image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Mensen die schelden en vloeken.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 05-07-2004 :  10:25:59  Show Profile
Ik hoorde best wel vaak mensen schreeuwen en vloeken omdat ze neergeschoten worden.
KUTZOOI, KANKERPC etc etc.
Dat zijn waarsch gamers.
Ik kan me voorstellen dat als er dan toevallig iemand zit die een vriend of famillie in het ziekenhuis heeft liggen met kanker dattie zich aardig klote voelt.

Kom op zeg, laat je je nou echt zo opfokken door een stom spelletje?

(PS het valt me wel op dat ALS ik iemand ZIE schelden dat het een cs
'er is, agressief volkje dus... teminste, die indruk krijg ik)

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  10:29:03  Show Profile
op een lan versta je nog iets van wat een CS-er zegt, als je die gasten op internet ziet typen zou je denken dat een ernstige dyslexy een vereiste is om cd-er te worden ;-)

kheb ook wel lopen schelden op mijn pc maar dat was omdat ie om de zoveel tijd helemaal vastsloeg zonder enige reden (bleek later een bug van dc++ te zijn)

Ik ken ook wat mensen die kanker hebben gehad maar ik erger me niet echt aan omdat ik weet dat de meeste mensen het niet roepen om met die ziekte te spotten

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<

Edited by - nelis on 05-07-2004 10:31:51
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 05-07-2004 :  10:33:06  Show Profile
quote:
Originally posted by nelis

op een lan versta je nog iets van wat een CS-er zegt, als je die gasten op internet ziet typen zou je denken dat een ernstige dyslexy een vereiste is om cd-er te worden ;-)

kheb ook wel lopen schelden op mijn pc maar dat was omdat ie om de zoveel tijd helemaal vastsloeg zonder enige reden (bleek later een bug van dc++ te zijn)

Dat zij ik, dc+ zuigt :P
Kijk als je met zoiets nou een keer klote pc oid zegt. okay zel nog geen fuck oplossen maargoed.
Maar als je neergeschoten word en je begint te vloeken en te schelden alsof iemand je hele leven de verdoemenis in drukt vond ik wel asociaal laag.... als je dan al moet schelden....
Go to Top of Page

.fallen^angl.
New Member

10 Posts

Posted - 05-07-2004 :  10:44:17  Show Profile
mwa niet mee eens, ik liep mn pc uit te schelden omdat ik als ik ingame was, of dat nu TO/CS of UT2k4 was, elke 20sec een framelag van 2/3 sec had. En dat was RONDUIT KUT! tel 7 uur geen stroom op bij die framelag = af en toe eens kanker roepen. Persoonlijk vind ik het niet storend dat mensen dat roepen, mijn tante heeft het op het moment, en vorig jaar is de moeder van mn beste maat dr aan overleden en ik roep het zelf nog net zo hard, ik word dr ook niet warm of koud van als ik het iemand hoor roepen, het is toch nooit persoonlijk bedoeld. pas als iemand egt roept : ik wens jou kanker toen, dan vind ik het pas echt niet kunnen en dan zal ik daar ook echt wel op reageren.
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  10:47:31  Show Profile
quote:
Originally posted by .fallen^angl.

mwa niet mee eens, ik liep mn pc uit te schelden omdat ik als ik ingame was, of dat nu TO/CS of UT2k4 was, elke 20sec een framelag van 2/3 sec had. En dat was RONDUIT KUT! tel 7 uur geen stroom op bij die framelag = af en toe eens kanker roepen. Persoonlijk vind ik het niet storend dat mensen dat roepen, mijn tante heeft het op het moment, en vorig jaar is de moeder van mn beste maat dr aan overleden en ik roep het zelf nog net zo hard, ik word dr ook niet warm of koud van als ik het iemand hoor roepen, het is toch nooit persoonlijk bedoeld. pas als iemand egt roept : ik wens jou kanker toen, dan vind ik het pas echt niet kunnen en dan zal ik daar ook echt wel op reageren.

helemaal mee eens maar ik denk dat mckillem de mensen bedoelt die vanaf het eerste moment dat ze gekillt worden (zonder dat er verder iets aan de hand is) al beginnen te schelden en te tieren

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 05-07-2004 :  12:35:07  Show Profile
quote:
Originally posted by nelis

quote:
Originally posted by .fallen^angl.

