Hallo iedereen, Ik heb een aantal vragen met betrekking tot het organiseren van een lan-party.
Zelf heb ik al redelijk wat lans bezocht en weet wel een klein beejte hoe het werkt , ook heb ik al is wat kleine lan's georganiseerd voor 8 mensen ofzo gewoon met je vrienden thuis lannen je kent het wel.
Maar het lijkt me ook leuk om bijvoorbeeld voor 20 - 40 man een lan te organiseren , natuurlijk is dit een stuk moeilijker en vergt het een hele andere aanpak.
Ik zou het erg fijn vinden als jullie me misschien wat tips kunnen geven hoe ik het goed zou kunnen aanpakken , en wat ik nodig zou hebben om een geslaagde lan te zouden kunnen houden.
het ligt er allemaal een btje aan hoe je het wilt gaan doen, als je entree gaat vragen dan moet je wel zorgen dat alles goed geregelt is en dat je een paar leuke servers hebt staan. Verder kun je dan subsidie proberen te krijgen bij de gemeente en sponsering van lokale computerboeren.
Kijk anders ff bij het .DiL| topic, onze lan party wil overgaan van woonkamer ( :P ) to zaaltje.. Hulp welkom ; vooral uit de hoek ov, enschede en omstreken.