Author |
Topic  |
-arT.Apophis-
New Member
5 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 13:17:59
|
Het was voor mij de eerste keer op drome en ik vond et echt phat! :) Super ge�rganiseerd en mooie ruimte! Temperatuur vond ik heel niet erg (beter dan "de eerste dag" op Art Of Lan waar we met winterjassen aanzaten :P overigens dat was ook een vette lan!). Een SUPER netwerk (af en toe zelfs 1 ping :D) en genoeg stroom en ruimte! Catering was ook top, Bedankt dames! :)
Ik wil de drome crew ook nog bedanken voor het beschikbaar stellen van de ca. 30 HLDM plaatsen bij elkaar. Echt super cool dat dat mogelijk was!
Hopelijk tot volgend jaar!
Daan aka -arT.Apophis- out! |
 |
|
Delune
New Member
37 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 14:33:11
|
Superlan, je kon inderdaad het verschil in warmte wel merken, maar waar ik sliep (ja, ik heb geslapen, het is een wonder.)viel de hitte wel mee, ach ik heb niets te klagen eigenlijk
Tot de volgende DROME |
Unlimited Movement |
 |
|
Visual
New Member
45 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 14:54:05
|
jah bedankt tot de volgende keer en verbied dan ff speakers enzo man wat een gedoe gewoon iedereen headsets |
bobby the kittn says: thnx so much for sharing that with us... |
 |
|
xoxgx
New Member
1 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 15:21:54
|
he crew bedank voor de mooie drome. hij was dacht het zeer geslaagt.
VR GR xoxgx |
 |
|
The_Greater
Drome no0b
 55 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 15:31:48
|
Drome was gewoon super, super sfeer etc! Bedankt mensen voor het opzetten en de mensen die extra hebben geholpen bij het opzetten en afbreken!
Je hebt lan parties en je hebt Drome! |
-=The_Greater=- Will be there.. again.. |
 |
|
Nohands[NH]
New Member
2 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 15:38:06
|
Dit was ook mijn eerste DROME, en ik vond het wel geslaagd.
het enigste wat ik even kwijt wil is het volgende: Slaapruimtes volgende keer iets groter, trek een gedeelte van die chill ruimte erbij en je heb meer ruimte. Douches waren mooi dat die er waren maar een beetje weinig voor 2000 man.
Dat pasjes systeem vond ik superhandig, jammer dat je die keycord van de DROME gewoon moest kopen en niet cadeau kreeg bij je pasje.
Dat die deuren open moesten voor frisse koude lucht vind ik geen probleem, maar dat ze onbewaakt zijn wel... Het lijk mij mooi als je bij binnenkomst een label of stickertje krijgt voor je pc en monitor die overeenkomt met je nummer op je pasje zodat dat controleerbaar is eventueel door de DROME crew of bewaking of door mensen zelf.(die bij de deuren staan)
Voor de rest toppie en zeker tot volgende DROME, iedereen bedankt voor dit geslaagde weekend!!!
|
Edited by - Nohands[NH] on 07-07-2003 15:39:38 |
 |
|
Ed Capone
New Member
 1 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 16:38:21
|
Drome X was zekers super cool niet koel maar cool hhmmmmmmm. jah. Netwerk was snel en stabiel, de zaal was super aangekleed catering was ook ok en de tap was lekker koel. Alleen de temperatuur was iets minder, maar ja viel wel vol te houden. Al met al weer een super weekend en op naar de volgende LAN.
|
Two beer or not two beer. |
 |
|
Creeps
New Member
26 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 17:03:12
|
Mooie lan, alleen voedsel en pin-mogelijkheden waren slecht geregeld.
Rijen duurde veels te lang terwijl de rijen niet eens zo lang waren, en het bij pinnnen kon niet meer na een tijd, dat was SHIT. maar voor de rest TOPPIE! :) |
 |
|
SaTeRol
New Member
 10 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 20:09:31
|
Drome was zeker wel goed georganiseerd, allen wat jammer van de hitte (wat op zit ook wel meeviel BtW. Het was alleen jammer dat er geen Compo`s waren voor mensen die alleen met z`n tweeen of drieen kwamen (behalve dan WC3). mischien iets voor de volgende drome<?>, een compo verzinnen waar iedereen aan mee kan doen (Bingo is wel leuk ) |
UNWILLING people make working systems FAIL<!> WILLING people make failing systems WORK<!> |
 |
|
Lan-C
Drome no0b
 76 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 21:20:32
|
Vond het een fantastische Drome Gezellig sfeertje, slaapruimte was goed geregeld, maar mocht idd wat groter. 'T eten was wat minder, we kregen een bevroren broodje ham Maar daar laat ik me niet van weerhouden, kom de volgende x weer 'T was gewoon super! |
I scream, you scream, we all scream for icecream |
 |
|
l0x
New Member
7 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 22:42:34
|
horray for drome! echt was relaxed.. beetje brakke compo server.. en hoge ping op t begin maar vanaf zaterdag echt super snel netwerk, pasjes systeem..
