Author |
Topic  |
DarkJedi
Drome junior
 147 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 23:34:27
|
Ik maak hier over even een apart topic mijn vrienden en ik zijn hier best wel pissig om geworden. Nadat we waren aangekomen op Drome 10 hebben we direct onze slaapplaatsen ingericht de slaapzaal. We spreken namelijk uit ervaring dat je als je dit later doet dan heb meestal bijna geen plek meer. Onze matrassen en slaapzaken kussens etc hebben we keurig langs het gordijn gelegt. Toen we gingne slapen om 5:00 was alles door elkaar gehaald en laggen de matrassen door elkaar heen. Mijn matras lag eerst heel links en daarna op eens rechts van de groep. Welke eikels hebben er mee zitten slepen, ook is een vriend zijn kussens hierdoor kwijt geraakt BEDANKT! Blijf gewoon van andermans spullen af volgende keer. |
Darkjedi [Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature |
|
Xi
Drome no0b
 83 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 23:38:29
|
idd, ben het eens met Jedi. verder heb ik zelf niet echt probs gehad. maar vindt wel super lame dat ze iemand anders zijn slaap spullen gaan verslepen/wegwerpen om zelf plaats te maken. was dan eerder gekomen :x Echter denk ik niet dat de daders zulle gaan zegge, ja ik was ut. maar toch een punt van aandacht |
Drome 8.5- seat 0136 Drome 09-- seat 0079 Drome 10-- seat 0912 Drome 11-- seat 0528 Drome 13-- seat 0828 Drome 13.5-seat 0011 Drome 15-- seat 0041 Drome 16-- seat 0034 |
 |
|
Rook
New Member
9 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 23:43:12
|
Ik vond het super irritant dat mensen in de slaapzaal nog even gingen praten enzo, ben uit de grote slaapzaal weggegaan en onder me tafel gaan slapen. |
 |
|
Hobbybob
New Member
23 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 00:23:02
|
Dat vond ik ook het enige minpuntje aan Drome: Sommige mensen maken er een sport van andermans nachtrust te verzieken, op regroup was dit zo en op the Party waren er een stel kinderen dat wil je niet weten. Over Illuzion in Iduna wil ik het helemaal niet hebben....
Daarom heb ik tegenwoordig altijd mijn oordoppen bij me en dat slaapt een stuk beter. Toch presteren mensen het ZO HARD te praten dat je ze toch hoort, da's wel heel erg toch ?
Wel schrok ik in het midden van de nacht/vroeg in de ochtend wakker uit een diepe slaap toen een crewmember opeens op mijn luchtbed stond en zo'n megagrote deur van een of andere schakelkast afhaalde (een kast die echt leeg was, liep een kabeltje doorheen, van onder erin en van boven eruit wilde die soms kijken of het kabeltje er echt inzat of zo ??? ) Die deur hield hij dus niet en ik werd dus bijna geplet door een deur van een kilootje of 20....Snel uit mijn slaapzak en even schuin er tegen aan gezet. pfew.. Beetje vaag, snap wel dat hij ook gewoon zijn werk deed, al weet ik niet waarom hij zo'n lege kast openmaakte...
Maar goed, verder met de doppen in wel geslapen, misschien een tip voor mensen die net zo licht als ik slapen om gewoon van die gele dopjes te halen, prop ze in je oren, diep in je slaapzak en crashen.
|
 |
|
Krimux
New Member
 22 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 01:38:50
|
Slapen niet gedaan.....heb ik me horloge in de douche vergeten in het zeepbakje, 5 minuten later teruggegaan en horloge pleite...nergens afgegeven, post geplaatst, om laten roepen, gechecked wel 10x bij de crew...maar niks..
Dus die vuile gore kut lamer die mijn horloge nu heeft, krijg de flink pleuris en geloof mij nou als ik je ooit zie lopen met mijn horloge om dan bindt ik je hoofd vast aan me jeep en je gore tering poten aan een boom en dan SCHEUR IK JE DOOR MIDDEN !!!
Kleine moeite om iets af te geven bij de crew....maar goed deze figuren verzieken een drome en na mijn 16e grote lanparty hopudt ik het voor gezien, ik ga alleen nog maar naar lans met me vrienden als we zelf iets afhuren dan weet ik dat ik me geld op de tafel kan leggen en gewoon kan gaan slapen!! |
Visit us @ www.clanx.nl
|
 |
|
Rhoov
New Member
2 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 09:24:25
|
Horloge Pisse..heb niet verteld ? |
 |
|
Tilt
New Member
12 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 10:54:48
|
Je hebt altijd dat mensen gaan praten of dat het lawaaierig is, niks aan te doen met zoveel mensen.
