Het lijkt mij wel leuk om op DRoME X een Robotarena compo te houden. Dat spel is net als robotwars waar je robots moet bouwen en lekker tegen mekaar moet raggen in een arena . Lijkt mij wel wat als compo op drome x of misschien een latere drome?
-Cv
"The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it." --Terry Pratchett
haha wordt lachen.. ik heb ook al een aantal robotten gemaakt :D ik heb de eerst eventen reeks allemaal gewonnen :P kan ze allemaal aan :P dus ga maar alvast oefenen :D
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nlwww.resettim.net
er is een mooie evaluatie editie op het net te vinden :D dan kun je kijken of je het spel waard vind om het te kopen. dan kun je hem voor drome al vast kopen ;) ;) ;)
Vriendelijk doch dringend verzoek om op dit forum geen cracks te vragen/aanbieden, om duidelijke redenen lijkt me. Drome is voor een groot gedeelte afhankelijk van sponsoren, en die vinden het niet fijn als dan vervolgens voor hun nieuwe game cracks te vinden zijn op het Drome forum.
En natuurlijk is het zo dat een spel wat je vaak speelt gewoon gekocht dient te worden, als je tenminste wilt dat er over enkele jaren nog games uitgebracht worden op het PC platform.