image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Next Drome?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Insjah
New Member

1 Posts

Posted - 07-10-2003 :  17:48:50  Show Profile
eeyjz mensen...

wanneer is de volgende drome weer btw?

FlyingDutchman
Drome no0b

79 Posts

Posted - 08-10-2003 :  15:59:31  Show Profile
een drome lite zou wel heel erg mooi zijn voor tijdens de donkere dagen:)

DRoME 0wnzzz
Go to Top of Page

Bani
New Member

1 Posts

Posted - 09-10-2003 :  02:52:27  Show Profile
ja want ik zit weer met smart te wachten op drome 11 ben op netgamez geweest en vergleken met drome was het niks aan
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 10-10-2003 :  01:26:07  Show Profile
Bani wat vond je aan drome beter dan aan Netgamez ?

Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x
Go to Top of Page

Carda
Drome Crew

133 Posts

Posted - 10-10-2003 :  11:05:29  Show Profile
Ja wil ik ook wel weten! ;)

Ik ben niet geweest ;)

Oud Drome Crew
Go to Top of Page

Spickey-fields
New Member

6 Posts

Posted - 11-10-2003 :  17:09:57  Show Profile
Niet roken suckte... niet dat iemand er zich aan gehouden heeft maar toch.

Dat eten en drinken beleid was echt te sneu voor woorden, op het moment dat het druk was liep men met koelboxen vol naar binnen en mensen die later binnen kwamen die werden gefouileerd!!! door de nieuwe gestapo ! Dat is echt niet meer van deze tijd naar mijn idee.

Als je daar en tegen een goeie catering neerzet denk ik dat het allemaal wel meevalt, maar ik vond de catering echt te slecht voor woorden de broodjes gezond, ham en kaas waren goed te doen maar het warme eten was echt te triest voor woorden en bovendien erg aan de prijs.

De compos suckte overal weer vertraging mee en de admins hadden weinig meer te vertellen de gamers vertelde hun wel ff hoe het zou moeten gaan lopen.

Overal bright light er was weinig tot geen sfeer, een slaapzaal ?? waar net 100 man in konden liggen naar mijn idee.

De airco die weer eens niet aangezet was of kapot was deze smoes is echt te oud voor woorden als je dat kloteding niet wil aanzetten zeg het dan gewoon.

De vorige netgamez was best leuk, toen waren er ook wat dingen waar over gezeikt werd, maar dit jaar hebben ze zich zelf overtroffen.

Edited by - Spickey-fields on 11-10-2003 17:11:18
Go to Top of Page

Tha-Humsie
Drome Crew

486 Posts

Posted - 13-10-2003 :  00:51:48  Show Profile
Gaan we weer (hopelijk niet :D)

Spickey,
Je bent weer lekker negatief, in een post die alleen maar vraagt wanneer de volgende drome is.

Speur ff het forum af en je genoeg reacties op jouw kritiek punten.

Negatieviteit is er al genoeg geweest. Laten we nu de drome crew aanmoedigen om nog een goede, of nog betere drome neer te zetten voor ons allen.
Go to Top of Page

Rol
Drome Crew

877 Posts

Posted - 13-10-2003 :  09:06:06  Show Profile
Tha-Humsie dit ging over NetGamez 2003b

Drome Servicedesk Leader
Go to Top of Page

Tha-Humsie
Drome Crew

486 Posts

Posted - 13-10-2003 :  15:11:23  Show Profile
quote:
Originally posted by Rol

Tha-Humsie dit ging over NetGamez 2003b

Oeps

lees het nu aan de laatste regel van spickey.

Sorry Spickey, don't frag me pleaze
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 13-10-2003 :  18:08:33  Show Profile
quote:
Originally posted by Spickey-fields

Niet roken suckte... niet dat iemand er zich aan gehouden heeft maar toch.

Roken kon bijna overal behalve in de game area, omdat je mensen die niet roken niet kunt vragen ergens anders te gaan zitten.

quote:
Dat eten en drinken beleid was echt te sneu voor woorden, op het moment dat het druk was liep men met koelboxen vol naar binnen en mensen die later binnen kwamen die werden gefouileerd!!! door de nieuwe gestapo ! Dat is echt niet meer van deze tijd naar mijn idee.

Dat jij gefouileerd bent is grote lulkoek want dat is bij niemand gedaan. verder is er dit keer meer op het eten en drinken gelet maar als jij naar bijvoorbeeld lowlands gaat mag je ook maar een aantal blikjes meenemen ofzo dus dat viel reuze mee.

quote:
Als je daar en tegen een goeie catering neerzet denk ik dat het allemaal wel meevalt, maar ik vond de catering echt te slecht voor woorden de broodjes gezond, ham en kaas waren goed te doen maar het warme eten was echt te triest voor woorden en bovendien erg aan de prijs.

wat was er mis met de prijs bijvoorbeeld : 1.50 voor een flesje! cola, kijk eens wat jij in een caf� betaald voor een Glas! postmix cola..

quote:
De compos suckte overal weer vertraging mee en de admins hadden weinig meer te vertellen de gamers vertelde hun wel ff hoe het zou moeten gaan lopen.

overal vertraging ?? ik als generals tourney master heb daar niks van gemerkt ?

quote:
Overal bright light er was weinig tot geen sfeer, een slaapzaal ?? waar net 100 man in konden liggen naar mijn idee.

