| Author |
Topic  |
|
|
[WM]Diode
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 10-03-2004 : 16:13:29
|
ik heb even een vraagje,voor een Tweak probleem
wie kan er mijn vertellen,
hoe ik van een IDE kabel de Leds kan aftappen,? round heb ik er nu in zitten!!
ik heb dat op een andere lanparty gezien voor elke HD had hij 2 Leds, was Best wel leip gedaan,
alleen die gozer hen ik nooit meer gezien, en ik weet ook niet hoe hij dat gedaan heeft  
wie kan er mijn vertellen welke draaden ik moet pakken ? ik weet wel dat ik er een filtertje moet tussen hebben, anders gaat het stooren en mischien knalt je HD er dan uit  
plzz help want ik heb nu een Kast met 5 HDs maar ik heb maar 1 Led, nu heb ik wel 1 power Led over!!! dus dat is er al 1, nu nog 3 andere leds.
plzz
Grtzz [WM]Diode
|
PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH "Good News Everyone!" - = - Drome 13 plaats: 1295 |
|
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 11-03-2004 : 16:01:21
|
| Dit lijkt me een topic dat in Technical support hoort, maargoed. De normale HD LED is toch aangesloten op je moederbord? Dus ik zou niet weten hoe je 5 aparte signalen kan krijgen. Misschien is 1 van de draadjes van een IDE kabel wel een draadje die aangeeft of ie actief is of niet.. moet je ff kijken bij specificatie van IDE kabel. |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
 |
|
|
CyPleX
Drome junior
 101 Posts |
Posted - 11-03-2004 : 16:56:24
|
om eerlijk te zijn is het niet echt moeilijk zoek maar eens bij google naar HD pin layout dan kan je verschillende layouts vinden met uit leg wat elke pin doet......
...na even zoeken zal je zien dat pin 39 en 40 voor de LED zijn. na eigen ervaaring kan je hier geen LED rechtstreeks achter doen (kans dat je HD het niet meer doet)
Maar wat je zoekt ben ik ook mee bezig ik heb een kast met 24 LED's aan de zijkant en heb er 12 HD's raid in zitten dus 1 LED per schijf zou wel erg mooi wezen :-D |
WWW.BEAM-ON.NL The site for laser beams |
 |
|
|
Trellian
Drome Crew
 51 Posts |
Posted - 12-03-2004 : 17:31:07
|
zou wel stoer zijn als je van die oplichtende round kabels erop aan sluit...
dus dat je kabel gaat oplichten op het moment dat je hd actief is :) |
The difference between dark and hard is... it stays dark allnight. |
 |
|
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 12-03-2004 : 20:35:19
|
www.bit-tech.net
Buiten dat het de beste mod-site is die er bestaat, zijn de forums de meest informatieve qua modding etc. Gewoon even de search functie gebruiken. Ik heb een tijdje geleden een jongen gezien die de leds zelds in zijn IDE kabel had gezet waardoor de hele kabel zelf oplichtte. Lauk spul allemaal :) |
 |
|
| |
Topic  |
|