| Author |
Topic  |
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 15:10:24
|
quote: Originally posted by Xantip
quote: Originally posted by Natalia Beantwoordt dan maar die andere vraag.. 
Jij stelt gewoon te moeilijke vragen 
Ja kan ik t helpen.. Blond, slank, tussen de 24 en 30 (zoals omschreven door Cab) en ook nog geen problemen.. dan zou ik geen nerd zijn he ;) |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
|
Apollo
Drome Founder
 1129 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 15:18:17
|
quote: Originally posted by Natalia
quote: Originally posted by Apollo En wat nou als er niemand door jouw keuring komt? Kan al die aanmeldingen nu niet meer weigeren hoor.
Tja die kans is idd heel erg groot.. Goed punt.. 
Nou ja, dan moet ik t maar zonder bewaking voor mn deur doen.. heb sowieso daRude op mn kamer.. das ook al bewaking zat :D
Beantwoordt dan maar die andere vraag.. 
U draait, wij vragen!  |
Drome Management Team / Stichtingbestuur |
 |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 15:24:53
|
quote: Originally posted by Apollo
quote: Originally posted by Apollo En wat nou als er niemand door jouw keuring komt? Kan al die aanmeldingen nu niet meer weigeren hoor.
Tja die kans is idd heel erg groot.. Goed punt.. 
Nou ja, dan moet ik t maar zonder bewaking voor mn deur doen.. heb sowieso daRude op mn kamer.. das ook al bewaking zat :D
Beantwoordt dan maar die andere vraag.. 
U draait, wij vragen! 
Beantwoordt :) |
 |
|
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 15:48:12
|
| Waar blijven de compo whiners? |
Vrolijke bezoeker :D |
 |
|
|
Rol
Drome Crew
 877 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 15:56:21
|
Waar blijven de compo whiners?
Daar hadden we toch al een e-mail over gekregen? |
Drome Servicedesk Leader |
 |
|
|
SpaceCabbie
Drome junior
 244 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 16:00:36
|
quote: Originally posted by spacecabbie
Ik wil klagen over het feit dat ik besproken wordt in het interne forum en niet kan lezen wat er gezegd wordt! :)
Don't worry, jij wordt niet besproken, je vraag wordt besproken 
En die vraag is ?
Continu bewaking bij mijn slaapkamerdeur ;)
Juist. En je ging ermee akkoord dat we gewoon bezoekers die zich hiervoor vrijwillig aangemeld hebben gaan inzetten he? Crew tekorten enzo, je weet wel 
Tuurlijk, als ik ze tenminste eerst mag keuren 
Ik wel intresse denk is dit aan de binnenkant of buitenkant van de deur ?  |
 |
|
|
SpaceCabbie
Drome junior
 244 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 16:02:07
|
Btw ff ontopic ik heb vanochtend een helpdesk item aangemaakt en die staat nu nog steeds open wat is dat voor een waardeloze service ? |
 |
|
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 16:03:36
|
quote: Originally posted by Rol
Waar blijven de compo whiners?
Daar hadden we toch al een e-mail over gekregen?
Ik had het over slecht onderbouwd gejank omdat iemand favo game niet in de compo lijst staat  |
 |
|
|
Xantip
Drome Crew
733 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 16:04:52
|
Btw ff ontopic ik heb vanochtend een helpdesk item aangemaakt en die staat nu nog steeds open wat is dat voor een waardeloze service ?
Ja Rol is een sloapert, als ik ze behandel krijg je iig een cool antwoord  Maarja ik mis wat rechtten om die te kunnen behandelen  |
 |
|
|
SpaceCabbie
Drome junior
 244 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 16:10:08
|
Btw ff ontopic ik heb vanochtend een helpdesk item aangemaakt en die staat nu nog steeds open wat is dat voor een waardeloze service ?
Ja Rol is een sloapert, als ik ze behandel krijg je iig een cool antwoord  Maarja ik mis wat rechtten om die te kunnen behandelen 
Oh daarom is service desk af ? Ja jij bent wel tof als je ooit baantje zoekt in customer service heb ik mischien nog wel wat voor je 
Tip @ apollo mischien je nieuwe service desk leader? |
Edited by - SpaceCabbie on 04-12-2009 16:10:31 |
 |
|
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 22:25:50
|
Ik wil klagen dat er ook aan Drome 14 een einde gaat komen. Kunnen we dat Ameland niet kapen, onafhankelijk verklaren en onze eigen neverending game-natie (Gameland, ghe ghe ) uitroepen waar het dag in dag uit gezellig is met games, films en andere relaxte zooi? Dan vind ik wel dat er een dikke internet pijp naar dat afgelegen oord moet komen trouwens. |
You can only be young once, but you can always be immature |
 |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 22:45:36
|
| Ik wil klagen over DaRude zijn avatar! Rudy wat is dat nou weer voor sexistisch plaatje!! Foei toch.. wacht ik ga meteen de mijne zoeken.. ;) |
 |
|
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 04-12-2009 : 23:53:59
|
Ik wil klagen over DaRude zijn avatar! Rudy wat is dat nou weer voor sexistisch plaatje!! Foei toch.. wacht ik ga meteen de mijne zoeken.. ;)
Ik denk al, sinds wanneer heb jij zo'n sexistisch plaatje als avatar? Ik heb de mijne overigens al jaren hoor, de site waar ik hem vanaf heb (Dirty-Proverbs.com) bestaat niet eens meer! |
You can only be young once, but you can always be immature |
 |
|
|
Tigger
Drome Crew
 396 Posts |
Posted - 05-12-2009 : 14:50:45
|
quote: Originally posted by DaRude
Ik wil klagen dat er ook aan Drome 14 een einde gaat komen. Kunnen we dat Ameland niet kapen, onafhankelijk verklaren en onze eigen neverending game-natie (Gameland, ghe ghe ) uitroepen waar het dag in dag uit gezellig is met games, films en andere relaxte zooi? Dan vind ik wel dat er een dikke internet pijp naar dat afgelegen oord moet komen trouwens.
'k Weet niet of ik daar zo vrolijk van wordt. Weekend is lang zat op dat eiland  |
Drome Servicedesk |
 |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 05-12-2009 : 18:02:38
|
Ik wil klagen over DaRude zijn avatar! Rudy wat is dat nou weer voor sexistisch plaatje!! Foei toch.. wacht ik ga meteen de mijne zoeken.. ;)
Ik denk al, sinds wanneer heb jij zo'n sexistisch plaatje als avatar? Ik heb de mijne overigens al jaren hoor, de site waar ik hem vanaf heb (Dirty-Proverbs.com) bestaat niet eens meer!
Hij is al weer weg :) |
 |
|
|
SpaceCabbie
Drome junior
 244 Posts |
Posted - 05-12-2009 : 18:05:25
|
Ik wil klagen dat er ook aan Drome 14 een einde gaat komen. Kunnen we dat Ameland niet kapen, onafhankelijk verklaren en onze eigen neverending game-natie (Gameland, ghe ghe ) uitroepen waar het dag in dag uit gezellig is met games, films en andere relaxte zooi? Dan vind ik wel dat er een dikke internet pijp naar dat afgelegen oord moet komen trouwens.
Dat valt toch wel teregelen ? we zijn met 200 man we moeten alleen die boot overnemen.
ik zeg doen wie regeld er wapens ? |
 |
|
Topic  |
|