In de auto was de bedoeling om de station van pap mee te nemen vorig jaar lag die al tot het dak vol maar nu gaan we toch met mijn eigen auto omdat pap de zijne t hele weekend nodig heeft.
Heb nou geen "kleine" auto maar mis toch wel wat ruimte
Anyway vandaag maar eens alle zooi opgezocht ( en boodschapjes gedaan ) stapel werd steeds grooter wat mee moet. stoelen. karretje slaapzakken etc etc
ja men dakje nog kapot ook denk af en toe hoe kan je nou met 5 man in een auto naar drome. zal idd best gaan als je puur alleen je pc mee neemt. maar wat wij allemaal meenemen zit t met 2 toch aardig vol
tja pap mijn auto meegeven. heb hem net 3 weken en pap is niet gewent aan de brute kracht rijd ie hem zo in elkaar dinsdag nog lm velgen gekocht wil ze niet helemaal kapot hebben ( waren al 2de hands maar t hoeft niet nog erger ) eeeeeeen mijn auto rijd veel fijner. 1.6 16v 120 pk vs een diesel
en is goed zie je morgen sav! en dit jaar weer een foto maken en niet kwijtraken nu
Er is ook geen nut en aangezien dit het general chat is zal het mij een worst wezen volgens mij is bij 2/3 van de topics hier nu het nut ver te zoeken.
nee stoelen gaan mee vind er wel wat op.. slechte nieuws is dat het al regend ondertussen :/ zodra t ff droog is auto inladen. gelukkig stoelen er gister al ingegooit.