Ramen waren afgeplakt, de lampen die aan moesten blijven waren afgedekt dus ik weet niet waar jij het over hebt.

quote:
De airco die weer eens niet aangezet was of kapot was deze smoes is echt te oud voor woorden als je dat kloteding niet wil aanzetten zeg het dan gewoon.

sure, hij was kapot en hij is maandag na netgamez gemaakt, ik ken lans die de airco veel te laat aan zetten voor een party.. :P noem geen namen hoor ;) hehe

quote:
De vorige netgamez was best leuk, toen waren er ook wat dingen waar over gezeikt werd, maar dit jaar hebben ze zich zelf overtroffen.

ik ben blij dat zo veel mensen het naar hun zin hebben gehad en mensen zoals jij heb je er altijd tussen zitten.

Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x
Go to Top of Page

Spickey-fields
New Member

6 Posts

Posted - 13-10-2003 :  21:14:21  Show Profile
Wijnand buiten het feit dat je overal lekker popi over wil komen begrijp je er weer helemaal niks van, maar ben niet anders gewend van je.

We werden tegen gehouden met eten en drinken in de tas dus je lulkoek weet je waar je kan douwen neem ik aan.

Ik had het niet over de prijs van het drinken maar over de prijs van het eten begrijpend lezen kun je dus ook niet. Daarbij willen ze een lan toegankelijk houden voor iedereen begreep ik, sommige mensen kunnen dat niet betalen ook al is het maar 1,50 en dat is krom. Mij ging het echt niet om het geld maar een lan maak je 24 uur per dag mee dat ze dan alleen die verschrikkelijk gore hype hebben en dat je zelf niet een aantal blikjes ander spul mee naar binnen mag nemen vind ik echt te krom voor woorden.

Ik hoorde overal klachten over de compos dat jij een generals compo leid waar 4 man aan mee doen kan ik weinig aan doen, counterstrike was echt weer brak geregeld.

Ook al zijn lampen afgedekt het licht was te veel neem een voorbeeld aan drome waar het gewoon donker was 's nachts.

Dat die airco kapot gaat ok, maar ik vind het wel vreemd dat er dan geen deuren open mogen omdat anders de verwarming aanspringt, volgens mij is dat hetzelfde apparaat namelijk daarbij had de crew op intranet moeten plaatsen dat ie kapot was dan, voorlichting heet dat !

Wat mensen zoals mij betreft is bullshit, ik heb de vorige netgamez nergens over geklaagd terwijl daar ook genoeg over op te merken was, ik heb het prima naar men zin gehad maar de lan netgamez leek werkelijk nergens op, maar ik snap wel dat je dit allemaal zo zegt aangezien je bij quint op zijn ass zit te slijmen.

Dus ik neem het je niet kwalijk, maar ontken maar eens dat ik gelijk heb.
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 13-10-2003 :  21:40:56  Show Profile
Apollo je ownt ;x en verder wil ik bij spicky even weten wie dit is aangezien je mij schijnt te kennen ??

-als er iemand in je tas kijkt is dit niet fouileren..
-generals compo was groter dan warcraft3 compo met 34 deelnemers heeft dit een leuke compo opgeleverd
-wat ik persoonlijk vreemd vond en jij blijkbaar niet gezien heb is dat hype een sponsor is van netgamez en er bij de catering red bull werd verkocht :-de meesten vonden netgamez deze keer stukken beter dan vorige keer, misschien ben jij op drome te veel verwend ;)

voeg me anders eens toe op msn ofzo ben ernstig benieuwd naar je. [ [email protected] ]

Go to Top of Page

Rol
Drome Crew

877 Posts

Posted - 14-10-2003 :  10:19:29  Show Profile
quote:
misschien ben jij op drome te veel verwend ;)

Drome Servicedesk Leader

Edited by - Rol on 14-10-2003 10:19:52
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 16-10-2003 :  21:09:30  Show Profile
en ineens was die gast zn toetsenbord kwijt ..

Go to Top of Page

Spickey-fields
New Member

6 Posts

Posted - 16-10-2003 :  23:46:49  Show Profile
Nee hoor geen behoefte om mensen op msn toe te voegen.
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 17-10-2003 :  01:15:18  Show Profile
och jeej het leeft .. wie ben je dan ? je kent me blijkbaar ?

Go to Top of Page

Spickey-fields
New Member

6 Posts

Posted - 18-10-2003 :  16:31:18  Show Profile
Heb je gewoon gezien op netgamez en lees elke dag het netgamez forum waar je quint de lucht in prijst, that's all.

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000