mja..ik wil voor de drome men systeempje nog een beetje updaten zodat de drome supersss word...nu is het probleem dat ik niet echt een freak ben en dus ook niet echt heel veel verstand heb van hardware en shit...ik heb het volgende uitgezocht en wil vragen of mensen nog tips whatever voor mij hebben...TY!!
Haal een 9800pro voor +/- 200E bennie veel beter af als een 9600xt met 256mb geheugen. Die 256mb is overkill voor de kaart, staat leuk maar heeft niet echt veel meerwaarde. Aan de 9800pro hebbie een betere kaart aan
Mis ist ook wat om een "goedkope" 64 bitter aan te schaffen bv een AMD Athlon 64 3000+ is namelijk sneller en hooguit een 20E duurder, maar hebbie veel meer plezier van.
waarom wil je dan perC van Corsair hebben?? ik bedoel... je betaald bijna meer voor het merk dan voor de ram zelf... ik heb zelf dane elec... nog nooit probs mee gehad! en is ook nog eens goedkoop ook ;)
Zoals zoiets.... http://www.tweakers.net/pricewatch/63690 2x512 pc3200 van twinmos ;) BTW je moet wel een ander mobo nemen als ie een 64bit athlon neemt. Dan moet hij voor socket 754 zijn.
windows bestaat al in 64 bit.. kan je gratis downen als je hem "test" er bestaat echter nog geen dual channeling voor amd athlon 64, iig niet toen ik hem een maand of 2 geleden kocht :)
Ach jah en zo blijf je achter de feiten aan lopen.... Wat je nu koopt is over een maand alweer "oud" Maar dr is nu wel dual channel geloofk. Das met het nForce 3 chipsetje. (moet je wel de 250 versie hebben)