Hallo allemaal daar. Ik heb geen idee wie dit nog gaat lezen, maar vast wel iemand van de crew. Ik wou ff raporteren dat er misbruik wordt gemaakt van jullie ftp2 (ftp2.drome.nl), die bedoelt is voor pic's en movie's van drome11. De illegale shit is hierin te vinden:
Aangezien het vast niet van jullie is (waarom zou je het dan in 10 folders stoppen), kunnen jullie dit beter verwijderen. Mocht ik hier iemand nogal kwaad mee maken? (de upper van de shit?), doe het dan op een ftp server die ervoor is, en niet voor drome pic's want die moet niet offline gaan)
Mocht ik hier helemaal in het niets zitten te grijpen, dan was het toch leuk nog eens wat te posten @ het drome forum :P
/UPLOAD/.� ��. �� ��.. 24.09.� � ��. ���/ <--- Tagged /UPLOAD/040907184236p/ <--- Misschien Tagged /UPLOAD/L 549721/data/ <--- Mischien Tagged das weer zo iets 3 lege mappen de eerste is zo en zo getagged andere 2 weet ik nie
en deze file s hebben die gasten owk gebruikt 1mbtest.ptf <--- speed test 1kbtest.ptf <--- Speed test space.asp <--- checkt de ruimte als FTP van een website is
quote:i'm not acomplete idiot some parts are missing