Author |
Topic  |
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 19-03-2005 : 16:55:58
|
die 7,50 is zelfs nog meer als dat je in vergelijking hebt stilgezeten. 48/7=6.86 37.50/6.86=5.47
eigenlijk zou je dus 5,50 euro krijgen. |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 19-03-2005 : 22:08:55
|
is hetzelfde als (37,50 / 48) x 7 
Met 8 uur zonder stroom zou het 6,25 moeten zijn, dus nog royaal dan  Maar bijvoorbeeld korting op een drome kaartje zou ook wel kunnen, dan hebben de mensen die naar drome 12 gaan en geen gebruik willen maken van de catering er ook wat aan 
|
Drome 13 #1296 |
 |
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 20-03-2005 : 23:25:37
|
Hoe kan je nou geen gebruik willen maken van de catering? Kan jij 48 uur zonder pizza en bawls?
|
You can only be young once, but you can always be immature |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 21-03-2005 : 09:09:53
|
als je zelf genoegd meeneemt (wat volgens de regels niet eens mag maar gelukkig is drome daar nog niet zo streng in) |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
skabouter
New Member
26 Posts |
Posted - 21-03-2005 : 21:36:14
|
quote: Originally posted by Arfman
Als je niet op Drome 12 komt, heb je inderdaad bot gezegd pech. Ik denk dat de tegemoetkoming zelf al heel erg netjes is (zowel het idee zelf als de hoogte van het bedrag).
Lekker dan, er zijn ook mensen die niet altijd kunnen komen hoor, houden we daar geen rekening mee  |
� http://www.dyslexie.nl/ � |
 |
|
BadGirl
Drome Crew
 102 Posts |
Posted - 22-03-2005 : 11:22:01
|
Er is een compensatie aangeboden... En als je dan niet komt dan is dat je eigen keus of in jou geval naar mijn mening jou probleem. |
Drome RelaxArea Crew |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 22-03-2005 : 13:32:05
|
quote: Originally posted by skabouter Lekker dan, er zijn ook mensen die niet altijd kunnen komen hoor, houden we daar geen rekening mee 
Sorry, maar ik kan dus bijna kwaad worden om zo'n opmerking 
Ik denk dat we de stroomproblemen HEEL fair hebben gecompenseerd. Reken maar even uit wat dit geintje ons gaat kosten (375 personen x 7,5 euro), ik denk dat menig andere LAN org niet een de mogelijkheid heeft of had geboden tot deze compensatie. Dan kondigen we zo ongeveer 6 maanden vantevoren aan dat deze compensatie er is, en kondigen we ook de datum voor Drome 12 aan. Genoeg tijd om iets te regelen, lijkt me. En dan nog zijn er mensen die zo'n opmerking durven te plaatsen op ons forum.
 |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Eentje
New Member
 25 Posts |
Posted - 23-03-2005 : 15:43:48
|
Hou die rust :P |
Bacardi Superior - Casa Fundada En Cuba<---- Lime
|
 |
|
CyPleX
Drome junior
 101 Posts |
Posted - 23-03-2005 : 15:54:43
|
ik was eerst anders van meening over die vergoeding maar ik vind het top geregeld dat er een vergoeding is ze hadden ook gewoon kunnen zeggen van bekijk het.
Veder had ik nog een vraag aan de crew hoe gaat het straks met die vergoeding? Moet je je melden met de info balie om het geld op het pasje te laten zetten? Of word het gelijk al op het pasje geregistreerd? |
WWW.BEAM-ON.NL The site for laser beams |
 |
|
Stony
Drome regular
316 Posts |
Posted - 23-03-2005 : 16:49:36
|
quote: Originally posted by Arfman
Als je niet op Drome 12 komt, heb je inderdaad bot gezegd pech. Ik denk dat de tegemoetkoming zelf al heel erg netjes is (zowel het idee zelf als de hoogte van het bedrag).
Ik denk dat dat nog wel het minste is wat je kon doen, als je op een lan komt en je hebt geen stroom is dat wel dat toch wel heel erg bagger en zou ik best wel pissed zijn 
maar gelukkig zat ik niet onder stroom vorig jaar  |
Hardcore, The only true Religion!! *Drome 11 @ 0905* *Drome 12 @ 0019* *Drome 13 @ *****
FREE CORE !! @ www.dutchhardcore.tk |
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 24-03-2005 : 12:54:51
|
drome kon er op zich ook niks aan doen dat de stroom uitviel.. drome vertrouwd ook op 3den dat die goede apparatuur leveren. drome maakt geen winst op drome. kost aardig wat geld zon grote lan te organiseren. en zoals arf al had uitgerekent kost het toch aardig veel.
het is idd netjes die compensatie maar in de regels of nergens staat dat het had gemoeten. had er niet van staan kijken als het niks was bij een andere organisatie. k heb gelukkig maar 10 min stroomuitval gehad omdat een of andere klojo de stekker eruit had getrokken halverwege de tafel hehe. |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 24-03-2005 : 15:44:50
|
Het enige wat wij kunnen doen (naast de compensatie) is zorgen dat het niet weer gebeurt. Helemaal uitsluiten kun je het natuurlijk nooit, maar we doen er wel alles aan om een dergelijke storing te voorkomen. |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 24-03-2005 : 16:02:23
|
Krijg je een compensatie voor iets waar je helemaal gaan compensatie voor hoeft te krijgen en dan nog zeuren he. Wat een lef....stoere jonge... Nee, ik heb idd geen stroomstoring gehad vorig jaar maar als ik die wel had ging ik er niet zo'n huilfestijn van maken, helemaal niet als ik ook nog eens compenstatie mocht ontvangen. So what je mist een compo, tis maar een fokking spelletje. Laat staan bijna een !!!jaar!!! later nog over de compensatie durven zaniken.
Misschien moet drome maar zown iraq communisten regelement opstellen waar drome alles, echt alles, iedere hoekje en gaatje, beschijft hoe en wat. Zoals, als er een storing is die als gevolg heeft zodat je al je compo's mist en vervolgens je schoonmoeder doodgaat is drome NIET verantwoordelijk. Of. Als je een compo mist omdat er een drome crew member achter je loopt en hij vervolgens een scheet laat bij je gezicht waardoor jij in elkaar zakt is drome NIET verantwoordelijk. Ga zo door tot je een boekwerk groter als een dikke van dale hebt en daaronder een vinkje accoord of niet accoord :) Allemaal heel opgeblazen mss, maar dit is wel de oplossing ;)
Je kan natuurlijk ook gewoon zeggen min leeftijd = 18 Dan zijn er mensen die er (verwacht ik) wat volwassener mee om kunnen gaan. Immers ook niet verkeerd als ik soms al die pr0n op de schermen zie :D |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 24-03-2005 : 19:33:14
|
Denk aan je bloeddruk, McKillem  |
 |
|
Topic  |