FlyRacer
New Member
1 Posts |
Posted - 12-04-2003 : 17:33:01
|
Als eerste zal ik me even voorstellen. Ik ben Ale Katsma, Algemeen manager bij een nieuwe project genaamd Next Generation. Wij van Next Generation hebben onze eerste LAN aangekondigd genaamd SmartLAN:
Adres: Klijnstra Zalencentrum Hoofdstraat West 6 8471HV Wolvega
Data
De LAN zal gehouden worden op 22/23/24 mei 2003. De openingtijd is 22 mei om 15:00 uur. En de sluitingstijd van de LAN is op 24 mei om 15:00 uur.
Prijzen
Volledig evenement(vrijdagmiddag 15:00 tot zondagmiddag 15:00) kost je 13,00 Euro Aan de deur kost dit 17,50 Euro
1 dag(tot zaterdag 15:00 of vanaf zaterdag 15:00) kost je 7,00 Euro Aan de deur kost dit 9,00 Euro
bezoeken kan ook(zonder PC dus), dat kost je 2,50 euro, en je moet dan diezelfde dag vertrekken uiteraard(bezoekerspas geldt maximaal 6 klokuren) De deur opent om 0800 uur, en sluit om 22:00 uur
Je kunt je plaatsje op de LAN veiligstellen door zo snel mogelijk het verschuldigde bedrag over te maken naar de volgende rekening:
33 07 62 834 tnv Bouke Haarsma te Heerenveen
graag onder vermelding van je GPN-nicknaam overmaken! bij betaling voor een groep, vermeld dan de groepsnaam en mail dat even naar [email protected]
Het netwerk zal onstaan uit 2x 48 poorts cisco 2948G. Die zullen verbonden worden met 1 gigabit over glas. Dit betekent dus een zeer snelle verbinding met je LANgenoten aangezien alle bezoekers op 1 switch, en servers+crew op andere switch komen.
Er zal zeker een slaapplaats zijn voor deze 3 dagen. Deze zal afgeschermd worden van de hoofdzaal.
Activiteiten
Op de LAN zal er elke avond een film te zien zijn. Dit gebeurd op een groot scherm in de zaal. Op de intranet site op de LAN kan je voten welke film je wilt. Natuurlijk wat bijna bij elke LAN hoort zijn er compo's. Deze staan onderleiding van mij.
De games geselecteerd voor de compo's zijn: - Counter-Strike 3 vs 3 - Revolt - C&C Generals - Ravenshield ( als er genoeg deelnemers zijn )
Voor meer informatie over deze LAN http://smartlan.project-ng.nl/ Als je nog enige opmerkingen/idee�n of vragen hebt kun je terecht op ons forum ( http://forum.project-ng.nl )
Maar ja er staat Powerd by Project Next Generation, maar wat is dat nou?
Wij zijn een nieuwe LAN org die in friesland/groningen/drenthe probeerd meer LAN-partiez te organiseren. Zodat het hier in het noorden ook eens wat drukker word qua LAN activiteiten. Wij hopen van harte dat SmartLAN ( Onze eerste LAN ) een goed succes zal worden met behulp dit board waar we dit posten.
Vriendelijke groet,
Ale Katsma
 |
|