pfft denk nou maar niet dat ze hieraan beginnen.. waar maken jullie je druk om...
Vreemde meneer: Mag ik even naar je schijfinhoud kijken Ik: NEE!
sim-pel =]
maar ze komen echt noet hoor... je moet alleen wel goed uitkijken met illegaal gekopieerde boekken en tijdschriften enzo want dat REPRORECHT is de nieuwe rage :D
*denkt aan die boekken download en uitprint reclame* :P
HAHAHAA dies goed ;) Maareh schaap: Vreemde meneer: Mag in jouwn computertje kijken ^^ Ik: Ik mag niet met enge mannen van mijn mama praten, ga weg of ik bel de politie :x
astonshell het probleem is op me andere monitor heb ik nu saaie achtergrond verder werkt die wel op 2 bij mij het een op de dvi poort en een op de gezone poort
astonshell het probleem is op me andere monitor heb ik nu saaie achtergrond verder werkt die wel op 2 bij mij het een op de dvi poort en een op de gezone poort
jah dat bedoelde ik
heb ondertussen wel al een leuk wallpapertje op 2e scherm dmv ultramon (proggy) maar verders is t nog ff bagger :P
maargoed @ lan's heb ik alleen me kleine 19" mee dus geen probleem :)
het scheelt zo'n hoop bagger op mijn desktop vind ik ik heb allemaal menu'tjes aangemaakt vond het aan het begin wel ff lastig (snapte er geen hol van) maar ben er nu helemaal achter