image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 LAATSTE DAG: BAWLS in de voorverkoop !
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

Savatage
Drome regular

332 Posts

Posted - 18-06-2004 :  14:24:46  Show Profile
200 euro aan drinken voor 2,5 dag vind ik wel een beetje teveel van het goede Smirnoff :) En ik neem gewoon GP mee, werk prima en tis ook wel te drinken imo. Misschien dat ik op Drome wel een flesje Bawls probeer, dat zien we dan wel weer...
Go to Top of Page

Deurmat
Drome junior

185 Posts

Posted - 18-06-2004 :  14:45:50  Show Profile
en of het niks meer is voor een arme student ...

20 euro ! = 44 gulden :p

www.Deurmat.net
Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 !
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 18-06-2004 :  16:52:13  Show Profile
quote:
Originally posted by Stony

als jullie zo graag wakker blijven dan kun je ook
gewoon wat "snoepjes" meenemen. Niet dat ik dat leuk
vind op een lan ofzo maarken wel paar die dat van plan
zijn. En het is DE manier om wakker te blijven

and btw 1,25 is hoere duur das bijna 3 gulden

Zou ik niet doen. Bij constatering van drugsgebruik wordt je verwijderd uit het Expo Center, zie onze Evenement Regels op de site.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

apeX
Drome junior

199 Posts

Posted - 18-06-2004 :  17:15:49  Show Profile
quote:
Originally posted by EnigmA-X

Erg lollig, maar als iets niet naar kauwgomballen smaakt is het BAWLS, de mensen die dit roepen hebben het duidelijk nog nooit gedronken

:o ik heb het wel gedronken. En ik vind het naar kauwgomballen smaken. (niet alle kauwgomballen smaken hetzelfde)
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 18-06-2004 :  17:34:25  Show Profile
Nou vooruit dan Ripper, maar je bent de eerste (serieus) die het zo benoemt (waarvan ik het hoor dus)

Wat wel een bekend 'fenomeen' is, is dat veel meer mensen het lekker vinden bij het nuttigen van een tweede flesje dan bij de eerste. We hebben marktonderzoek laten doen (consumenten onderzoek) en dit wordt toegeschreven aan het feit dat het een vrij onbekende smaak is (het heeft geen vergelijkbare smaak met een ander bekend produkt zoals dat bij Energy Cola's of Red Bull klonen wel is).

Misschien moet je me maar even opzoeken op Drome, misschien valt er iets te regelen zodat je van gedachte verandert...

BAWLS. Fuel for hardcore Gamers.
Go to Top of Page

Hdez
Drome junior

222 Posts

Posted - 18-06-2004 :  19:34:24  Show Profile
quote:
Het wordt iig wel ietsje goedkoper als Red Bull

quote:
Bij de Albert Heijn betaal je voor een 12-Pack Red Bull 12.49 EUR. Dit is 12x 250ml = 3 liter. Prijs per liter: 4.16 EUR.
Dit is 24x 300ml = 7.2 liter. Prijs per liter: 4.20 EUR.

*tja, denkt aan een opmerking over beloftes*

quote:

Hdez: Denk je dat ze Taurine uit de natuur halen? Beter opletten met scheikunde hoe je amino-zuren moet maken!

Ik heb nergens geschreven dat ze puur natuurlijke ingredienten gebruiken voor al die zoete rotzooi. Ik geef enkel aan dat taurine oorspronkelijk een natuurlijke stof is.
Bovendien is het zo dat het woord chemisch voor de meeste mensen meteen als negatief wordt ervaren, terwijl een stof die uit een laboratorium/reactieketel komt niet meteen schadelijk hoeft te zijn. Maar als je zo graag aan wilt geven dat bawls compleet macrobiotisch verantwoord is, ga je gang maar mij haal je er niet mee over om 7,2 liter vloeistof te halen voor 20 euro. Voor minder geld heb je 2 maal zoveel grolsch, dat is tenminste lekker.

