image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 LANalicious 4: Reversed , 2,3 en 4 april
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Deurmat19
New Member

6 Posts

Posted - 19-01-2004 :  10:01:58  Show Profile

LANalicious 4 "Reversed"

Wat is LANalicious:

LANalicious is een Groepje jongens Die ict studeren op de leijgraaf in veghel.
Deze jongens hadden al meerdere lanparty's bezocht en wilde er zelf wel eens een organiseren.
LANalicious was geboren. We zijn met 8 man begonnen bij iemand thuis. Maar nu is het al tijd voor de 4e LANparty.
Deze LANparty is voor 96 man en wordt in Veghel(Noord brabant) gehouden in de Gasterie.

Catering:

Omdat we in de gasterie zitten hebben we natuurlijk een goede catering waar van alles te halen is wat de lanliefhebber
zich maar kan wensen. Deze Catering is de gehele lan open en dus altijd bereikbaar. Het is overigens niet verboden om
zelf eten en drinken mee te nemen.

Compo's:

Ik zelf regel de Compo's het zullen er niet daverend veel zijn en de prijzen zijn ook geen 1000 euro waard maar ze zijn wel leuk.
We zullen onder andere 5 games uitdelen die we gesponserd krijgen van de makers. Verder hebben we nog wat T-shirts ed.

Waneer, prijs:

De LANparty is op 2,3 en 4 April. Je kunt tot 1 maand vantevoren nog betalen.
De prijs zal 20 euro zijn als je vantevoren betaald en 25 euro als je aan de Deur betaald.

Games:

Er word eigenlijk van alles wel gespeeld. Er komt ook nog een groepje van 16 man speciaal naar onze lan met hun PS2 voor het
door mij georganiseerde Tekken Tag Tournament. Maar het is een PC lan dus neem alsjeblieft als je komt niet allemaal een PS@ mee.

Netwerk:

Het netwerk lenen we van Gameparty.net dit bestaat uit:
7 x 24 ports switch
7 x Glasvezel lang
1 x Cisco4912G Fiberbackbone.
Hierbij zullen we dus niet te klagen hebben over de snelheid. Verder zal er als het doorgaat Internet beschikbaar zijn.

Info:

Voor meer informatie en jezelf inschrijven kijk op onze website of mail mij
Site: http://www.lanalicious.nl
Email: [email protected]
[email protected]

www.lanalicious.nl LANgaming

apeX
Drome junior

199 Posts

Posted - 11-02-2004 :  12:29:13  Show Profile
De eerste �chte LAN in Veghel, ik heb er zin in

Maar zorg eens dat het forum online komt want dan zal de site wat populairder worden en schrijven waarschijnlijk meer mensen zich in. Ik heb namelijk ook nog niet ingeschreven, maar dat ga ik zeker doen hoor

Geef ook nog wat meer info over de competities en of jullie server draaien of dat je die zelf mee kunt nemen enz. enz.
Go to Top of Page

Deurmat
Drome junior

185 Posts

Posted - 12-03-2004 :  11:40:07  Show Profile
is niet zeker dat doorgaat door lage opkomst :'(

www.Deurmat.net
Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 !
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000