Author |
Topic  |
|
*PiPi*
New Member
23 Posts |
Posted - 30-03-2004 : 09:49:01
|
Het is druk met LAN Party's die de inschrijvingen voor hun nieuwste events openen. Gelukkig zitten de events niet zo dicht bij elkaar.
Op onze geheel vernieuwde website zijn de inschrijvingen open voor X-Life 7 'The Red Revolution'!!! X-Life 7 'The Red Revolution' vindt plaats in de Olympic Hal te Wijchen en biedt plaats voor 360 bezoekers! Naast ruime tafels, stabiele stroom en een goed netwerk organiseren we een flink aantal compo's, waar onder HalfLife Counterstrike, UT2k4, Warcraft, C&C Generals en waarschijnlijk ook CoD! Via ons inschrijfsysteem kun je plaatsen reserveren voor jezelf of voor een hele groep! Bovendien kun je bij een groepsreservering meteen plaatsen kiezen in de zaal! Meer informatie over 'The Red Revolution' lees je op onze website http://www.x-life.com Cya @ X-Life 7 'The Red Revolution' (en daarna natuurlijk op Drome 11 ;p) |
X-Life LANGaming :: www.x-life.com |
|
Carda
Drome Crew
133 Posts |
Posted - 30-03-2004 : 10:03:17
|
euhm.. waarschijnlijk.. ben ik dan met me elftal feesten dat weekend..
dus...maar misschien ook niet en dan ben ik wel van de partij! |
Oud Drome Crew |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 30-03-2004 : 11:18:41
|
Netgamez: 4 t/m 6 juni X-Life : 11 t/m 13 juni Drome : 2 t/m 4 juli
Niet dicht bij elkaar ? 
Mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, ik hoop alleen maar dat geen van de bovenstaande evenementen de dupe wordt van deze volle agenda  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 30-03-2004 : 14:12:37
|
netgamez wel, xlife ook maar drome NIET :D |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
Mac.Nificent
New Member
 18 Posts |
Posted - 31-03-2004 : 15:33:17
|
pcies :p Drome heeft gewoon de...., reputatie ...
+ de goede data ;)... |
[Bestek]Staafmixer |
 |
|
ReseTTim
Drome no0b
 78 Posts |
Posted - 03-04-2004 : 01:30:52
|
netgamez ga ik niet meer naartoe.. x-life is me net iets te ver voor de kleine lan.. drome ga ik wel 2 uur voor rijden :P :) |
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nl www.resettim.net |
 |
|
*PiPi*
New Member
23 Posts |
Posted - 23-04-2004 : 13:40:53
|
Vind het inderdaad dus ook echt vervelend als je al 8 weken je datum bekend hebt gemaakt dat Netgamez ineens het weekend voor je gaat zitten.
Maar daar is niets aan te doen. Was 3 jaar geleden ook zo en de inschrijvingen lopen prima, dus doorgaan doen we zeker en denk dat de zaal ook goed vol komt.
De reacties vorig jaar waren erg goed over X-Life 6 en dat zie je direct terug in de inschrijvingen voor X-Life 7.
Dus zie jullie hopelijk alleamaal in juni en maandje later op Drome ;-) |
 |
|
*PiPi*
New Member
23 Posts |
Posted - 23-04-2004 : 13:46:01
|
Adding to that... bij het plannen vermoedde ik dat Regroup weer begin mei zou gaan zitten. Er precies tussenin was 4 t/m 6 juni, alleen dan organiseert Diraction hun 13de LAN. Diraction is een bevriende LAN van ongeveer 50 man vlak bij Wijchen, dus hetzelfde weekend doe je dan niet!
Altijd lastig.. volgens mij zouden grotere LAN's nog iets meer met elkaar moeten babbelen! Vroeg bekend maken heeft in ieder geval helaas te weinig nut! |
 |
|
ReseTTim
Drome no0b
 78 Posts |
Posted - 27-04-2004 : 02:46:20
|
*Pipi*
1 ding is zeker.. X-life is veel leuker / gezelliger dan netgamez. wat ik zo gehoord heb is dat 10x beter. meer sfeer, beter denken aan de vrouwen.
iig succes :) |
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nl www.resettim.net |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 27-04-2004 : 13:21:44
|
/me agrees met ReseTTim :)
Duurt nog (te) lang *Pipi* ;) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
*PiPi*
New Member
23 Posts |
Posted - 14-05-2004 : 11:51:59
|
;-)
Zekers... heb er echt zin in... gisteren hadden we nog vergadering en zaten we zo van 'over een maand zijn we alweer aan het afbreken' |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 24-05-2004 : 10:02:54
|
quote: Originally posted by ReseTTim
netgamez ga ik niet meer naartoe.. x-life is me net iets te ver voor de kleine lan.. drome ga ik wel 2 uur voor rijden :P :)
2 uur  
ik hoef maar hoogstens 20 min incl parkeren :D
      |
Drome 13 #1296 |
 |
|
|
Topic  |
|