En nog een opmerking voor de mensen die denken dat ze door veel caffeinegebruik langer achter hun computer kunnen zitten: caffeine zorgt voor vochtuitdrijving binnen je lichaam wat weer als effect heeft dat je vaker naar de wc moet lopen. Echt het gewenste effect dus.

oemta!

Edited by - Hdez on 18-06-2004 19:37:27
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 18-06-2004 :  19:50:21  Show Profile
Hdez,

Ik kan niet precies volgen waarom je zo reageert, maar volgens mij doe je er geen kwaad aan een beetje beter te lezen

Ik schrijf *slechts* dat er chemische meuk in zit en niet dat het goed slecht natuurlijk of onnatuurlijk is. BAWLS is zeker niet macrobiotisch, het komt (jammer genoeg) niet uit een geit ofzo

BAWLS houdt je weldegelijk langer wakker (ook al moet je naar de WC lopen), maar uiteindelijk zul je toch moeten slapen. Je kunt het alleen wel allemaal ietsje verleggen.

Als mensen dat toch graag willen, dan laat je ze toch lekker. Jij koopt een krat Grolsch omdat jij dat lekker VINDT (en niet omdat dat het bij voorbaat IS) en jij ligt dus na 2 uur knettergaar op je toetsenbord te maffen a 37,50EUR voor een weekend. Dat vind ik dan weer een beetje raar, want dat kan je slimmer thuis doen (slapen).

Kortom, jij geeft minder geld uit aan drinks, maar uiteindelijk ben je toch meer kwijt Isn't it funny...

En nog wat: geen hard feellings hoor, je mag best je eigen mening hebben, maar laat andere mensen die ook lekker hebben, wel zo sociaal

Edited by - EnigmA-X on 29-06-2004 16:27:15
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 18-06-2004 :  19:51:49  Show Profile
quote:
Originally posted by Hdez
caffeine zorgt voor vochtuitdrijving binnen je lichaam wat weer als effect heeft dat je vaker naar de wc moet lopen. Echt het gewenste effect dus.

Owja... hmm en wat doet bier ook alweer?

Go to Top of Page

SkunkfireJoe
Drome junior

237 Posts

Posted - 18-06-2004 :  20:32:46  Show Profile
iets chemisch? of hoe je dat ook schrijft. (iets te veel bier op) :) ach ik koop gewoon wat kruidvat shit en ik ga lekker maffen. die maandag heb ik examen uitreiking dus ik wil wel een beetje fit zijn. Maar ik ga bawls zeker wel proeven. Gaan jullie monstertjes uitdelen?? ;) altijd handig :)

http://www.fraguar.nl
Go to Top of Page

seaprius
New Member

36 Posts

Posted - 18-06-2004 :  21:08:11  Show Profile
idd

als het lekker is koop ik het
Go to Top of Page

Hdez
Drome junior

222 Posts

Posted - 18-06-2004 :  22:19:23  Show Profile
quote:

Hdez,

ja, scroll voor dat verhaal maar naar boven

Het was niet echt bedoeld als reactie naar jou, maar meer als reactie op de algemene LAN-attitude. Zo'n twee maanden terug liep iedereen nog te klagen over de toegangsprijs van Drome die een paar euro omhoog was gegaan, nu doet iedereen vrolijk over vloeistoffen die het veelvoudige kosten van het verschil in toegangsprijs.
Verder zal er niemand Bawls gaan kopen omdat ze het zo lekker vinden, maar enkel om het effect om lang wakker te blijven. Het is slechts bijzaak dat hier mensen tussen zitten die Bawls lekkerder vinden dan Golden Power en/of Red Bull. Zowiezo snap ik niet wat nou het nut is van proberen niet te slapen tijden een LAN. Je lichaam heeft slaap nodig en dat is dan vaak ook te zien: de tweede nacht liggen genoeg mensen met het hoofd op het toetsenbord. Niet-slaap poging mislukt en weer je rug behoorlijk versleten door de verkeerde houding. En voor de meeste gamertjes is de rug toch al een zwakke plek. Natuurlijk zijn er ook genoeg mensen die het 48 uur zonder slaap volhouden, deze zijn er aan het einde ook vrij makkelijk uit te pikken. Hun hersenen hebben zoveel activiteit te verduren gehad dat ze bijna op non-actief staan. En daarbij durven ze dan ook te beweren dat ze zo optimaal genieten van een LAN. Dit is gewoon een houding die ik niet begrijp. Ow ja, ik hoop dat deze mensen niet in de auto op de terugweg de rol van bestuurder op zich nemen, voor de algemene verkeersveiligheid.

