image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 hoe kom jij aan je nick?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 8

StaticX
Drome junior


163 Posts

Posted - 12-09-2006 :  00:16:17  Show Profile
History of StaticX:
begonnen in het tijdperk van internet op school, je eerste hotmail aanvragen nickname verzinnen, eigen naam: Daan, rijmt met banaan...was al bezet...banaantje...ook bezet...was destijds 17 dus ...banaantje17
online gamen begon op te komen, dus moest natuurlijk een betere nickname hebben als banaantje17 en besides was ik natuurlijk alweer ouder geworden dus die 17 is dan nutteloos.
Dus nieuwe nickname verzinnen voor online gamen, werd op vakantie dronken dropje genoemt (hoe zou dat komen) afgekort DD..2x D...dus DoubleD..
DoubleD ging naar Drome, maar DoubleD was na een tijdje niet origineel meer.
Ten tijde van EverQuest moest ik dus maar eens van naampje wisselen, mensen moesten maar eens gaan nadenken over mijn Nick, en aangezien ik natuurlijk erg "mysterieus" was in EQ :P X-cargo...X staande voor onbekend en cargo voor het totale packetje=ikke...
Natuurlijk net de verkeerde server uit gekozen...een voornamelijk franse server...X-cargo word dan al snel uitgesproken als escargo (slak in het frans) zo wil je eigenlijk niet vergeleken worden.
Maar vond de X in de nick wel pakkend...wat kun je nog meer met de X...had toen net wiskunde gedaan als huiswerk, waarbij X altijd een variabele is en aangezien ik toch altijd tegendraads ben, moest X maar eens statisch worden...StaticX
Gelukkig nog niet als bestaande nick op Clanbase geregistreerd, dus dat moest het maar worden. Na beetje Googelen kwam ik uiteindelijk achter dat het ook een metal-band is,maarja helaas pindakaas.
En er zijn natuurlijk altijd mensen die StaticX willen opzoeken op clanbase, helaas...CB heeft account verwijderd omdat ik tijdlang niet meer in een clan heb gespeeld.
http://www.clanbase.com/personinfo.php?pid=1744750 Maar hier wel het bewijs :P
Op Regroup trouwens bekend als Xorcize, omdat ik mijn paswoord van StaticX kwijt is geraakt. En nee ik weet niet met welk e-mail adres ik daar op de site heb geregistreerd, dus pw-recovery werknie
quote:
Originally posted by flippy.nl

dat was een ingewikkeld verhaal.

wie een langer (lul) verhaal van zijn naam kan maken krijgt een sigaartje, anders gaat ie naar simple

kom maar op met die sigaar

Plaatsje 0196
Drome 1996-2009

Edited by - StaticX on 12-09-2006 00:32:53
Go to Top of Page

flippy
Drome oldsko0l


937 Posts

Posted - 12-09-2006 :  18:13:41  Show Profile
kan je op de volgende drome ophalen...

Lo Wang: "hee! Is your refridgerator running? Better catch it!!! Mhuahwhaa"
Go to Top of Page

0M3G4
New Member

1 Posts

Posted - 23-09-2006 :  18:56:16  Show Profile
mijn nick stamt af van het megadrive-tijdperk, ik moest een nick verzinnen voor een spelletje (weet niet eens meer welke) en ik zat voor me uit te staren naar de console en toen dacht ik gelijk aan mega, omdat dat een beetje onorigineel was heb ik er maar omega van gemaakt, wat in dezelfde vorm is gebruikt tot ongeveer 2001.. daarna was het stoer om ales 1337 te schrijven/typen dus heb ik het toen gefacelift naar 0M3G4
Go to Top of Page

DjDwazeD
New Member

2 Posts

Posted - 02-01-2007 :  15:27:53  Show Profile
En hoe kom ik aan mijn nick DjDwazeD,nou ze noemen my al 10jr Dwaas Of DwazeDennis,tevens draai ik hardcore/hardstyle en wat nog meer MixBaAr is dus vandaar DjDwazeD
Go to Top of Page
Page: of 8 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000