ik kom met me flightcase waarschijnlijk.. iig hoe het er nu naar uit ziet is dat wel zo. daarin zitten 2 pc;s
waarvan tot nu toe nog een: P4-2.0a ghz watercooled Abit Th7-II raid 1gig rambus :P Ati R8500 275/275 tegen die tijd ook wel watergekoeld.. blokje heb ik al tijden liggen.. 3x 80gig maxtor 7200 rpm Creative Audigy 3com nic
andere kant: p3-700@805 watercooled zelfde waterkoeling sys als me p4 asus cubx 896mb sdram gf 1 quadro watercooled 30gig ibm 20gig ibm 20gig WD ivm weinig plaats door pompje zit er een realtek kaart in.
met een beetje mazzel zal het 2de systeem cs custom map server draaien.
ik zeg voorlopig ivm ik hier een Xeon mobo met 1.5ghz heb liggen wat eigenlijk een 2.0ghz had moeten zijn. dus misschien heb ik wel tegen die tijd een dual 2.0ghz iig dat hoop ik :) :P
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nlwww.resettim.net
hahaha ik kom ook met mijn shuttle hier zijn wat specs....
Shuttle SN41G2 AMD XP 2100+ 2x 256 DDR SDRAM DANE-ELEC pc2700 Hercules Prophet 9500 pro 128 MB 80 gig MAXTOR 8mb cache LG CD-RW/DVD combo LITE-ON 17" TFT
en misschien tegen die tijd een externe hardeschijf van 120 gig ofzo...want er past nix meer in....:-( Heb je dan ook die shuttle bag erbij....die is echt te handig...ben alleen nog op zoek naar zo'n mini keyboard zonder het hele numlock gebeuren erop...maar die kosten meer dan een normaal keyboard.....
AMD Thunderbird 1300 Mhz 512 MB Geheugen Geforce 3 80 Gig Harde Schijf (tegen die tijd wel een grotere) 19" Iiyama Monitor en dan natuurlijk een fikker en andere standaard toebehoren