helemaal mee eens maar ik denk dat mckillem de mensen bedoelt die vanaf het eerste moment dat ze gekillt worden (zonder dat er verder iets aan de hand is) al beginnen te schelden en te tieren

precies :), als er iets niet werkt oid dan kan ik het me voorstellen.
(Dan nog is het niet nodig om degelijke woorden ze schreeuwen zodat iedereen kan meegnenieten maar dat terzijde)
Ik gebruik ze ook wel es, maar dan subtiel. en niet dat heel me rij dan hoort dat ik voorstander ben van het "ach het lukt niet dan maar schelden" princype

maarjah heb het dus idd over de gamers die neer worden geschoten zonder lag, zonder hangend systeem nee puur omdat ze iemand hebben die beter is.
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  12:38:25  Show Profile
tip voor die mensen: neem een kladblok mee en teken daar een poppetje op, elke keer als het niet goed gaat sla je gewoon heel hard op dat poppetje, wat dan ook weer leuk is om te doen is zon scheetzak onder dat poppetje leggen hahahaaha hmmm deze post echt weer helemaal nergens over

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Demian
Drome oldsko0l

523 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:40:37  Show Profile
lol en dan zie je elke keer mensen op dat poppetje slaan dat staat best wel maf als er heel veel lui worden gekilled en omdat poppetje gaan slaan

Drome 11: 0911
Drome 12: 0308
Drome 13: 1459

http://www.impactlan.nl

Demian aka Speedvoiter
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:49:16  Show Profile
lol als je na het weekend erachter komt dat je de tekening van dat poppetje op je externe hd had gelegd

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:52:14  Show Profile
Ach het gescheld komt altijd van spelers van 1 spel vandaan :P En dan vraag ik me nog steeds af, waarom speel je het nog? :p Het verschil tussen die en de community van Novalogic is echt heel anders. Ja ik heb het hier over CS en Delta Force :P

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:53:38  Show Profile
waarschijnlijk is de gemiddelde leeftijd van een DF speler ook 2x zo hoog als een CS-er

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Demian
Drome oldsko0l

523 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:54:17  Show Profile
lol hd naar de klote maar je voelt je wel opgelucht. Je heb dan toch nog van iemand kunnen owne.

Drome 11: 0911
Drome 12: 0308
Drome 13: 1459

http://www.impactlan.nl

Demian aka Speedvoiter
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 05-07-2004 :  14:58:21  Show Profile
Whah valt wel mee hoor nelis. M'n squadleaders zijn 35, 31 en 26 maar bijv. de member Canon is 14 :) En ja we hebben zelfs een vrouw (netjes) van 28 in de squad :p Maar ja, ze wonen allemaal in Zweden en zij al volwassener/aardiger dan de rest :P

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  15:00:12  Show Profile
ik heb ook eigenlijk nog nooit een aggresieve zweed gezien

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 05-07-2004 :  15:04:39  Show Profile
We zijn wel aggresief maar dan in-game :P Maar goed, de Zweden verschillen ook echt van de rest van de wereld. Maar de gehele scene van DF is relaxed :) Schelden kan uiteraard wel is voorkomen (zeker als je telkens wordt neergesniped door mij [}:}]), maar over het algemeen is iedereen gewoon relaxed en klagen ook niet snel. :)

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 05-07-2004 :  15:06:44  Show Profile
volgens mij kun je bij DF een half uur lang de andere kant oplopen in een map en je zult de komende uren door niemand gekilled worden.

kheb ook een tijdje DF online gespeeld en dat is idd zeer relax, niks geen geschreeuw over cheats enzo

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 05-07-2004 :  15:20:28  Show Profile
Sterker nog, je kan iets op je "looppijltje" leggen en over een week terugkomen en nog steeds loopt ie :P DF (nu JO) is groot ja, maar tijdens matches kom je elkaar juist wel tegen omdat je iets moet doen (CTF bijv.).

Maar als je gewoon DeathMatch speelt kan je inderdaad ver lopen zonder iemand tegen te komen, maar daarvoor is de sniper class uitgevonden :P Ik loop in DM erg ver en kom idd niemand tegen, maar zodra ik m'n plekje heb gevonden lekker ver inzoomen en snipen :D

En ja dat is moeilijk, ondanks (natuurlijk gunners/CQB'ers) ze zeggen dat het een makkie is. Probeer jij maar van ongeveer 750 meter een one shot one kill te maken en zelfs een headshot daarbij. Daar moet je echt lang en goed voor trainen :)

Er zijn wel cheaters, helaas, maar in kleine getallen en die worden ook gekicked/gebanned.

Obey the god Zeus!

Edited by - FormatKing on 05-07-2004 15:21:37
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,11 sec. Snitz Forums 2000