Als je nu zelf zegt dat chemische stoffen niet per definitie slecht zijn, waarom vermeld je dan eerst dat Bawls beter is omdat deze geen chemische zuren bevat? Dit was gewoon even een vals argument wat ik daarom even ontkrachtte. Aangezien je dit later ook aangaf was dit terecht.

Ook heb ik nergens beweerd dat ik twee kratten van wat voor bier dan ook naar binnen wil werken tijdens Drome, ik gaf het alleen aan als vergelijking van wat je voor dat geld hebt. Natuurlijk kan dat ook in Big Macs, maar zelf vind ik Grolsch toch lekkerder. Stel je nou eens voor dat ik Bawls even lekker vind als Grolsch. Aangezien ik mijn geld maar 1x uit kan geven, lijkt het me vrij duidelijk wat ik prefereer. En datzelfde geld kan ik ook slechts gedeeltelijk tijdens Drome besteden en de rest erna. Uiteraard is het ook mogelijk om flessen Bawls weer mee naar huis te nemen en te bewaren tot de volgende keer dat je wilt waken. Volgende LAN-party? Ik zou verder geen evenement weten waarbij mensen het nodig vinden om wakker te blijven. Natuurlijk kun je het daarna ook drinken omdat je het lekker vindt, maar naar mijn mening is het daarvoor toch nogal aan de prijzige kant, vandaar ook mijn vergelijking met bier.

Wat mij betreft mag iedereen een eigen mening hebben, en als iemand zich persoonlijk aangevallen voelt door mijn verhalen: mijn excuses, zo was het niet bedoeld. Ik probeer slecht een discussie te voeren aan de hand van argumenten.

Volgende stukje is puur gebaseerd op wat ik om me heen merk van veel lanners, en kan dus door mensen anders ervaren worden. Het is in generlij wijze kwetsend en/of persoonlijk bedoeld. Voel je je er niet door aangesproken ,dan gaat het niet over jou.
Toch heb ik zo mijn twijfels over dat eigen mening hebben. De attitude tijdens lans is meer zo van "ik wil zo min mogelijk slapen, want daar krijg ik status van" aangezien mensen om hun heen dit ook doen. Toen ik begon met meerdaagse lans was ik 16 jaar en wilde ik dit ook. Het resultaat was zondagavond ook wel duidelijk aan me te merken, en eerder ook wel. Op een gegeven moment ben ik gewoon op vrijdag eens gaan slapen, zaterdagochtend lekker douchen, rustig ontbijten, buiten een rondje lopen en met een fris gezicht dan weer achter mijn computer kruipen. Het was als een openbaring voor mij, zo lannen beviel mij persoonlijk veel beter. Het is slechts dat ik graag deze ervaringen met anderen wil delen, niet dat ik mensen die niet/weinig slapen tijdens lans keihard de grond in wil stampen.
Het moge duidelijk zijn, aan mij zul je geen Bawls verkopen. Ik heb geen behoefte om op onnatuurlijke wijze (hoe natuurlijk de stoffen uit Bawls dan ook mogen zijn, het blijft een onnatuurlijke wijze) wakker te blijven, en voor de smaak vindt ik het gewoon te duur.

/me is benieuwd wie zin heeft dit te gaan lezen. Ik wil wel iedereen even oproepen om niet blindelings op de kwoot-knop te raggen, dat wordt zo onoverzichtelijk

oemta!

Edited by - Hdez on 18-06-2004 22:22:01
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 18-06-2004 :  22:35:51  Show Profile
verveling denks?

