Author |
Topic  |
|
Snoop Doggy Dogg
New Member
9 Posts |
Posted - 27-04-2004 : 11:17:45
|
Hallo mensen
Ik heb nu een aantal lanparties gezien van binnen en vind dat het tijd wordt jullie te laten zien wat een modificatie met een spel kan doen.
Check eerst ff www.planetsoldier.com/ics
Daar vind je een modificatie voor Soldier Of Fortune 2, die opzich niet veel bijzonders is en vrij onrealistisch. -][- \][/ .\/ International Crime Syndicate maakt sof2 kwa gameplay, feeling en zeker uiterlijk een perfect online multiplayer spel.
Hier vast wat screens om je lekker te maken.
www.planetsoldier.com/ics/screenshots/corsica02_s.jpg" border="0"> www.planetsoldier.com/ics/screenshots/bank2_05_s.jpg" border="0"> www.planetsoldier.com/ics/screenshots/gallery05_s.jpg" border="0">
Snoop heeft met Zer0cool van clanrage (.:|R|:.) een SOF2 ICS server draaien op Drome en voor wie dit lekkers niet heeft, kun je bij mij van de peecee (server) al het nodige downloaden  |
Edited by - Snoop Doggy Dogg on 27-04-2004 13:32:36 |
|
Snoop Doggy Dogg
New Member
9 Posts |
Posted - 14-06-2004 : 23:37:18
|
Erg lekker...
KRijg je een kleine, ben je vier weekjes later, schoppen ze je uit de clan... pfffff....
Had al een postje gepost op het clanforum, maar geen reply..
bitches..  |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
|
apeX
Drome junior
199 Posts |
Posted - 18-06-2004 : 11:11:05
|
OMG, wat een nep clan. Zoiets doe je toch niet. In onze clan zitten ook members die al maanden niet hebben gespeeld, maar dan noemen we ze gewoon ere members ;) |
 |
|
Stanley
New Member
10 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 19:28:20
|
quote: Originally posted by Ripper|NL
OMG, wat een nep clan. Zoiets doe je toch niet. In onze clan zitten ook members die al maanden niet hebben gespeeld, maar dan noemen we ze gewoon ere members ;)
Omg. dan moet ik ics spelen, eigenlijk speel ik alleen dem. |
 |
|
|
Topic  |
|