kunnen jullie bij Drome 13 niet de arm bandjes mee sturen met drome pasje zodat je je spullen meteen mee kan nemen(als je id klopt, zo niet probleem balie..) dat je voor de deur controleerd of het klopt etc dat zou sneller gaan denk ik ..
en als je geen karretje ofsow hebt sta je een uur in de rij met je zooi, nee das lekker... :P
Als iedereen een monitor mee moet zerulen kan je toch zelf ook wel nagaan dat die rij niet zo snel opschuift als anders en dat het inchecken wat langer duurt?
Dit lijkt mij inderdaad wel een goed idee, maar zo kunnen mensen de bandjes ook alvast van te voren namaken, en met een nep (goedkoop na te maken) bandje naar binnen, en zo dingen meenemen of wat ze ook willen doen.
Ik denk dus niet dat dit er van komt, ondanks de goede bedoeling.
uhm niet alleen namaken maar denk eens even na lol. het gaat er juist omdat ze de pasjes met de je id checken zodat ze zeker weten dat jij het bent en daarna krijg je pas een bandje zodat ze weten dat jij echt binnen hoort.
als ze de bandjes meesturen kan elke zwerver hem omdoen en naar binnen lopen zijn ze waardeloos.
nah ik heb echt een uur in de rij gestaan om 7 uur sav een sms gestuurt dat we in de rij stonden toen was de rest net binnen. en om 8 uur stonden we ook eindelijk binnen. wachten op zich was te doen alleen jammer dat het om 7 uur niet regende en eer we de zooi konde halen wel was er gelukkig op berekent.