Author |
Topic  |
Daanbanaan
New Member
9 Posts |
Posted - 06-07-2004 : 01:06:05
|
Idd, ik ging om 05:15 naar de slaapzaal om te maffen, maar er was echt geen plek meer om te gaan liggen. Toen ben ik maar onder de tafel gaan liggen, maar wel zo dat er niets uitstak, zodat niemand er last van had. |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 06-07-2004 : 01:31:11
|
Wel vreemd. 1800 vierkante meter slaapzaal zou ruim genoeg moeten zijn. Voor wat betreft je plaatsje claimen: wie het eerst komt, wei het eerst maalt.
Bedenk overigens wel dat je bij een brandweercontrole de sjaak bent als je in het gangpad ligt. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
3tWlSWhvX
New Member
21 Posts |
Posted - 06-07-2004 : 01:40:55
|
slaapzaal... huh wasda 
|
 |
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 06-07-2004 : 01:42:36
|
1800 vierkante meter kan bijna niet genoeg zijn. De gemiddelde luchtbed is 2*1. (2 vierkante meter dus. Hierbij heb ik ook de ruimte meegerekent die tussen de luchtbedden zit. Dit is heel krap genomen)
Dan heb je overal nog paden tussen, wat ook aardig is als je alles optelt. Als we dit dan nog buiten kijk laten heb je ruimte voor 900 man.
En de mensen moeten gewoon als ze klaar zijn met slapen hun zooi meenemen. Kleine moeite, geen gezeik dat iemand hun kussens of slaapzak hebben gebruikt, spullen misschien kwijt zijn etc.
Zeker als je de "berekening" van hierboven in acht neemt betekend dat 1200 man niet in de slaapzaal kan pitten omdat de spullen van de andere mensen daar nog ligt. |
 |
|
Tigger
Drome Crew
 396 Posts |
Posted - 07-07-2004 : 18:57:45
|
Dat is idd wel jammer dat mensen hun slaapspullen laten liggen, want zondagavond om 18.00 komen ze bij je om te melden dat hun slaapzak/luchtbed er niet meer is. Gelukkig hebben we nog een aantal dingen gevonden en die worden een tijdje bewaard. Dus mocht je iets kwijt zijn, meld dit dan even (voor de mensen die dit nog niet gemeld hebben bij de balie). Thanx  |
Drome Servicedesk |
 |
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 07-07-2004 : 19:59:08
|
quote: Originally posted by Arfman
Wel vreemd. 1800 vierkante meter slaapzaal zou ruim genoeg moeten zijn. Voor wat betreft je plaatsje claimen: wie het eerst komt, wei het eerst maalt.
Bedenk overigens wel dat je bij een brandweercontrole de sjaak bent als je in het gangpad ligt.
Ik vind dat juist dus dom.. maak een regel dat mensen niet alleen hun slaapspullen er morgen neerleggen.. je mag er alleen zelf liggen en anders ook geen spullen.. ik dnek dat dat een hoop ruimte scheelt |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 07-07-2004 : 21:06:15
|
quote: Originally posted by Natalia Ik vind dat juist dus dom.. maak een regel dat mensen niet alleen hun slaapspullen er morgen neerleggen.. je mag er alleen zelf liggen en anders ook geen spullen.. ik dnek dat dat een hoop ruimte scheelt
Mensen houden zich er toch niet aan.
"Niet in het gangpad gaan liggen" Mensen liggen met hun hele hebben en houden in het gangpad, ook vrijdagavond al. Nog ruimte zat in de slaapzaal.
"Niet de zijdeuren gebruiken" Ros, blerk, stump, rumble -> zijdeuren open en tochten maar.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Regels maken heeft geen zin als je er niet meteen 3 man security opzet om de mensen er inderdaad van te weerhouden om het toch niet te doen. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 07-07-2004 : 21:21:41
|
Dat zijn problemen verschuiven Arfman. Ik weet niet hoe het met de rest zat maar ik ben onder te tafel gaan liggen omdat (2 keer zelfs) de slaapzaal bom-vol was. Dat er tijdens mijn pitten mensen weg zijn gegaan EN hun spullen hebben meegenomen kan ik niets aan doen. Ik weet nog tijdens Netgamez2003B dat mensen bijna naar de slaapzaal toe sprinten om daar hun spullen de dumpen, beetje triest.
