| Author |
Topic  |
|
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 28-12-2009 : 15:24:53
|
Op de oostpunt van Ameland zijn gisteren twee dolfijnen aangespoeld, een moeder en een jong. De jonge dolfijn was al dood, de moeder was ernstig onder invloed. Medewerkers van het natuurmuseum op Ameland hebben de moeder een spuitje gegeven. "Ze was te erg aan het spacen om te kunnen herstellen" , aldus Jan Krol van het Amelander museum vandaag.
Het gaat om witsnuitdolfijnen. Deze soort komt voor in de Noordzee. Het is meer dan vijf jaar geleden dat er een witsnuitdolfijn is aangespoeld op Ameland. De twee dolfijnen worden morgen afgevoerd naar Naturalis in Leiden. Daar zullen de dieren worden onderzocht.
Dus ook de dolfijnen gaan al in rehab! |
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief. |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 29-12-2009 : 21:23:50
|
| Awwww ze waren te laat met naar de rehab gaan voor hen! Zie je, dat krijg je als je Drome zo ver weg plant!! |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
|
Savatage
Drome regular
332 Posts |
Posted - 29-12-2009 : 22:22:14
|
| Zal je raar zitten te kijken als er op de stoel naast je een dolfijn plaatsneemt... ;) |
 |
|
|
flippy
Drome oldsko0l
 937 Posts |
Posted - 29-12-2009 : 23:20:34
|
goddomme, ik had nog zo gezegt dat ze pas tijdens drome zouden komen en betere condooms moesten gebruiken.... |
Lo Wang: "hee! Is your refridgerator running? Better catch it!!! Mhuahwhaa"
|
 |
|
|
Jeez
Drome no0b
80 Posts |
Posted - 30-12-2009 : 18:21:42
|
quote: Originally posted by Savatage
Zal je raar zitten te kijken als er op de stoel naast je een dolfijn plaatsneemt... ;)
Als je mijn broertje hebt meegemaakt op Drome kijk je niet zo gek meer op van een dolfijn :P |
 |
|
|
Ryu_Niimura
New Member
3 Posts |
Posted - 02-01-2010 : 22:29:32
|
quote: Originally posted by Jeez
Zal je raar zitten te kijken als er op de stoel naast je een dolfijn plaatsneemt... ;)
Als je mijn broertje hebt meegemaakt op Drome kijk je niet zo gek meer op van een dolfijn :P
daar kennen we er meer van.. xD |
 |
|
|
Schyzofrenic
Drome no0b
60 Posts |
Posted - 02-01-2010 : 22:31:40
|
quote: Originally posted by Ryu_Niimura
quote: Originally posted by Jeez
Als je mijn broertje hebt meegemaakt op Drome kijk je niet zo gek meer op van een dolfijn :P
daar kennen we er meer van.. xD
loopt fluitend weg , en zodra hij uit de deur is begint hij te rennen. |
 |
|
|
Jeez
Drome no0b
80 Posts |
Posted - 04-01-2010 : 15:08:59
|
quote: Originally posted by Schyzofrenic loopt fluitend weg , en zodra hij uit de deur is begint hij te rennen.
Bij deze al gefaald :P
Je hoort er niet voor weg te rennen. Embrace your destiny... |
 |
|
| |
Topic  |
|