Author |
Topic  |
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 30-04-2005 : 03:38:39
|
Ik kies geen stoel, neem mn eigen mee !! :P hehe |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 30-04-2005 : 03:39:41
|
quote: Originally posted by the virus
en dan als extra moeilijkheidsgraad steeds je eigen pc meezeulen.
kan er zeer interessant uitzien vanaf het podium
en ik d8 dat wij hier in de familie gek waren :P |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 03-05-2005 : 02:36:50
|
Hmmz, waar zitten die ventilatoren waar men het over heeft (en waar zijn die van, van airco of van luchtverversing uit buitenlucht)?, wil er uit de buurt van gaan zitten... Ga nu voor 1e x naar drome, gewoon om 's mee te maken, normaal wil ik niet zo ver rijden ervoor.
Ik wil tegen slaapzaal aan gaan zitten, uit de buurt van de drukte (podium/catering etc, als ik dan ergens voor opsta, dan heb ik een beetje lichaamsbeweging ), en niet te dicht bij de deuren/openingen van de slaapzaal uiteraard.
Ik zie ook in de rijen openingen tussen plaatsen, waar zijn die van? vb tussen 1604 en 1605, tussen 1866 en 1867, etc |
KASSA : Weer 2 cent.... |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 03-05-2005 14:18:51 |
 |
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 03-05-2005 : 04:32:45
|
Openingen? Ik denk dat je de palen bedoeld die het enorme dak van die enorme expo hal omhoog houden. Ff checken... 
Ja inderdaad. Dat zijn palen. Heel fijn dat ze er zitten. Komt de boel niet naar beneden . Ik weet niet of je daar naast wilt zitten. Ik persoonlijk niet, ze blokkeren je gezichtsveld. Maar er zijn vast ook voordelen te bedenken. |
You can only be young once, but you can always be immature |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 03-05-2005 : 14:16:55
|
ok, thnx. Ja er zijn voordelen te bedenken met die palen... precies zo gaan zitten dat je de palen precies ACHTER je hebt (geen of minder weerschijn van monitoren van anderen in je eigen monitor) ernaast of ertegenaan kijkend gaan zitten heeft volgens mij alleen voordelen voor mensen met borden in diverse standen voor hun koppie 
Blijft alleen nog over waar die "ventilatoren/airco's" precies zitten, enig idee?
/edit: Hmmz, gezien roken beleid lijkt het mij misschien handiger om juist onder die genoemde ventilatoren te gaan zitten... dus waar zijn die? |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 04-05-2005 04:37:28 |
 |
|
Stony
Drome regular
316 Posts |
Posted - 04-05-2005 : 16:24:34
|
quote: Originally posted by -(DT_DataStorm)-
ok, thnx. Ja er zijn voordelen te bedenken met die palen... precies zo gaan zitten dat je de palen precies ACHTER je hebt (geen of minder weerschijn van monitoren van anderen in je eigen monitor) ernaast of ertegenaan kijkend gaan zitten heeft volgens mij alleen voordelen voor mensen met borden in diverse standen voor hun koppie 
Blijft alleen nog over waar die "ventilatoren/airco's" precies zitten, enig idee?
/edit: Hmmz, gezien roken beleid lijkt het mij misschien handiger om juist onder die genoemde ventilatoren te gaan zitten... dus waar zijn die?
aangezien die zaal nogal hoog is denk ik niet dat je daar last van zult hebben, of je moet meteen op dak gaan zitten daar stijgt de rook ook naartoe en dan heb je meteen genoeg airco/buitenlucht 
(moet je wel ff gat in t dak maken anders heb je geen last van de rook en dan heeft t nog geen nut.. ) |
Hardcore, The only true Religion!! *Drome 11 @ 0905* *Drome 12 @ 0019* *Drome 13 @ *****
FREE CORE !! @ www.dutchhardcore.tk |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 05-05-2005 : 15:54:31
|
nou die ventilatoren die maken me toch een kabaal, vooral de eerste keer dat je er zit is het een takke herrie :P |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 05-05-2005 : 16:50:45
|
Daarom vraag ik, waar zitten die dan :S |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 05-05-2005 : 17:31:54
|
in de zaal, maar weet natuurlijk niet de exacte plaats |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-05-2005 : 19:50:37
|
je hebt toch een koptelefoon op? |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 05-05-2005 : 20:02:35
|
Gaat me niet om de herrie, gaat er mij om dat ik niet in die luchtstroom zit :S geen zin om ziek thuis te komen. Dus... waar-o-waar? |
 |
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 06-05-2005 : 12:24:13
|
Die ventilator is inderdaad enorm irritant. Vorig jaar zat ik er direct onder, nu heb ik een tafel verder genomen, hopen dat het wat minder is.
Koptelefoon houdt het geluid tegen wanneer je er eentje hebt die een beetje druk uitoefend op je oren. Vorig jaar had ik zo'n ligitech internet chat headset en dat was een drama. (dat ding ligt meer op je oren dan dat tie vastzit op je oren.)
Maar het ergste was bijvoorbeeld op Teamspeak. Zat geen noise-cancelling mic op, dus je hoorde alleen maar ruis, plus als ik wat zei hoorde je alleen maar het gezwoeg van die ventilator. Beide heb ik nu opgelost met m'n nieuwe headset, maar ik wil er liever toch niet onder zitten.
En je hoeft niet bang te zijn voor die luchtstroom, daar merk je niets van. Daar moet je pas vor oppassen als je bij de nooduitgangen zit die toch altijd wel weer open worden gezet. |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 06-05-2005 : 14:00:59
|
Hmmz, Teamspeak gebruik ik dus ook, heb nu zo'n Plantronics 90 headset, als de herrie daarvan al genoeg is om hinderlijk te zijn voor daarmee, dan verhuis ik evt wel om die reden |
 |
|
skidd
Drome no0b
 73 Posts |
Posted - 14-05-2005 : 15:35:18
|
lekker dicht bij de ketering  |
UT99 forever !!
Drome Seat 0575
~}Ra\x/{~2Ez~ |