Beste oplossing lijkt mij gewoon ergens in het regelement zetten dat je je spullen gewoon moet meenemen. Zelfs als 60% zich niet aan de regels houdt kunnen zeker 400 meer mensen nog steeds in de slaapzaal blijven pitten.
En de zijdeuren, tja, dat is hetzelfde nogal kortzichtig volk die alleen maar aan zichzelf denken. Wat je er tegen kan doen zonder dat de brandweer begint te klagen.. Tja, misschien in de buurt een stand of infobalie ofzo. Dat als er wat gebeurd gelijk gevraagd kan worden of die deuren weer dicht mogen.
Zie dit overigens niet als een aanval of afzeiksessie, ik wil alleen dat mijn favoriete lan-party nog leuker wordt dan voorheen :) |
 |
|
Zuberi
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 09-07-2004 : 01:11:58
|
ehm ... half zittend/liggend op je stoel/toetsenbord is geen probleem toch?? tis etzelfde als je op je plek zit  |
-~= Do Or Die =~- |
 |
|
Tr!aX
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 13:28:49
|
Ook ik moet toegeven dat ik onder de tafel heb gelegen en ook om de al genoemde reden dat de slaapzaal (ik heb meerdere malen gechecked) bommetje vol lag. En tja dan ga je maar onder je tafel liggen maar als je een beetje oplet hoe je gaat liggen ben je een knappe kerel als je er vanuit het gangpad dan nog over wil struikelen en ik denk dat het dan dus ook geen probleem moet zijn. |
www.dehijskraan.nl*Drome XII @ 1941* This massage is written by: Dhr: Ramon Fiselier
|
 |
|
Burrito
Drome Crew
 533 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 13:41:40
|
de auto is mij de laatste 3 lans ZEER goed bevallen... rustig, ruimte en comfort... HEERLIJK |
Drome CS 1.6 Main Compo Admin |
 |
|
Mevius
Drome oldsko0l
 782 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 17:23:17
|
Lekker, een oud topic kicken en dan ook nog off-topic kicken...
maar ik slaap gewoon in de SLAAPzaal, zoals het hoort :) |
DRoME 11 seat: 1131 DRoME 12 seat: 1131 DRoME 13 seat: 1131 DRoME 13.5 seat: 103 DRoME 14 seat: 190 DRoME 15 seat: 35 DRoME 16 seat: 108 DRoME 17 seat: 31 |
 |
|
Cerastes
Drome junior
 161 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 18:56:46
|
Of je slaat gewoon een tree NRG-drinkjes in en zorgt dat je niet hoeft te slapen  |
Teh Battle Gorges For teh Win !!! ELS| Especially Likely Sloths
|
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 19:05:05
|
ja omg hoezo topic omhoog schuppen bijna een jaar lol.
maar heb vrijdag ook bij me plek geslapen. naja onder tafel dan niet in het gangpad al was t maar dat niemand ineens tegen me aanloopt rest van de clan had al gekeken in de slaapzaal maar die zeiden dat t vol was ( 5 uur zat ochtend ) dus maar onder tafel gelegen lag wel goed tho. maar lig dus niemand in de weg. |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
WoBbe
New Member
2 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 20:12:10
|
Als er gewoon in het regelement gezet wordt dat er alleen spullen in de slaapzaal mogen liggen als je er zelf ook ligt dan is het probleem toch opgelost. Als iemand zich hier namelijk niet aan houd en iemand anders een plek nodig heeft, dan maakt die persoon toch gewoon ruimte voor zichzelf door alle ongebruikte luchtbedden/matjes gewoon ff op een hoop te leggen. :P Dan is het de zorg van degene die zich niet aan de regels hield om z'n eigen bedje terug te vinden. |
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 22-06-2005 : 20:28:50
|
denk dat je dat nooit kan gaan controleren. wil jij van 2150 man als org controleren of hij wel in zijn bed ligt. als je dan na de wc moet moet je dan al je zooi meenemen ? ... |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
Topic  |
|