alleeeeeeen.. t was te heet, de catering BAGGER! chillruimte sliepen alleenmaar lui, dat reflexx schietspel sloeg nergens op, net zoals die ene Xbox.. sluipruimte NAAAAASt flipperkasten is ook niet geweldig!
maar verder n1! |
 |
|
Van-Z
New Member
2 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 01:52:52
|
Wat mij betreft was ook deze Drome weer zoals verwacht:
- veel datatransfer - veel gamen - veel drinken - veel zweten
en
- weinig lag - weinig licht - weinig hd ruimte over - weinig slapen
Stuk voor stuk ingredienten voor een geslaagde lan party. Al met al weer subliem geslaagde editie van Drome dus, uiteraard te danken aan de nagenoeg onuitputtelijke inzet en motivatie van de crew en aanverwanten, jullie zetten iedere keer weer een topprestatie neer. En laat ik de sponsoren niet vergeten zonder hun zou Drome waarschijnlijk onmogelijk (duur) zijn. Daarom bedankt en ontzettend veel respect voor de crew.
Wat mij betreft op naar de volgende Drome, wanneer kan ik gaan reserveren ? :P
|
 |
|
Mentar
Drome junior
146 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 15:12:55
|
het was een vette lan gewoon die hard gamen en leechen alleen jammer dat er zoveel cs gespeelt werdt. maar voor de rest was alles toppie beetje irri dat er bij perfect systems en de catering zulke lange rijen waren ik was mijn muismat vergeten :(. en de warmte was op zich ook nog wel te doen. ik kijk nu al uit naar de volgende :D:D |
De dc++ hub van GoD is ook weer online het ip = 81.205.224.240:411 |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 20:08:19
|
Goed, dit is dan mijn verslagje van drome:
Om 18.15 kwam ik en maat van me aan @ parkeerplaats en zagen tot onze grote schrik een grote groep wachtende mensen. Nadat we erachter kwamen dat deuren nog gesloten waren, besloten we nog ff naar McDonalds te gaan, en toen we terugkwamen om 18.45 waren de deuren open en konden we naar binnen. Toen schrok ik weer, want ik zag weer een grote groep wachtende mensen. Maar toen werd mij gezegd dat ik naar rechts moest en daar kon ik in 1 keer doorlopen =)) erg chill geregeld!
In het begin lag er in 1 rij de stroom uit en dat was natuurlijk de rij waarin ik zat... Na 3 en half uur ofzo was dit opgelost. En toen ging het rest van LAN lekker lekker. Het vervelende met die stroomstoring in 't begin was dat het leek alsof de crew er nix aan deed. Er kwam niemand langs of ff vertellen dat eraan gewerkt werd ofzo. Pas na 3 uur kwamen er wat gasten die gingen rommelen met stroom en toen was het ook snel opgelost. Als je daar dan zit vraag je af wat er eerste 3 uur gebeurd is. (waarschijnlijk waren ze er al (onzichtbaar) mee bezig, maar het zou dus leuk zijn als dit dan tenminste werd gemeld, zodat je wist waar je aan toe was).
En er was natuurlijk de hitte die zorgde voor menig zweetreet, wat in combinatie met de drome-stoeltjes een hel voor je reet is, maargoed, het viel eigenlijk ook wel weer mee.
Nu ff 't een en ander over geluid @ drome: Er waren toch nog weer een paar rukkers die hun boxen hard moesten zetten, maar niet echt grote problemen mee gehad. De "whazaaaaaaaa"-mensen begon ik een beetje medelijkden mee te krijgen toen ze het voor de 45e keer deden. Na 3 keer vond ik de lol er wel vanaf, maargoed, iedereen z'n ding :) Oh ja, als er op 't podium gepraat werd (omroepen over gevonden stuff/autos enzo) was erg moeilijk te verstaan achterin.
Oh ja, ik had ergens gelezen op drome-site dat je touwtje voor je pasje zou krijgen, die hebbik niet gehad :) En toen ik keycord wou kopen, stond er nogal lange rij, dus kheb m'n pasje niet omgehad, maargoed, daar werd ook niet moeilijk over gedaan.
Anywayz, het netwerk was erg goed, er werd veel gedeeld, ik had genoeg ruimte en mensen om me heen waren chill. De LAN was erg goed en volgende keer nog ff die paar minpuntjes wegwerken en het is perfect :) |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
 |
|
Topic  |
|