locatie grateloos ter beschikking en er is vast iemand zo gek om het te doen)

  • Ik zie nergens informatie die belangrijk zijn voor een lanorg (stroom, internet, tafels/stoelen, slaapruimtes, etc)




Verder vind ik het niet zo raar dat je wat commentaar krijgt als je een berichtje post op het forum van Drome. Misschien hebben jullie je er niet zo in verdiept, maar Drome is ��n van de oudste (beste,leukste) lanorgs van grote lans op het noordelijk halfrond. Ook al is het commentaar soms wat bot, het is eerlijk �n gemeend.

Als je daar geen respect voor hebt (of op kunt brengen), ga je het waarschijnlijk niet ver brengen. Ik heb in de afgelopen 10 jaar ook veel wilde ideeen en faalheden meegemaakt (ambience,lanplein,dat ding in ahoy,...). De mensen die nu met een glimlach op hun gezicht terugdenken (o.a. de harde kern van drome) zou je eens serieus moeten nemen (als in: respecteren ;))...kan je nog iets van leren.

De kennis en ervaring die gegeven wordt is gratis en zeeer bruikbaar. Doe er wat nuttigs mee en sla het niet in de wind!

Tot slot, waarom is het filmpje in (steenkolen) Engels?
BGRick Posted - 12-03-2011 : 18:31:15
Lolz, zou wel epic zijn als er een LAN in Leeuwarden word gehouden
Kan ik er lopend heen =D

1ding, die site is echt onduidelijk en traag.
Plaatjes veel te groot enz, ik zou zeggen, helemaal eraf en een nieuwe erop ;)
Arfman Posted - 08-03-2011 : 11:26:14
quote:
Originally posted by Lansquadron Leeuwarden

Aan taalgebruik?? Wat zielig weet je laat maar ok ! Hoor van veel mensen dat goed en kan veel commentaar hebben maar het kan ook teveel zijn !!! Jullie rulen niet ofzo en dit zal echt mijn laatste mail zijn want vind dit echt zielig!!!! Gunnen jullie anderen niks??? Succes met Drome 15 en een half


Blijkbaar heb je niet alleen een probleem met schrijven, maar ook met lezen.

Veel succes kerel!
Mevius Posted - 05-03-2011 : 19:22:58
Ok� even serieus. Een paar vraagjes.

Stel ik wil er bij zijn tijdens het eerste weekend op 15, 16 & 17 april. Wat zijn de kosten? Wat kan ik verwachten? Wat moet ik meenemen en wat is er dan geregeld voor mij? Hoeveel man heeft zich al ingeschreven? hoeveel man kan zich inschrijven? Heb je ervaring met het opzetten van een soortgelijk iets? Hoeveel mensen zitten er in de organisatie van 'Lan squadron'?

Een paar vragen waar ik wel graag antwoord op wil hebben voordat ik ergens heenga. Bij Drome kan ik al deze vragen beantwoorden of beantwoord krijgen als ik ze stel, ik verwacht van een andere organisatie niets anders.
Chessel Posted - 05-03-2011 : 00:17:10
Ok�, ik zal een poging doen om het van een andere kant te belichten. Klaarblijkelijk heeft deze man een taalachterstand en/of is hij minder goed ontwikkeld. Dit is een aanname op basis van de website, het filmpje en de posts. Niet persoonlijk bedoeld, maar zo komt het op mij over.

Het is heel knap van deze man dat hij het voor mekaar heeft gekregen eigenaar te zijn van een gebouw waar hij nota bene een LAN-PARTY gaat houden. Daarnaast denkt hij aan alles: een website, een filmpje, reclame op andere sites en de mensen komen uit veel verschillende landen.

Goed bezig. Ik hoop dat je nog meer goede mensen om je heen zoekt die jou kunnen helpen. Ken je zwaktes en laat andere mensen die goed zijn in je zwaktes het werk opknappen dan ben ik benieuwd wat de toekomst brengt.

