Ach ik blaas m'n bedje op ga slapen wordt wakker laat het leeglopen en neem het weer mee. De afgelopen tijd wordt er te vaak aerobeds op lans gestolen.
blaas ik me luchtbed wel niet op weet ook niet hoe goed dat ding is. gister gehaald bij een kennis nog niet opgeblazen. hopen dat ie ten eerste al niet lek is
of je bind gewoon al je kabels achter aan de pc aan elkaar met tierips of hoe je dat wilt noemen. wij zijn met 10 man bij elkaar. dus moet raar lopen als iemand niet ziet dat er iemand aan een pc staat waar ie niet hoort.
ik heb nog nooit meegemaakt dat een computer ofzoiets feitelijk is gestolen terwijl die op een tafel stond. Wat ik wel heb meegemaakt is dat iemand z'n computer ergens op de LAN fftjes had laten staan, en dat toen iemand hem mee genomen heeft. erg triest vind ik zelf, maar ja, sommige mensen....
triets dat mensen op een lan komen en om spullen te jatten dat is echt ziek
Maar ik denk ook niet dat de gene het overleeft die iets jat ik denk dat er dan meteen een paar 100 man achter me staan als iemand bij me spullen pakt of bij een ander
Mijn kast stond lekker op slot :) Klein hangslotje door de oogjes aan de achterkant. Door het slot gaat al m'n bedrading. Veel suc6 met jatten. Een muis zonder connector hebben ze weinig aan, dus doorknippen is ook egen optie...