Author |
Topic  |
|
YoSeK
New Member
 19 Posts |
Posted - 14-07-2003 : 15:18:29
|
Na een afwezigheid van een aantal jaren op de evenementen van Drome was ik vorig weekend net zoals 2000 andere bezoekers te gast bij Drome 10. Ik moet zeggen dat het mij wederom zeer goed bevallen is!!!
Waar ik alleen helemaal niets van snap is dat ik de afgelopen week een behoorlijk aantal negatieve uitlatingen heb gelezen van een aantal bezoekers. 
Ik moet dan ook concluderen dat we hier te maken hebben met een stel verwende pubers met een te grote mond en te dure pc's. Jesus man, waar hebben we het over !!!
Netwerk langzaam ?!?! tussen de 1 en 10 mb p/s dat haal ik thuis niet GVD
Catering? Als je het niet lekker vindt koop je er toch niets ?!?!?
Te warm ? In Afrika is het te warm ja ... als je te warm vindt ga je toch even een luchtje scheppen !!!
Lange wachtrijen ? Ja hehehe als je met 2000 man in een zaal bent kan het allemaal wel eens wat langer duren dan thuis. Niet zeiken.
Slaap perikelen ? Wees blij dat je een luxe slaapzaal hebt ... kan me tijden herrinneren dat men met "de kop" op het toetsenbord lag vanwege uitputting. Dat is de charme van een LAN party. (ik heb zelf in de auto gelegen )
Zal ik zo nog even doorgaan? --> denk dat je wel snapt wat ik bedoel Niet zo zeiken allemaal. Tuurlijk was niet alles top en zijn een aantal klachten wel enigzins terrecht. Maar wat wil je ... een heel weekend je uitleven voor 35,= euro. Niet slecht dacht ik zo !!!
Petje af voor de organisatie die naast hun dagelijkse beslommeringen het toch elk jaar weer weten te presteren dat een leuk LAN event. Ik denk dat de mensen die het niets vonden hun verwachtingspatroon maar eens serieus moeten bijstellen !!!
YoSeK
|
|
Sonic
New Member
23 Posts |
Posted - 14-07-2003 : 15:30:34
|
Je hebt helemaal gelijk man :)
Wat ik zelf als enige minpunt kan bedenken is dat het toch wel erg warm was. Maar wat ik heb begrepen hadden de mensen van de Expo de airco niet aangezet en toen ze daar achter kwamen was het te laat.
De volgende keer zal de temp dus normaal zijn en dan is het ook meteen helemaal perfect! :)
Nogmaals petje af voor de Drome crew die ons een leuk en vooral gezellig weekend heeft kunnen geven! |
http://www.PsychoNights.com |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 14-07-2003 : 19:32:37
|
Tja, waarom hier een apart topic voor gemaakt wordt snap ik niet helemaal. Dit kan je toch in de lopende topics zetten? Maargoed, bennet wel met je eens ja. Maar er moet ook aandacht besteed worden aan de negatieve dingen op een LAN, duz laat die "pubers" maar lekker en neem het met een korreltje zout. |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
 |
|
[DCC]PaTToN
Drome no0b
86 Posts |
Posted - 14-07-2003 : 22:08:26
|
Absolutely right!
Zal wel de eerste lan zijn die de klagers bezocht hebben.....
Zijn vast niet bij Ambience geweest :P
|
 |
|
Tha-Humsie
Drome Crew
 486 Posts |
Posted - 14-07-2003 : 23:54:57
|
quote: Originally posted by Aarsbuds0r
Tja, waarom hier een apart topic voor gemaakt wordt snap ik niet helemaal. Dit kan je toch in de lopende topics zetten?
Dat valt toch niet op.
Groot gelijk dat dit een nieuw topic is, en ben het er ook helemaal mee eens. |
 |
|
MASiR
Drome Founder
 250 Posts |
Posted - 15-07-2003 : 13:10:19
|
Mjah Yosek moet natuurlijk wel de volle aand8 vind ie zelf Vette avatar trouwens man! (b�Crew, good old days) ..
Maar idd Aarsbuds0r .. negatieve dingen moeten zeker naar voren komen .. straks hebben we een enquete, waarna we een goed algemeen beeld over zoveel mogelijk punten hebben .. Dan kan je plannen ter verbetering gaan maken .. |
foto/matthijs |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 15-07-2003 : 19:39:07
|
Ah, da's wel chill :) Maargoed, het meeste wat er fout is gegaan is al een beetje bekend, maar wie weet wat je uit zo'n enquete nog meer kan halen. |
 |
|
YoSeK
New Member
 19 Posts |
Posted - 16-07-2003 : 09:16:58
|
MaSiR / Aarsbuds0r
Zeg ook niet dat je niet moet aangeven wat je minder goed vond aan Drome 10. Kan alleen maar voor verbetering zorgen voor wat betreft Drome 11 !!! Aleen opbouwende/positieve kritiek is wat anders dan klagen :P
|
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 16-07-2003 : 14:12:51
|
Ja Yosek, ik was het ook wel met je comments eens, maar vond dat dat ook wel in de bestaande topics kon, maargoed, maakt ook niet uit =) |
 |
|
FireStarter
New Member
28 Posts |
Posted - 16-07-2003 : 17:15:21
|
KAn je voorstellen wat het geweest zou zijn als de lan nu was, met 35 graden buiten.
Dan weet ik zeker dat het evenement moest stoppen, want het was nu al dat mensen misselijk werden :+ |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 16-07-2003 : 19:44:04
|
Mwach, viel wel mee dan denk ik. Alleen een groepje mensen ging dan weg, er waren genoeg die er wel tegen konden. Anywayz, als het zo warm was geweest, was de beheerder airco vast niet vergeten =) |
 |
|
Morticia
Drome junior
229 Posts |
Posted - 18-07-2003 : 10:24:52
|
your totaly right 
|
Drome 9: weet ik niet meer Drome 10: seat 0942 Drome 11: seat 1077 Drome 12: seat 0162 Drome 13: seat 1290 |
 |
|
=ShaDoW=
Drome oldsko0l
475 Posts |
Posted - 26-07-2003 : 05:00:44
|
ik ergerde me maar aan 1 ding...
door de warmte werd er naast onze rij een deur opengezet en het licht van buiten scheen recht in onze ogen DAT IS K.U.T.
op zich wel begrijpelijk gezien de airco probs.
maargoed was wel blij tooen het het donker werd
verder was alles toppie |
....:::> PunKs NoT DeAd <:::....
ELS | Especially Likely Sloths |
 |
|
Dude113
New Member
15 Posts |
Posted - 27-07-2003 : 21:40:24
|
Ik had juist helemaal geen last van mensen (behalve dat dat wazaa gedoe soms op kuttijden kwam).
Ik had zelfs -zonder het te vragen- een icemat van degene naast mij geleend omdat ie zag dat ik beetje met me optische muis op die fijne tafels aan het stuntelen was...en een venitlatortje van iemand omdat ik het warm had...dus ja...wat kan ik zeggen..iedereen zeer aardig:) |
 |
|
|
Topic  |
|