| Author |
Topic  |
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:05:52
|
quote: Originally posted by Natalia
quote: Originally posted by Fwnk
quote: Originally posted by Rol
quote: Originally posted by Natalia
quote: Originally posted by |-Serial-| Of je begeeft je 100mtr buiten het hotel waar een supermarkt is op de zaterdag en koopt wat brood / krentebollen. /me heeft dat ook gedaan en dat beviel geweldig vanmorgen :)
Goed plan, als ik had geweten dat mn voorraadkast beroofd was! :) Naja, heb net maar boodschappen gedaan en mijzelf verwend met aardbeien voor nu en zalm voor de lunch  
Vergeet niet de afwas die die wel liev voor je heeft achtergelaten ;)
gelukkig had ik de afwas voor vertrek al gedaan
Ik dus ook 
ja das vervelend |
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief. |
 |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:19:39
|
Laten we het er maar op houden dat ik ergens dit weekend mn karma gescrewd heb.. Heb nogal rotochtend :D
Anyways, Laten we weer doorgaan op t mainonderwerp van deze thread:
DROME BEDANKT!!!! |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
|
Rol
Drome Crew
 877 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:19:51
|
| Mijn vaatwasser keek mij ook lief aan :D |
Drome Servicedesk Leader |
 |
|
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:30:33
|
| vaatwasser is voor paupers :P |
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief. |
 |
|
|
Aard
Drome no0b
53 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:35:22
|
| Was weer nice. Dagje langer kan nooit kwaad ;) |
 |
|
|
BrammeS
New Member
1 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 10:50:31
|
Ik heb me prima vermaakt, het evenement was weer uitstekend geregeld.
Dag langer is voor mij een prima optie. |
 |
|
|
lympist00l
New Member
2 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 11:58:23
|
Bedankt Dromecrew, heb weer een weekendje genoten! En nu �berduf en een stem als een grafzerk (volgens een collega). Tot volgend jaar? :D |
 |
|
|
loewiese
New Member
5 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 13:55:18
|
| Bedankt allemaal!! Ik zou zeggen tot volgend jaar!!! (hoop ik) En dagje extra.. OOK LEUK!!! |
 |
|
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 14:47:12
|
Het was weer eens crimineel gezellig! Drome hartstikke bedankt. Tot volgend jaar. Overigens tot maandag lijkt mij ook wel wat ;) |
Heyyyy Marlous, ik wil met je onder de douche! |
 |
|
|
Chieffie
New Member
4 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 15:41:49
|
Was weer een top LAN jongens,
- vriendelijk hotel personeel (niet zo van ZOMG gamers lolz) - Behulpzame crew zoals altijd - Leuke compo prijsjes - snel netwerk + internet
Ik ben het weleens met wat Fwnk op de eerste pagina zegt dat het LAN publiek erg volwassen is (geworden). Ik vinnet heerlijk geen schreeuwende CS kiddies, geen thunderdome door speakers en geen irritante zwaailichten in casemods.
Een super LAN voor een klein prijsje (imo). Hopelijk tot volgend jaar.
|
 |
|
|
Savatage
Drome regular
332 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 17:28:07
|
Kan weinig anders zeggen dan... SQUIRREL!
Het was weer briljant mensen, ook ik ben er zeker weer bij volgend jaar! |
 |
|
|
vieze freddy
New Member
5 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 18:52:08
|
was een geweldig weekendje! heb me prima vermaakt! had ook wel wat langer mogen duren van mij :$
thx crew!! top |
 |
|
|
[PN]Tailz
New Member
1 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 18:52:44
|
Alweer een super Drome lan!!
Moet toch zeggen dat de afgelopen 2 "kleine" lan's me beter bevallen als de grote daarvoor. Er hangt gewoon een heel goede sfeer die me prima bevalt :-) Dromecrew, bedankt voor het organiseren voor alweer een geslaagde lan!!! De rest bedankt voor jullie gezelligheid :-)
Tot volgend jaar!!! |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 20:57:45
|
Jullie ook allemaal bedankt jongens en meisjes! Niet alleen jullie vonden het gezellig, ook wij als crew vonden het enorm leuk (was hopelijk ook te merken).
TMN was inderdaad een beetje jammer met die maps, maar gelukkig is dat inderdaad later SQUIRREL opgelost en heeft iedereen netjes z'n wedstrijden kunnen spelen. De compopagina's heb ik iig. al aangepast zodat het niet weer gebeurt 
Verder, over een langere versie van de LAN: opzich een leuk idee, maar ik zie gelijk een probleem: competities. Hoe ga je om met mensen die een do-za arrangement hebben? Je kunt ook niet op donderdag beginnen met de compo's, want de vrijdagmensen willen misschien ook wel meedoen. Bovendien weet ik uberhaupt SQUIRREL niet of het mogelijk is in verband met het hotel/tafelverhuur/netwerkverhuurbedrijf. |
Drome Competition Organiser. |
Edited by - Arfman on 12-04-2010 20:58:05 |
 |
|
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 22:05:24
|
quote: Originally posted by Arfman
Jullie ook allemaal bedankt jongens en meisjes! Niet alleen jullie vonden het gezellig, ook wij als crew vonden het enorm leuk (was hopelijk ook te merken).
TMN was inderdaad een beetje jammer met die maps, maar gelukkig is dat inderdaad later SQUIRREL opgelost en heeft iedereen netjes z'n wedstrijden kunnen spelen. De compopagina's heb ik iig. al aangepast zodat het niet weer gebeurt 
Verder, over een langere versie van de LAN: opzich een leuk idee, maar ik zie gelijk een probleem: competities. Hoe ga je om met mensen die een do-za arrangement hebben? Je kunt ook niet op donderdag beginnen met de compo's, want de vrijdagmensen willen misschien ook wel meedoen. Bovendien weet ik uberhaupt SQUIRREL niet of het mogelijk is in verband met het hotel/tafelverhuur/netwerkverhuurbedrijf.
compo's beginnen gewoon op vrijdag?
En over dat laatste: Als je niet vraagt is het altijd nee ;) |
 |
|
|
=CRU=Brandweer
New Member
 14 Posts |
Posted - 12-04-2010 : 22:55:24
|
| Ja waanzinnig, helemaal super |
WWW.ClanReUnited.NL Wij zoeken members, kom eens langs op onze Teamspeak IP: 62.234.137.142:9987 |
 |
|
Topic  |
|