half life is wel geinig om op een lan multiplayer te spelen en dan met die crow bar aan het zwaaien maar counterstrike is gewoon gay zo van zoek is een keer een nieuw spel op met echte graphics
De dc++ hub van GoD is ook weer online het ip = 81.205.224.240:411
half life is wel geinig om op een lan multiplayer te spelen en dan met die crow bar aan het zwaaien maar counterstrike is gewoon gay zo van zoek is een keer een nieuw spel op met echte graphics
Jaren gespeeld, nu op uitgekeken. Speel nu veel BF:Vietnam (ASE: Arfman[NL]).
CU on the Battlefield !
precies, maar nog steeds beginnen veel mensen (meestal de wat jongere) nu aan die "Jaren gespeeld" 'tis wel een oud spel ja maar toch komen er steeds nieuwe dus ik zou het nog een tijd afwachten om een counter-strike-loze Drome te houden. Btw ik zelf doe het nu 2 jaar en vind ut nog steeds erg leuk ('t ligt er ook aan hoe je het speelt)
Hehe hldm owned wel redelijk. Ik raad aleen aan hldm te spelen met agmod. Dat wordt ook gebruikt met het compo verband online met hldm. www.planethalflife.com/agmod. Is gewoon zelfde als hldm aleen dan met beter game start mogelijkheden zonder admin en met minder bugs :)
cs blijft gewoon leuk al wordt het door steam heel heeel heeeeeeeel erg veel minder
CS is leuk, alleen door het de gamers met een hele grote bek (vaak hele jonge pubertjes) wordt het spel nogal verne*kt. BF vietnam of Desert Combat daarentegen mjam :D