image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Pats hier met mooie koopjes.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 27-05-2005 :  08:31:55  Show Profile
TopicTitel zegt genoeg denk ik, pats hier even met iets wat ver onder de marktwaarde gekocht hebt(of ver boven de marktwaarde verkocht).

Ik zal beginnen dan:
Gister zelda 1,2,3 (nes en snes) voor 50 euro gekocht.
Afgelopen week Red Alert 1+2 voor 12 euro gekocht.

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<

Zuberi
Drome junior

126 Posts

Posted - 27-05-2005 :  09:03:36  Show Profile
die laatste is nie zo speciaal hoor ;)
kheb paar maand geleden wel tiberian sun, firestorm, RA2, yuri's revenge, renegade gehaald voor 15 euries , gewoon in de winkel :)

zelda is gewoon toppertje! ze moeten gewoon is alle series een keer voor de nieuwste nintendo console uitbrengen ( nu dus de gamecube ) net zoals ze al Ocarina of Time met de Masterquest en Majoras Mask ook in zon limited edition bij Wind Waker gedaan hebben

-~= Do Or Die =~-
Go to Top of Page

TwisterX
Drome junior

174 Posts

Posted - 27-05-2005 :  12:09:18  Show Profile
Volgens mij is het zo dat je op de nieuwe (aankomende) nintendo console, je oude games ook kan spelen. Vraag me niet precies hoe, maar het schrijnt mogelijk te worden!
Go to Top of Page

[TgR]KILLER
Drome regular

328 Posts

Posted - 27-05-2005 :  12:23:14  Show Profile
je kon toch ook altijd je gameboy spellen op de snes spelen ( of was t nou die console erna ben t vergeten heb der ook geen ) tegenwoordig gaat toch alles gewoon met schijfjes lijkt t mij niet echt moeilijk om t compatible te maken dan.

The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk
Go to Top of Page

[CDA][eLecTro]
Drome ruler

2265 Posts

Posted - 27-05-2005 :  12:30:52  Show Profile
Gisteren een 350� (met 'korting', off.prijs=530�) digitale videocamera (samsung) gekocht :D .. ga mooi filmpje maken @ drome :D ..

|*Drome 11 - Seat 0134*|
|*Drome 12 - Seat 0094*|
|*Drome 13 - Seat 0887*|

PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 27-05-2005 :  13:49:17  Show Profile
quote:
Originally posted by [TgR]KILLER

je kon toch ook altijd je gameboy spellen op de snes spelen ( of was t nou die console erna ben t vergeten heb der ook geen ) tegenwoordig gaat toch alles gewoon met schijfjes lijkt t mij niet echt moeilijk om t compatible te maken dan.

Dat was voor idd voor de snes.
Die retro-spellen voor de revolution kun je via internet downloaden op je revolution, er zit namelijk een ingebouwde wifikaart in.

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Baard
New Member

31 Posts

Posted - 27-05-2005 :  14:20:07  Show Profile
Ik heb een maand of twee terug een superbudgetsysteem in elkaar gedraaid. Layout als volgt.

Epox 8RDA3+ mainboard
sempron 2200+
256 MB pc3200 RAM
TNT2 met 32mb video
4 gig harde schijf
15" crt monitor
toetsenbord, muis weinig opvallends
dvd drive
52x cd-drive (geen branders in het hele ding)
standaard case uit de kelder van de RU Nijmegen

de hele zwik bij elkaar gescrounged voor 135 euro, granted het houdt echt niet over maar mijn enige echte spijt is dat ik niet iets langer heb gezocht naar een betere deal op een harde schijf want 4 gig is gewoon royaal te weinig.
Go to Top of Page

[TgR]KILLER
Drome regular

328 Posts

Posted - 27-05-2005 :  15:30:00  Show Profile
ja wou net zeggen 4gb is wel verdomt weinig ruimte lol kan je niet eens een game als UT2004 op zetten die heeft al meer nodig ( mijn ut2004 folder is 7 gb groot :X ) brander heb je zo snel ook niet nodig imho. 15" monitor vin ik zelf ook wel wat weinig maar t gaat best. ram en proc is goed te doen nog. maar een tnt2 ? :S voor een euro of 50 kan je tegenwoordig toch al wel een 128 mb kaartje opsprokkelen volgens mij.

The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 27-05-2005 :  15:38:16  Show Profile
Wel netjes bij elkaar gezocht, heb je het nieuw gekocht of is alles 2e hands?

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

DAS
Drome oldsko0l

538 Posts

Posted - 27-05-2005 :  15:46:47  Show Profile
heb je ra2 al gespeeld dan ? :)
of wil je ff oefenen, da wil ik wel keer je ally zijn online?

Worshipz teh Cellar Cat
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 27-05-2005 :  17:54:30  Show Profile
draait dat wel op de TNT2 ??