Ik moet nu helaas een teil pakken want ik moet wat loodsen. Succes! :)
Lansquadron Leeuwarden Posted - 04-03-2011 : 21:17:57
Aan taalgebruik?? Wat zielig weet je laat maar ok ! Hoor van veel mensen dat goed en kan veel commentaar hebben maar het kan ook teveel zijn !!! Jullie rulen niet ofzo en dit zal echt mijn laatste mail zijn want vind dit echt zielig!!!! Gunnen jullie anderen niks??? Succes met Drome 15 en een half
Arfman Posted - 04-03-2011 : 14:05:53
Kerel, doe ALSJEBLIEFT iets aan je taalgebruik, dit kan �cht niet als je ook maar door 1 persoon serieus genomen wilt worden. Ik heb geen idee waar je laatste post over gaat.
Lansquadron Leeuwarden Posted - 04-03-2011 : 11:17:45
Doe er veel mee maar het pand is van mij eigendom!!! Ik doe veel met de tip maar de manier waarop dingen gebracht worden ! Ik vraag het op normale manier en heeft iemand hard gewerkt er aan en zelf opgebouwd ! Is er nu mee gestopt door wat er hier gezegd word ! No problem ! Maar wil graag wat meer weten over hoe en wat met Lan parties ik heb Lansquadron Lan accommandaties waar je lan parties kunt geven en wou de eerste zelf organiseren maar gaat veel in om heb ik door ! en ik deed het met zijn 2en en nu alleen ! maar toch bedankt
Kecin Posted - 03-03-2011 : 20:32:43
Dude what the fuck. Mensen geven je tips en het enige wat jij zegt is: " het hOeft nie perfekckt teuh wezuhn".
Dat vind ik dus verschrikkelijk, je hebt een goed idee, huurt een groot pand en tekent voor je eigen faillissement doordat je gewoon niet betrouwbaar overkomt in taal, uitleg en antwoord.
Zo'n filmpje kan echt positief voor je bedrijf werken, in dit geval alleen negatief. Werk je randjes inderdaad meer af.

-1 faal.
Natalia Posted - 28-02-2011 : 19:28:54
Lansquadron Leeuwarden ! Ik ! wens ! je ! veel ! plezier !
Arfman Posted - 28-02-2011 : 10:37:56
Dus je regelt een filmploeg maar bereidt vervolgens je tekst niet even voor? NOFI, maar dat is hoe het hele verhaal sowieso op me overkomt: leuk idee, maar de afwerking lijkt aan alle kanten te rammelen.

En bij ons was het zeker ook niet allemaal perfect, maar wij gingen dan ook niet met een halve voorbereiding het internet op ...
Lansquadron Leeuwarden Posted - 24-02-2011 : 16:53:40
Veel feedback maar als je alles in 1 keer moet doen voor een filmploeg en je heb niks voorbereid qua tekst dan is het goed en leeuwarder engels ik vind het goed ! bedankt voor de info ! heb ook al 75 toezegging gaat lekker ! en van spanje polen ierland engeland italie diverse clan hebben toegezegd er te zijn inclusief mijn eigen G4F ! Gaat om de fun toch die gaat hebben niet om de perfectie en het is een oud callcenter ! er is genoeg brandbeveiling en zal EHBO zijn en tja erg kritisch allemaal ! Je moet niet verwachten dat alles direct goed is was denk ik bij jullie ook niet zo ! maar bedankt voor info
Chessel Posted - 24-02-2011 : 12:50:34
Aan dat Engels heb ik me ook erg gestoord. Ik heb maar 1 jaar HBO Engels gedaan maar ik stoorde me er erg aan. Leeuwarder Engels. In het filmpje leek het alsof diegene met tegenzin Engels sprak, dat komt niet goed over. Ik raad aan het in het Nederlands te doen met Engelse ondertiteling.
Stel jezelf ook voor. Hallo ik ben die en die van dat en dat bedrijf. Niet gelijk beginnen met: Heb je het al gehoord (oid).
Ik kom uit Leeuwarden dus op zich lijkt het me wel lachen om eens een kijkje te nemen. Maar het is invitatie dus ik zal waarschijnlijk niet een paar uur kunnen kijken. Moest ik nu ook een pc meenemen of staan die er in april?

Voor de rest fantastisch dat er sponsors zijn en dat dit georganiseerd gaat worden. Ik ben alleen een beetje bang dat het nooit zo leuk kan worden als Drome :) Succes in ieder geval.

Cheers,
Rol Posted - 24-02-2011 : 10:11:30
Ben eerder benieuwd naar een plattegrond hoe je dat dan in gedachte hebt qua aantallen dan nog een filmpje. Als ik namelijk de formaten hoor op het filmpje van de kamers, bijvoorbeeld ��n die je noemt is 5 x 7,5 dat is grof gezegd 40m2 en daar zou je dus maximaal maar 20 gamers in kwijt kunnen. Dus ben heel benieuwd hoe je dat brandveilig en dergelijke anders voor je ziet.

Als je je wilt richten op de internationale gamerscircuit dan wens ik je heel veel succes. In Nederland is het de laatste jaren hard achteruit gegaan als het gaat om deelnames aan LAN Party's. Leeuwarden is nou ook voor het internationale gamerscircuit niet zo heel gemakkelijk bereikbaar. Zou eerst maar eens het nationale gamerscircuit daar proberen te krijgen. En de website, met alle respect, in de prullenbak te gooien en er een website neer te zetten die professioneel oogt.

Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000