alleen 1 vraag hoe doe jij je cd spelers open of wat je er ook allemaal in hebt zitten
gewoon rechts onder op de drive drukken moet je wel op een speciale manier doen maar open gaan ze wel. ( aka gewoon hard duwen ) de 2 drives onder de aerogate zijn me dvd en de cd brander.
ik heb een dual ccfl (groen) in me kast zitten. Als me maat naast me er last van krijgt, zet ik ze wel uit. zo moeilijk ben ik nu ook weer nie. heb ze erin zitten omdat het thuis (vooral 's nachts) er gruwelijk mooi eruit ziet
alleen 1 vraag hoe doe jij je cd spelers open of wat je er ook allemaal in hebt zitten
gewoon rechts onder op de drive drukken moet je wel op een speciale manier doen maar open gaan ze wel. ( aka gewoon hard duwen ) de 2 drives onder de aerogate zijn me dvd en de cd brander.
Zit niet zo te zeuren over die lampjes, ziet er toch mooi uit. Zijn jullie soms een beetje jaloers dat jullie zelf geen mooie pc hebben. Je moet vooral niet naast mij komen zitten, mijn pc heeft 5 gekleurde fans en een twee blauwe laser ledjes en een blauwe led, dus...
oh wat ben je stoer! Ik vindt dat Hyphz een belangrijk punt maakt hier, ik hoop zelf dat ik niet naast een asso zit die zijn kastje te mooi vind om zijn disco ff uit te doen voor de gemak van andere
Gewoon je hollandse mond opentrekken als je dr last van hebt... Je kan hier wel gaan zitten nukken etc maar als ie dr tijdens drome iemand zit die net ff irri lampie op je beeldscherm heeft gericht gewoon vragen of ie em wil uitzetten... Kheb zelf een led stick in mn pc, maar die is zo gericht dat ie niet in je face / beeldscherm gericht is
p.s. Led stick is minder fel in een case, maar wel feller als ie dr recht in kijkt...