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

Rickz
Drome oldsko0l

740 Posts

Posted - 27-05-2005 :  18:35:48  Show Profile
ik denk dat hij het tegen nelis heeft.., aangezien hij ra + ra2 heeft gehaald
Go to Top of Page

Baard
New Member

31 Posts

Posted - 28-05-2005 :  13:18:43  Show Profile
moederbord wel nieuw maar van een hele shady gozer op een beurs voor 25 euro, processor nieuw voor 45 met een koeler voor 10, harde schijf, monitor allebei tweedehands voor 5 euro each, ram gecheat uit m'n andere pc en de videokaart bijelkaar gejokerd door de videokaart uit een pentium 3 te halen en te vervangen door een 8mb SiS ding
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 28-05-2005 :  13:48:31  Show Profile
Kheb ra2 nog niet gespeeld maar zodra ik em geinstalleerd heb en weer beetje geoefend heb (ga ik vanacht wel doen), dan gaan we zeker wel even online spelen.

OT:
Whahahahaha lol@liquid, coole avatar

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Rickz
Drome oldsko0l

740 Posts

Posted - 28-05-2005 :  17:50:44  Show Profile
thnx xD
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 29-05-2005 :  16:42:55  Show Profile
Je kunt op kruidvat.nl een Nokia 1100 bestellen met 10 euro tegoed voor 10 euro + 3,95 rembourskosten, in totaal dus een telefoon voor 14 euro - 10 tegoed = 4 euro!!

Het gaat om de Nokia 1100, geen supertelefoon, maar wel geinig voor erbij, aangezien ze los tegen de 60 euro kosten 8)7

Nokia 1100:

- Compact communicatiemiddel dat enorm betrouwbaar is
    - Batterij die lang meegaat
    - Ingebouwde zaklantaarn
    - Duurzame cover met antislipzijkanten
    - Elegant silicium toetsenbord met grote toetsen
    - Herinneringen en alarmklok
    - Verwisselbare Xpress-on� covers

De aanbieder is Tele2. De belangrijkste voorwaarden:

quote:
Wat zijn de actievoorwaarden ?
De nokia 1100 aanbieding geldt alleen wanneer u de simkaart daadwerkelijk in gebruik neemt ( U ontvangt een nieuw 06-nummer ). Wanneer de simkaart binnen 1 maand na levering niet is geactiveerd, ontvangt u een factuur van � 60,- per niet in gebruik genomen pakket. Deelname onder voorbehoud van acceptatie door Tele2 Mobiel. Ook zijn de algemene voorwaarden van Tele2 op deze aanbieding van kracht. U kunt deze opvragen bij het onderstaand service nummer.

Uitlevering na acceptatie Tele2 Mobiel binnen +/- 3 weken, via TPG post onder rembours . Alleen levering in Nederland . U betaalt het volledige bedrag van uw bestelling aan de postbode. Het beltegoed zit bij uw pakket d.m.v. een beltegoedkaart. Beltegoed waardeert u telefonisch op, u betaalt het achteraf. U hoeft dus geen belkaarten te kopen in de winkel. Aanmelden voor deze actie kan alleen met uw 10-cijferige vaste telefoonnummer, 06-nummers zijn ongeldig.

Beltegoed is 1 jaar geldig. Min. Leeftijd is 18 jaar. Tele2 Mobiel kent max. 3 simkaarten per adres toe, onafhankelijk van andere acties. Actie loopt zolang de voorraad strekt. Druk- en zetfouten voorbehouden, u kunt aan deze uiting geen verdere rechten ontlenen. Uw gegevens worden opgenomen in een bestand waarop de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing is. Voor meer informatie of een telefonische bestelling kunt u bellen met 0900-2022838 (15ct/min) van maandag t/m vrijdag van 9:00uur tot 18:00uur

Dus let goed op, als je opwaardeert komt het op de KPN rekening te staan, en als je de sim niet activeert (wat dom is, want wie wil die 10 euro niet verbellen) kost dat �60 per pakket.

Links:
Bestelsite: http://webshop.besteljetelefoon.nu/EYEFI/index.php?=0520KRUID
Nokia 1100 Site: http://www.nokia.nl/NL/Telefoons/Modellen/1100/index.html
Topic @ Telecomvergelijker: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/10576

Grtzzz NoepZor

(P.S. Als iemand leuke telecomaanbiedingen tegenkomt, attendeer er gerust op ;))

Drome 13 #1296

Edited by - NoepZor on 29-05-2005 16:46:29
Go to Top of Page

=ShaDoW=
Drome oldsko0l

475 Posts

Posted - 30-05-2005 :  01:54:39  Show Profile
ok vraag:

waarom al die rondslomp voor een telefoon erbij?!?
die al gruwelijk lelijk, je 10 euro opbelt en waarschijnlijk geen een fuck meer met die telefoon doet?

en je waarschijnlijk ook nog gespammed word met reclame op wat voor manier ook.

bedoel ik val je niet aan en je moet lekker zelf weten wat je doet, doe ik ook maar vind het een beetje TE.

....:::> PunKs NoT DeAd <:::....

ELS | Especially Likely Sloths

Edited by - =ShaDoW= on 30-05-2005 01:55:51
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,11 sec. Snitz Forums 2000