WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES ! WE WANT LADIES !
ach, daarom neem ik gewoon mijn vriendin mee :) heb ik ook maar aan t gamen gezet, is alleen lastig bij nieuwe releases, moet ik spellen dubbel kopen :( (en dan nog evt hardware die neit meer snel genoeg is, hoewel dat voorlopig nog wel trekt :)
Hahahaha dat dacht ik toch van niet. Ik speel geheel andere spellen als mijn vriend en heb ze dan ook vaak eerder als hem. Of ik hoor dat het een leuk spel is en koop het voor ons beide...
Beetje lame dat je alle meiden over een kam scheert...
Ik vind ook dat je niet alle vrouwen over een kam moet scheren. Ik ga met heel veel vrienden die ik heb meegevraagd naar drome. Mijn vriend blijft thuis. Hij heeft trouwens ook niet eens een computer. Alles wat ik dus heb staan op de computer is van mijzelf. Het is dus niet zo dat alle vrouwen mee worden gesleept door hun vriendjes en alleen maar mee gaan juist omdat hun vriendjes er zijn. Waarom zouden alleen mannen Drome cool mogen vinden?!?!
Mja natalia i agree with you. Mijn vriend gaat wel altijd mee naar LANs dankzij hem en mijn eerste clan ben ik er mee begonnen maar ik wil naar steeds meer lans en nu gaat hij met mij mee.
Kijk ik vind spellen spelen al langer leuk dat hij mijn vriend is... dus ja. hij gaat wel mee want hij vinst lannen ook leuk en niet omdat ik met hem mee moet.
Oh btw volgens mij moest ik van een andere persoon persee naar drome komen(A) he Taco:P