Ik wil een dedicated CS 1.6 draaien maar nu zit ik 8er een router en werkt dat niet helemaal krijg namelijk een lan ip ipv. men internet ip :( heb de poort 27015 al opengezet maar dat helpt geen drol :/ iemand een oplossing?
Je moet die poort forwarden naar je cs server, dan connecten ze vanaf internet naar je server op je.isp.ip.x:27015 dat zou moeten werken (iig bij de huis/tuin/keuken routers die ik ken)
Ja dat is als je intern kijkt, maar als het goed is moet je als je die poort hebt geforward naar dat ip van buiten af met je isp ip die bak kunnen bereiken op die poort.
als je je port gewoon geforwarded hebt.. kun je je eigen isp ip aan je kameraden oid geven en die kunnen dan joinen (ip kun je vinden op bijvoorbeeld www.watismijnip.nl) :)
quote:Originally posted by Fuz!on ja lel ik heb die poort open staan en het werkt dus NIET! kan het maybe komen door draadlose shyt?
Is openstaan ook het zelfde als geforward naar je server Trouwens, als je achter een router zit, NAT'en die dingen zown beetje altijd en geven ze via DHCP lekker een IP aan alles wat er achterhangt. Daarom krijg je een LAN IP en moet je op de router aangeven welke poorten UDP en TCP hij moet forwarden naar je server. Aan het draadloze zal het wel niet liggen lijkt me of je moet echt een heel exotisch netwerkje hebben liggen. Lees deze anders ff door: