is al vaker een topique over geweest omdat de crew ook wat vrije tijd wil hebben/nodig heeft.., er gaat toch erg veel tijd in het organiseren van een lan zitten... maar er zijn toch wel meer grote en coole lans in nl...
wordt een afstudeeropdracht.Helaas alleen toegankelijk voor ROC leerlingen omdat we anders niet de locatie van school mogen gebruiken. Zoals de planning nu is wordt het een lan voor ongeveer 150-200 man op 23/24/25 juni 2006 in de gymzaal van het ROC aventus aan de boerhaavestraat in apeldoorn. Meer info zal op www.generation-x.nl komen (zodra we die site af hebben dan)
wordt een afstudeeropdracht.Helaas alleen toegankelijk voor ROC leerlingen omdat we anders niet de locatie van school mogen gebruiken. Zoals de planning nu is wordt het een lan voor ongeveer 150-200 man op 23/24/25 juni 2006 in de gymzaal van het ROC aventus aan de boerhaavestraat in apeldoorn. Meer info zal op www.generation-x.nl komen (zodra we die site af hebben dan)
jij ook al :p ik moet ook ongeveer zo'n opdracht (project) doen een lan organiseren maar dan alleen voor de klas :( iedereen (groepen van 4) moet dan z'n eigen compo organiseren en dan later die lan beetje soepel laten verlopen ze wouden nog zorgen dan ze de eigen pc mee mochten menemen (want anders gebeurt het met de pc's van school) maar daar heb ik nog niet meer zo veel van gehoord.
zoiets heb ik vorg jaar ook gedaan, ging allemaal wel redelijk alleen qua planning was het toen gewoon klote (we hadden geen planning). We hopen van generation-x een jaarlijks terugkomend event te maken en ook nog een beetje te laten groeien.
jij ook suc6, als je trouwens een draaiboek en/of calamiteitenplan moet hebben mag je die van mij wel lenen als inspiratie
zoiets heb ik vorg jaar ook gedaan, ging allemaal wel redelijk alleen qua planning was het toen gewoon klote (we hadden geen planning). We hopen van generation-x een jaarlijks terugkomend event te maken en ook nog een beetje te laten groeien.
jij ook suc6, als je trouwens een draaiboek en/of calamiteitenplan moet hebben mag je die van mij wel lenen als inspiratie
terugkerend alleen ook voor roc dudes of ook voor anderen?
Nee dan wel voor iedereen, dit jaar is het alleen voor leerlingen van het ROC omdat het een afstudeeropdracht is en het op een locatie van het ROC is. Ben alleen nog op zoek naar een mooie locatie in apeldoorn en omstreken, dus als iemand tips heeft...
Je bedoelt een soort van logboek :) ja heb je msn :P ad me maar als je wilt [email protected]