nee doe dat, behalve als ik niks te doen heb wil ik nog wel eens met een goede actie komen en je helpen maar je moet me niet storen als ik bf aan het spelen ben
Er waren mensen met EHBO diploma's die stante pede opgeroepen konden worden. Kan me die bloedneus ook nog wel herinneren.
Wel was het zo dat de infobalie niet altijd bezet was, vooral diep in de nacht niet. Dit is iets wat we volgend jaar beter moeten gaan doen, er moet 24/7 iemand zitten.
misschien daarom wel een id om iedereen die dr 7uur last van hebben gehad volgend jaar 25% korting te geven ofzo.
Dat zit er dus niet in, dat wisten ze al snel te zeggen omdat het niet in het "budget" zou vallen. Je komt naar een LAN en het enige wat je kan is een film kijken (met ontiegelijk veel kutherrie (muziek)) en buiten hangen. Dat is dat duidelijk voor de volgende keer
Luister Lau, als wij zeggen dat het niet in het budget past, dan past het niet. Op dit moment zijn we nog aan het kijken hoe we het een en ander kunnen vergoeden. Als je nu even wacht op dat voorstel voordat je begint te zeuren zou dat fijn zijn.