image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 ff kijken of ik weer leven in de brouwerij krijg.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Tha Dummy
Drome oldsko0l

649 Posts

Posted - 17-08-2003 :  22:42:25  Show Profile
wie heeft er alweer zin in de volgende drome of andere lan??

Don't drive faster then your guardian angel can fly

Tha-Humsie
Drome Crew

486 Posts

Posted - 18-08-2003 :  04:06:43  Show Profile
Super Spammer is weer terug :D

Drome XI lijkt me wel leuk, Voor de rest nog geen id welke lan ik ga bezoeken.
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 18-08-2003 :  13:45:26  Show Profile
hoop dat de org. bij drome XI een perfecte lan neer gaat zetten en dat dat niet ten koste gaat van het aantal gamers .. 2000 man .. airco ... catering snachts open .. minder pc's op 1 aardlek .. mja.. genoeg spamt doei

Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x
Go to Top of Page

FlyingDutchman
Drome no0b

79 Posts

Posted - 18-08-2003 :  14:18:40  Show Profile
drome heb ik altijd zin aan, maar vond persoonlijk dat 2000 man een tikkie ongezelliger is dan 1500.

verder zit ik erover te denken om naar netgamez te gaan, maar weet niet zeker.

ps

drome lite: WANNEER??

ps2

Command & Conquer Generals Zero Hour
gaat 0wnuh

DRoME 0wnzzz
Go to Top of Page

Morticia
Drome junior

229 Posts

Posted - 18-08-2003 :  14:33:27  Show Profile
tuurlijk ik kijk al weer vooruit naar de volgende drome
en nu maar hopen dat er nog meer meiden komen! 54 meiden waren er al best veel, maar er kunnen er nog wel meer bij......
en natuurlijk hoop ik dat er bij de volgende drome officiele bf compo's komen

voor de rest was drome 10 best wel gaaf... uitgezonderd van die aardlek en geen airco.

die realex hoek dat was een goed idee en die mag er volgend jaar ook wel weer zijn.

de volgende drome ben ik gewoon weer aanwezig

Drome 9: weet ik niet meer
Drome 10: seat 0942
Drome 11: seat 1077
Drome 12: seat 0162
Drome 13: seat 1290
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 18-08-2003 :  16:33:50  Show Profile
De problemen bij Drome 10 waren (wellicht ten overvloede) NIET te wijten aan het feit dat er 2000 mensen binnen waren. De te gevoelige stroomkasten hadden ook problemen gegeven als we ze op Drome 9 hadden ingezet, of, for that matter, Drome 8, 7 of zelfs 6.

Airco is niet aanwezig in de hal. De aanwezige afzuiging in het plafond is, mits vroeg genoeg aangezet, meer dan voldoende, ook in de zomer.

Catering 's nachts ook open is waarschijnlijk helaas een utopie, daarvoor is het 's nachts laten werken van personeel simpelweg te duur. Het de crew zelf laten doen lijkt me ook niet handig om duidelijke redenen .

Verder heb ik zelf weer zin in Clanbase Heaven 4. Misschien gaan we nog een lite doen volgend jaar (er zijn wat dingen gaande met een hal in Almelo), en anders zien we jullie allemaal graag terug op Drome 11 - Insert Subtitle Here .

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Hooker
Drome junior

222 Posts

Posted - 18-08-2003 :  16:51:31  Show Profile
Netgamez eerstvolgende LAN voor mij. Computerspullen in een winkelwagentje dumpen, 46 seconden in de tram (5 keer gemeten vandaag) en ik sta voor het HomeBoxxx complex, heel wat beter dan die lange auto-rit naar Hengelo... maar het is helaas geen DRoME.
Go to Top of Page

Double-X
Drome Crew

88 Posts

Posted - 18-08-2003 :  23:00:52  Show Profile
Subtitle: Back to the old-skool

Drome Customer Support Leader
Go to Top of Page

Tha-Humsie
Drome Crew

486 Posts

Posted - 19-08-2003 :  00:24:38  Show Profile
Sorry dak't zeg maar dat vind ik geen goede subtitel. old-skool is afgezaagt en al te vaak gebruikt in de wereld.

Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 19-08-2003 :  03:59:52  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

De problemen bij Drome 10 waren (wellicht ten overvloede) NIET te wijten aan het feit dat er.....

HAP HAP HAP HAP

quote:
Catering 's nachts ook open is waarschijnlijk helaas een utopie, daarvoor is het 's nachts laten werken van personeel simpelweg te duur. Het de crew zelf laten doen lijkt me ook niet handig om duidelijke redenen .

stop dan ook de compo's 'snachts of sta het toe dat mensen koelkasten enzooi meenemen ..want een koel tasje houd het ook niet uit in die temperatuur .. en TE duur is lulkoek .. ik heb namelijk een paar maanden voor drome een mailtje gestuurd dat ik wel wilde helpen .. nooit iets op gehoord tot 2 weken voor drome vind ik beetje slordig.. en ik denk dat de org ook wel snapt dat een blikje cola met de temperatuur van de zaal op dat moment niet echt lekker smaakt @ 3:00-7:00

Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x

Edited by - Benny- on 19-08-2003 04:02:57
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 19-08-2003 :  09:26:19  Show Profile
Hap ? Ik probeer gewoon netjes in te gaan op de punten die jij noemt, ik vind dat jij (en andere bezoekers) daar recht op hebben.

De compo's zouden 's nachts ook stoppen. Als je naar het composchema kijkt wat we hadden voorgesteld zie je dat alle matches voor 12 uur 's nachts klaar zouden zijn. Helaas houdt bijna niemand zich aan dat schema, wat voor de spelers (en voor ons) weer allerlei (tijds)problemen oplevert.

Over het mailtje kan ik kort zijn; dat is inderdaad slordig. De reden waarom het zo lang heeft geduurd is intern bekend en zal de volgende keer niet weer gebeuren.

Koelkasten toestaan zal helaas ook niet gaan. Jij, als frequent LANparty bezoeker, zal ook snappen dat als mensen koelkasten gaan meenemen de stroomtoevoer van het Expo bij lange na niet voldoende is. Het laatste wat we willen is dat er stroomproblemen ontstaan .

Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 19-08-2003 :  13:29:59  Show Profile
kusje arjan ik begrijp de probs en begrijp dat drome aan veel dingen niks heeft kunnen doen ;) vond het toch een gezellige lan hoor ;)

Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 19-08-2003 :  22:38:24  Show Profile
Woei !
En tjah .. niks aan kunnen doen is een groot woord, maar we weten in ieder geval wat de iets mindere punten waren dus kunnen we er iets aan doen. Kijk naar de catering van Drome 9 en Drome 10, dat gebeurt er nou als wij ons kwaad maken

Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 20-08-2003 :  00:13:25  Show Profile
kwaad maken ?

Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 20-08-2003 :  11:19:23  Show Profile
Jah, als in: "grrr, dat moet beter kunnen"

Go to Top of Page

pont
New Member

34 Posts

Posted - 23-08-2003 :  02:18:30  Show Profile
eerst netgamez2003b maar es beuken.. daarna misschien clanbase heaven 4... maar dat zie ik dan wel

nothing can stop these lonely tears from falling... tell me baby.. where did i go wrong :(
Go to Top of Page

Tha Dummy
Drome oldsko0l

649 Posts

Posted - 24-08-2003 :  11:42:18  Show Profile
w00t ik open een topic wat nergens over gaat. en jullie maken er een zinnige discussie van.
maar goed ik zal mijn mening dan ook ff geven.
ten eerste van dat stroom probleem heb ik zelf niks mee gekregen dus dat kan 3 dingen beteken:1,ik sliep 2, was ergens anders in de zaal 3, drome crew heeft t snel opgelost.
ja wat kan ik voor de rest er nog aan toevoegen er is al zoveel gezegd
feit blijft wel dat ik 99% zeker weer bij de volgende drome ben en daar gaat t toch om, dat we allemaal weer gezellig gaan lannen
lan on

Don't drive faster then your guardian angel can fly

Edited by - Tha Dummy on 24-08-2003 19:31:57
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000