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

Savatage
Drome regular

332 Posts

Posted - 18-06-2004 :  22:49:24  Show Profile
Ik heb het gelezen en je hebt grotendeels gelijk. Ik vind het aan een kant ook belachelijk dat je de hele nacht wakker wilt blijven, maar het is onder lanners een beetje een traditie geworden om dit te doen. Natuurlijk is het aan jezelf of je wakker wilt blijven of niet, en ikzelf zal ook zeker wel erg lang wakker blijven (zoniet de hele nacht) maar als ik merk dat ik echt slaap nodig heb dan ga ik slapen. Al is het maar een uurtje of 2 je knapt er toch van op. Ikzelf heb niet het gevoel dat enig energy drankje mij helpt langer wakker te blijven, ik heb nou eenmaal weinig slaap nodig (voorbeeld: gisteravond examenfeestje gehad, 3 uur sliep ik, 7 uur stond ik naast mn bed, hele dag gewerkt en ik ben nog topfit). Iedereen met een beetje zelfkennis weet wanneer je moet stoppen, en als je dan toch doorgaat heb je jezelf er alleen maar mee.
Maar nogmaals het is onder ons (groep van een paar mensen) een soort traditie geworden om o.a. op een lan minimaal 1 nacht niet te slapen (of iig zo weinig mogelijk), een shitload aan lolly's te eten, en energydrank te drinken. Waar dit vandaan komt... ik heb geen flauw idee, maar het heeft dus zeker geen zin om dit te doen om zogenaamd meer status te verkrijgen of wat dan ook.

Zoals ik eerder zei: iedereen moet voor zichzelf maar bepalen wat hij/zij doet, ik wil alleen maar met dit stukje aangeven dat het zeker niet voor alle lanners geldt wat jij zegt. Er zijn ook enigszins 'normale' mensen bij die weten wanneer ze moeten stoppen en gewoon lol willen hebben. En daar zijn wij er een paar van. En die energydrank drink ik dus echt (geloof het of niet) omdat ik het lekker vind, ik heb er nog nooit echt een werking van ondervonden ;)
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 18-06-2004 :  23:13:51  Show Profile
Hdez, je verhaal is gewoon jouw weergave van hoe jij een LAN beleeft. Overigens lijkt deze heel erg op die van mij, maar ik denk ook dat het iets met leeftijd te maken heeft. :)

De mensen die BAWLS bij mij kopen vinden het meestal gewoon lekker om te drinken. Daarnaast zijn LAN's niet de enige plaats waar we het verkopen, ook op verschillende grote dance events is het goed aangeslagen. Overigens zijn er wel mensen die na een aantal consumpties BAWLS echt niet meer kunnen slapen, die zijn er gewoon wat gevoeliger voor.

De beweegredenen om BAWLS te drinken verschillen dus, de een vindt het gewoon lekker, de ander wil er graag wakker van blijven. Zelf vind ik de smaak gewoon ook erg lekker, gelukkig verschillen smaken!

Feit blijft dat het aanbod voor de voorverkoop blijft staan! :)

Go to Top of Page

[DCC]PaTToN
Drome no0b

86 Posts

Posted - 19-06-2004 :  08:48:56  Show Profile
Let's give it a try. Doosje besteld :)
Go to Top of Page

Hdez
Drome junior

222 Posts

Posted - 19-06-2004 :  09:46:04  Show Profile
quote:
Originally posted by Savatage
Zoals ik eerder zei: iedereen moet voor zichzelf maar bepalen wat hij/zij doet, ik wil alleen maar met dit stukje aangeven dat het zeker niet voor alle lanners geldt wat jij zegt. Er zijn ook enigszins 'normale' mensen bij die weten wanneer ze moeten stoppen en gewoon lol willen hebben. En daar zijn wij er een paar van. En die energydrank drink ik dus echt (geloof het of niet) omdat ik het lekker vind, ik heb er nog nooit echt een werking van ondervonden ;)

quote:

Hdez, je verhaal is gewoon jouw weergave van hoe jij een LAN beleeft.

Zoals ik er al bij zette, het is de manier waarop het op mij overkomt

quote:
gelukkig verschillen smaken!

Dat klopt, inkomens verschillen dus blijkbaar ook

oemta!
Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To: