| Author |
Topic  |
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
 649 Posts |
Posted - 17-08-2003 : 22:42:25
|
wie heeft er alweer zin in de volgende drome of andere lan??
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
|
|
Tha-Humsie
Drome Crew
 486 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 04:06:43
|
Super Spammer is weer terug :D
Drome XI lijkt me wel leuk, Voor de rest nog geen id welke lan ik ga bezoeken. |
 |
|
|
Benny-
Drome oldsko0l
 445 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 13:45:26
|
| hoop dat de org. bij drome XI een perfecte lan neer gaat zetten en dat dat niet ten koste gaat van het aantal gamers .. 2000 man .. airco ... catering snachts open .. minder pc's op 1 aardlek .. mja.. genoeg spamt doei |
Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x |
 |
|
|
FlyingDutchman
Drome no0b
79 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 14:18:40
|
drome heb ik altijd zin aan, maar vond persoonlijk dat 2000 man een tikkie ongezelliger is dan 1500.
verder zit ik erover te denken om naar netgamez te gaan, maar weet niet zeker.
ps
drome lite: WANNEER??
ps2
Command & Conquer Generals Zero Hour gaat 0wnuh |
DRoME 0wnzzz |
 |
|
|
Morticia
Drome junior
229 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 14:33:27
|
tuurlijk ik kijk al weer vooruit naar de volgende drome en nu maar hopen dat er nog meer meiden komen! 54 meiden waren er al best veel, maar er kunnen er nog wel meer bij...... en natuurlijk hoop ik dat er bij de volgende drome officiele bf compo's komen
voor de rest was drome 10 best wel gaaf... uitgezonderd van die aardlek en geen airco.
die realex hoek dat was een goed idee en die mag er volgend jaar ook wel weer zijn.
de volgende drome ben ik gewoon weer aanwezig 
|
Drome 9: weet ik niet meer Drome 10: seat 0942 Drome 11: seat 1077 Drome 12: seat 0162 Drome 13: seat 1290 |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 16:33:50
|
De problemen bij Drome 10 waren (wellicht ten overvloede) NIET te wijten aan het feit dat er 2000 mensen binnen waren. De te gevoelige stroomkasten hadden ook problemen gegeven als we ze op Drome 9 hadden ingezet, of, for that matter, Drome 8, 7 of zelfs 6.
Airco is niet aanwezig in de hal. De aanwezige afzuiging in het plafond is, mits vroeg genoeg aangezet, meer dan voldoende, ook in de zomer.
Catering 's nachts ook open is waarschijnlijk helaas een utopie, daarvoor is het 's nachts laten werken van personeel simpelweg te duur. Het de crew zelf laten doen lijkt me ook niet handig om duidelijke redenen .
Verder heb ik zelf weer zin in Clanbase Heaven 4. Misschien gaan we nog een lite doen volgend jaar (er zijn wat dingen gaande met een hal in Almelo), en anders zien we jullie allemaal graag terug op Drome 11 - Insert Subtitle Here . |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 16:51:31
|
| Netgamez eerstvolgende LAN voor mij. Computerspullen in een winkelwagentje dumpen, 46 seconden in de tram (5 keer gemeten vandaag) en ik sta voor het HomeBoxxx complex, heel wat beter dan die lange auto-rit naar Hengelo... maar het is helaas geen DRoME. |
 |
|
|
Double-X
Drome Crew
 88 Posts |
Posted - 18-08-2003 : 23:00:52
|
| Subtitle: Back to the old-skool |
Drome Customer Support Leader |
 |
|
|
Tha-Humsie
Drome Crew
 486 Posts |
Posted - 19-08-2003 : 00:24:38
|
Sorry dak't zeg maar dat vind ik geen goede subtitel. old-skool is afgezaagt en al te vaak gebruikt in de wereld.
|
 |
|
|
Benny-
Drome oldsko0l
 445 Posts |
Posted - 19-08-2003 : 03:59:52
|
quote: Originally posted by Arfman
De problemen bij Drome 10 waren (wellicht ten overvloede) NIET te wijten aan het feit dat er.....
