Author |
Topic  |
Burrito
Drome Crew
 533 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 08:47:08
|
zeker voor mijne... aangezien er standaard geen fan op mn radiator zit |
Drome CS 1.6 Main Compo Admin |
 |
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 09:21:57
|
hehe lekker stil dus.., |
 |
|
=ShaDoW=
Drome oldsko0l
475 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 12:14:45
|
wtf laat het maar mooi koel zijn op drome 10 was er probs met de airco en dat was echt dik bagger, vet heet in de zaal en s' ochtends gingen de nooddeuren open had ik die velle zon in me gezicht!!
nee laat het maar lekkere wat frisser zijn, blijf je ook beter wakker
|
....:::> PunKs NoT DeAd <:::....
ELS | Especially Likely Sloths |
 |
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 15:32:47
|
daar ben ik het wel mee eens.., maar vorige drome was wel lekker :) alleen soms ineens een koude bries door de zaal.., |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 15:47:59
|
Met koel vorig jaar bedoelde ik gewoon KOUD >...< // |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
Demian
Drome oldsko0l
523 Posts |
Posted - 24-05-2005 : 16:35:47
|
ik had het vorig jaar bloedje heet midden in de zaal |
Drome 11: 0911 Drome 12: 0308 Drome 13: 1459
http://www.impactlan.nl
Demian aka Speedvoiter
|
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 25-05-2005 : 09:35:28
|
Met drome X was het lekker weer buiten dus toen vond ik het niet erg dat de deuren open gingen (allen werden onze blikjes-torens wel omgeblazen) Op drome 11 zaten we naast de catering maar ik heb niks geen last van kou of frituurlucht. |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
d1ce
New Member
40 Posts |
Posted - 25-05-2005 : 23:14:25
|
quote: Originally posted by nelis
ik heb ook eigenlijk nog nooit een aggresieve zweed gezien
HeatoN the agress0r @ LAN |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 26-05-2005 : 12:11:23
|
wij zaten ergens in de 2e rij naast de deur .. Vond het redelijk fris, omdat aan 2kanten de deuren om de haverklap open gingen. |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
Solo Man
New Member
7 Posts |
Posted - 01-06-2005 : 20:54:46
|
quote: Originally posted by McKillem
Ik hoorde best wel vaak mensen schreeuwen en vloeken omdat ze neergeschoten worden. KUTZOOI, KANKERPC etc etc. Dat zijn waarsch gamers. Ik kan me voorstellen dat als er dan toevallig iemand zit die een vriend of famillie in het ziekenhuis heeft liggen met kanker dattie zich aardig klote voelt.
Kom op zeg, laat je je nou echt zo opfokken door een stom spelletje?
(PS het valt me wel op dat ALS ik iemand ZIE schelden dat het een cs 'er is, agressief volkje dus... teminste, die indruk krijg ik)
Het is niet egt leuk idd als je gaat schelden. Omdat je ook aan andere mensen moet denken die anders zijn opgevoed of er gewoon niet van houden.
Zo zat ik ook bij regroup13 te schelden, er kwam netjes een man van 2 rijen veder ff vragen als ik niet meer wou vloeken.
Toen heb ik hem uit gescholden en daarna was ik de heele avond stil. 
Maarja bij deze lan zou ik er extra goed op letten.  |
 |
|
Stony
Drome regular
316 Posts |
Posted - 02-06-2005 : 11:18:07
|
quote: Originally posted by Solo Man
quote: Originally posted by McKillem
Ik hoorde best wel vaak mensen schreeuwen en vloeken omdat ze neergeschoten worden. KUTZOOI, KANKERPC etc etc. Dat zijn waarsch gamers. Ik kan me voorstellen dat als er dan toevallig iemand zit die een vriend of famillie in het ziekenhuis heeft liggen met kanker dattie zich aardig klote voelt.
Kom op zeg, laat je je nou echt zo opfokken door een stom spelletje?
(PS het valt me wel op dat ALS ik iemand ZIE schelden dat het een cs 'er is, agressief volkje dus... teminste, die indruk krijg ik)
Het is niet egt leuk idd als je gaat schelden. Omdat je ook aan andere mensen moet denken die anders zijn opgevoed of er gewoon niet van houden.
Zo zat ik ook bij regroup13 te schelden, er kwam netjes een man van 2 rijen veder ff vragen als ik niet meer wou vloeken.
Toen heb ik hem uit gescholden en daarna was ik de heele avond stil. 
Maarja bij deze lan zou ik er extra goed op letten. 
@ McKillem
ja zo kun je het ook zien.. aggresief volk.. Nou ik denk dat het overgrote deel toch best wel poesjes zijn en niet bepaald aggresief. Als je zwaar geconcentreerd bezig bent en iets wil niet lukken (of dit nu breien of gamen is) en dit blijft gewoon niet lukken wordt je geirriteerd en wil je je nog wel is uitleven. OF dit goed of slecht is boeid me niet maar t gaat dr denk ik niet om of het aggressieve mensen zijn of niet.
@ Solo Man LoooooooooooooooooooooooooooooooL
zo kan t ook  |
Hardcore, The only true Religion!! *Drome 11 @ 0905* *Drome 12 @ 0019* *Drome 13 @ *****
FREE CORE !! @ www.dutchhardcore.tk |
 |
|
Topic  |
|