lo ppl ik ben bezig mn eigen pc te bouwen heel vet ding op papier maar nu moet alles in elkaar gefriemlt worden je kent het wel zooi plexiglas blauw uv echt super vet als je blacklight er op schijnt en een tft ingebouwt zoiets als imac maar dat 2x zo groot maar nu wil ik van jullie weten is er ook 1 winkel die echt heel veel kwa lampjes en al die rotzooi voor in je pc want alles wat ik nu moet hebben moet ik bij 12 verschillende winkels op inet bestelle en vin ik een beetej ingewikkelt allemaal weet iemandt een site of winkel (met tel) die veel van dat spul heeft ?? en als je nog leuke iedeen hebt voor in mn bak laat het dan effe achter btw sry voor leestekens had geen zin in :
kijk anders ff bij pricewatch op tweakers naar winkels qua modding. op het gathering of tweakers forum zijn in ieder geval genoeg topics om je op weg te helpen.
het beste kun je gewoon rond zoeken wat vind je zelf nou mooi iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en kleur. ik hou veel van Simpel en makkelijk daarom ga ik me casemod niet doen in me pc waardeloos vind ik het maar Kijk rond dan heb ik hier nog wel ff een site voor je
www.perfect-systems.nl ---> die hebben ook wat aardig veel casemod producten !!
het beste kun je gewoon rond zoeken wat vind je zelf nou mooi iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en kleur. ik hou veel van Simpel en makkelijk daarom ga ik me casemod niet doen in me pc waardeloos vind ik het maar Kijk rond dan heb ik hier nog wel ff een site voor je
www.perfect-systems.nl ---> die hebben ook wat aardig veel casemod producten !!
tnx met deze site kom ik er wel :D als mn pc klaar is laat ik het wel weten op het forum met een link naar foto
bij perfect-systems heb ik ok me hele kast+inhoud gehaald... raampje bij bigbosch en een slijptol schijf bij rodel... kheb er nu rooie neon inhangen... (dikke hoere tent :P) maja zie er wel fun uit :P
mjah ik heb wel eens aan wc gedacht... maar ik vind het veels te duur... ik vind het wel mooi als andere mensen het doen (vink wel mooi om te zien enzo) maar ik zelf ga het (nog) niet doen ;)