HAP HAP HAP HAP
quote: Catering 's nachts ook open is waarschijnlijk helaas een utopie, daarvoor is het 's nachts laten werken van personeel simpelweg te duur. Het de crew zelf laten doen lijkt me ook niet handig om duidelijke redenen .
stop dan ook de compo's 'snachts of sta het toe dat mensen koelkasten enzooi meenemen ..want een koel tasje houd het ook niet uit in die temperatuur .. en TE duur is lulkoek .. ik heb namelijk een paar maanden voor drome een mailtje gestuurd dat ik wel wilde helpen .. nooit iets op gehoord tot 2 weken voor drome vind ik beetje slordig.. en ik denk dat de org ook wel snapt dat een blikje cola met de temperatuur van de zaal op dat moment niet echt lekker smaakt @ 3:00-7:00
|
Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x |
Edited by - Benny- on 19-08-2003 04:02:57 |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 19-08-2003 : 09:26:19
|
Hap ? Ik probeer gewoon netjes in te gaan op de punten die jij noemt, ik vind dat jij (en andere bezoekers) daar recht op hebben.
De compo's zouden 's nachts ook stoppen. Als je naar het composchema kijkt wat we hadden voorgesteld zie je dat alle matches voor 12 uur 's nachts klaar zouden zijn. Helaas houdt bijna niemand zich aan dat schema, wat voor de spelers (en voor ons) weer allerlei (tijds)problemen oplevert.
Over het mailtje kan ik kort zijn; dat is inderdaad slordig. De reden waarom het zo lang heeft geduurd is intern bekend en zal de volgende keer niet weer gebeuren.
Koelkasten toestaan zal helaas ook niet gaan. Jij, als frequent LANparty bezoeker, zal ook snappen dat als mensen koelkasten gaan meenemen de stroomtoevoer van het Expo bij lange na niet voldoende is. Het laatste wat we willen is dat er stroomproblemen ontstaan . |
 |
|
|
Benny-
Drome oldsko0l
 445 Posts |
Posted - 19-08-2003 : 13:29:59
|
| kusje arjan ik begrijp de probs en begrijp dat drome aan veel dingen niks heeft kunnen doen ;) vond het toch een gezellige lan hoor ;) |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 19-08-2003 : 22:38:24
|
Woei !  En tjah .. niks aan kunnen doen is een groot woord, maar we weten in ieder geval wat de iets mindere punten waren dus kunnen we er iets aan doen. Kijk naar de catering van Drome 9 en Drome 10, dat gebeurt er nou als wij ons kwaad maken  |
 |
|
|
Benny-
Drome oldsko0l
 445 Posts |
Posted - 20-08-2003 : 00:13:25
|
| kwaad maken ? |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 20-08-2003 : 11:19:23
|
Jah, als in: "grrr, dat moet beter kunnen"  |
 |
|
|
pont
New Member
 34 Posts |
Posted - 23-08-2003 : 02:18:30
|
| eerst netgamez2003b maar es beuken.. daarna misschien clanbase heaven 4... maar dat zie ik dan wel |
nothing can stop these lonely tears from falling... tell me baby.. where did i go wrong :( |
 |
|
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
 649 Posts |
Posted - 24-08-2003 : 11:42:18
|
w00t ik open een topic wat nergens over gaat. en jullie maken er een zinnige discussie van. maar goed ik zal mijn mening dan ook ff geven. ten eerste van dat stroom probleem heb ik zelf niks mee gekregen dus dat kan 3 dingen beteken:1,ik sliep 2, was ergens anders in de zaal 3, drome crew heeft t snel opgelost. ja wat kan ik voor de rest er nog aan toevoegen er is al zoveel gezegd feit blijft wel dat ik 99% zeker weer bij de volgende drome ben en daar gaat t toch om, dat we allemaal weer gezellig gaan lannen lan on
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
Edited by - Tha Dummy on 24-08-2003 19:31:57 |
 |
|
Topic  |
|