Neem dan een walkman of diskman mee met je favoriete muziek en zet het op wanneer je gaat slapen, gegarandeerd dat je binnen enkele minuten weg bent t:) |
Gravity: Not just a good idea...it's the LAW. |
 |
|
Jamaicaman
Drome junior
 108 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 10:59:54
|
Krimux je hebt groot gelijk, ik vind het zoeizo belachelijk dat je op een evenement van drome bijvoorbeeld de spullen die je vind niet afleverd, kijk als je nou een horloge op straat zou vinden vind ik het een ander verhaal, maar in een afgesloten omgeving waarbij je degene die het verloren heeft binnen een paar minuten zijn eigendom weer kan terug geven vind ik gewoon belachelijk!! Maar ok daar kan de Drome crew natuurlijk ook niets aan doen. |
 |
|
BalooBear
New Member
31 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 11:24:50
|
Heb je het ook in het duits laten omroepen Krimux?  |
 |
|
onok
New Member
29 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 11:38:11
|
onze slaapspullen waren ook totaal doorelkaar gegooit... gelukkig alles op het einde terug gevonden. Niet echt stoer dat er mensen zijn die de boel moeten verzieken.... |
http://wol.gameparty.net www.lanreports.nl |
 |
|
2xD
Drome no0b
 62 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 11:48:37
|
volgende keer moet je naar die kleine slaapzaal komen was daar rustig en nog wat plaats over alleen 1 sukkel met trance muziek vlakbij hard over de boxxen maar dat was maar 1 nacht.. |
Urban Terror is net als grolsch je hebt spellen en je hebt Urban terror. -> www.urbanterror.net <- |
 |
|
DrX
New Member
2 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 12:54:28
|
Ik heb eigenlijk niet egt probs gehad, vond het alleen een beetje irritant dat er 2 flipperkasten tegen de slaapzaal aan stonden, kon je dus mooi meegenieten |
 |
|
Thunder
New Member
37 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 13:37:33
|
Jammer Krimux dat ik dat nu hoor. Ik had tot nu alleen maar goede dingen vernomen op de Drome, dat spullen netjes werden teruggebracht. Maarja zo als al gezegd is, is dat met 2000 man misschien minder, maar het is en blijft kut. |
team-firestorm.nl (paintball) |
 |
|
FireStarter
New Member
28 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 14:20:31
|
Lol ik zet me mp3cdspeler op met een Storm erop. Lijkt net alsof de hele tent volloopt met water, maar je slaapt ervan als een rooskuh.
Maar wat wel klote is dat ik nu van 3 tot 12 had geslapen :X |
 |
|
Mentar
Drome junior
146 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 14:25:23
|
quote: Originally posted by DrX
Ik heb eigenlijk niet egt probs gehad, vond het alleen een beetje irritant dat er 2 flipperkasten tegen de slaapzaal aan stonden, kon je dus mooi meegenieten
dat was wel zwaar irri de eerste nacht maar de tweede nacht had ik er niet echt last van. |
De dc++ hub van GoD is ook weer online het ip = 81.205.224.240:411 |
 |
|
X-Master
New Member
1 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 17:45:12
|
TIP VOOR DE MENSEN NEEM OORDOPJES MEE JE WEET WEL VAN DIE SCHUIMRUBBER DINGEN DIE JE IN JE OORFROT ZODAT JE NIETS MEER HOORT. WERKT BIJ MIJ PERFECT TEGEN GELUIDSOVERLOST. |
Edited by - X-Master on 08-07-2003 17:45:34 |
 |
|
Airbag
New Member
5 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 18:30:17
|
Hmmm, dat zijn vervelende dingen. Eigenlijk heb ik zelf geen last gehad van asociale medelanners, behalve zaterdagnacht toen ik in de slaapzaal lag te slapen en een groepje duitsers het leuk vond dekens van slaapzakken af te gaan trekken en een hoop (duitse) herrie te maken in de slaapzaal.... beetje kinderachtig maargoed :) |
 |
|
Topic  |
|