*zijkmodus* Het is ook altijd het zelfde veel onduidelijkheid geen offciele aankondiging etc. */zijkmodus*
Nou je het zegt Hans, ik vind het ook niet je van het.
Totaal geen informatie naar buiten, geen offici�le aankondiging, een lakse houding van crew.. Ze doen net alsof ze veel ervaring met lanparty's organiseren hebben en dit vanzelf een gave lan gaat worden... Nu ik er zo over denk heb ik niet eens zoveel zin meer om te gaan. Ik denk dat ik alvast een klaagtopic ga openen!
Het werkt simpel als je het antwoord weet mag je die beantwoorden en tevens een nieuwe vraag stelen. Komt ie!!
Op welke drome kwam sbs6 nieuws langs ?
Dat was die Drome dat ik gestoord werd omdat diegene naast mij zo belabberd lag te slapen dat de camera met mega bouwlamp er wel ff op gericht moest worden En ja ik ben ook als bezoeker begonnen
quote:Originally posted by Recon @Xantip.. ik ben ook als bezoeker begonnen. Ik heb zelfs nog in de CS compo mee gedaan.... (hoop dat Arfman dit niet leest)
dit is natuurlijk een groot schandaal he! Ik stel voor dat we onmidelijk een enqu�te commissie oprichten die onderzoek gaat doen naar de vermeende Cs achtergronden van drome crew leden.