image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Drome 16 - Sweet Sixteen
 Bedankt!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 15-04-2012 :  14:34:51  Show Profile  Reply with Quote
Bier, computers en ehh... shotjes aan de bar?

Anyhoe... Het was weer een supergoed geregeld weekend. Goed hotel, lekker gegeten (voor 150 man koken is niet ideaal natuurlijk, onthou dat).

Punt van opmerking is wellicht de 'beveiliging' in de zaal. Men kon ook zonder bandje erg makkelijk in en uit lopen. Niet dat er wat gejat was (mijn laptop heeft zaterdag ook soms wel alleen gestaan)... Maar toch.

<3 Drome <3

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.

OW|Serial
Drome no0b

77 Posts

Posted - 15-04-2012 :  19:28:26  Show Profile  Reply with Quote
Ik sluit me aan bij Frank! Was weer een erg gezellig weekend en lekker gelachen.

+ Personeel van het hotel, altijd even vriendelijk!
+ Bar, was een leukere bar dan Ameland, door de opzet, niet zo een donker hoekje
+ Kamers, mooie luxe kamers! Fijne bedden ook
+ Netwerk, geen problemen gehad
+ Sfeer, gezellig, bingo was ook weer super :)
+ Ontbijt, lunch en brunch ruime keuze en erg lekker!

- Diner, buffet... meer keuze had beter geweest, wel aardig dat ze voor mij iets anders gingen maken (kalkoenfilet stoofpotje), maar ze hebben het iets te 'luxe' proberen te maken waardoor de keuze te sumier was.
- De shotjes, die gingen net iets te snel, gelukkig precies op tijd gestopt :)
- Sommige bezoekers, ja we gamen graag, eten soms lekker ongezond, maar achter je reet aan opruimen, de bril optillen voordat je gaat pissen en gewoon ronduit stinken terwijl je een douche op je kamer hebt is niet echt fijntjes. Volgens mij was 80% volwassen? Dan weten we hoe het hoort toch?!! Kamermeisjes kwamen sommige kamers uit vol verbazing hoe smerig het was.

Als jullie hetzelfde hotel kiezen voor volgend jaar is er wellicht wat minder personeel nodig, en wat meer keuze. Waren de prijzen van de consumpties vooraf bekend? Het hotel gaf iets teveel nadruk op duurdere bieren, sterkte drank en shotjes door die eerst aan te bieden. Witbier was vrij prijzig. Wel waren we de eerste avond zo veel aan het uitgeven dat veel shotjes gratis waren. Waarvoor dank Fletcher!

Verder blijft een LAN bezoeker vreemd volk, merkte je de eerste keer Ameland en nu ook in dit hotel. Men moet even aan ons wennen denk ik.

Ik neem mezelf niet eens serieus, waarom zou jij dat dan wel doen?
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 15-04-2012 :  19:43:28  Show Profile  Reply with Quote
quote:
Originally posted by |-Serial-|

- Sommige bezoekers, ja we gamen graag, eten soms lekker ongezond, maar achter je reet aan opruimen, de bril optillen voordat je gaat pissen en gewoon ronduit stinken terwijl je een douche op je kamer hebt is niet echt fijntjes. Volgens mij was 80% volwassen? Dan weten we hoe het hoort toch?!! Kamermeisjes kwamen sommige kamers uit vol verbazing hoe smerig het was.


Owja, dat inderdaad... Toiletten werden netjes elke 2 uur gecontroleerd (en schoongemaakt) maar als er voor 14.00 is afgetekend, ik om 14.20 binnenkomt en de pis op de vloer ligt lijkt het wel alsof mama niet mee is om je piemeltje vast te houden. We blijven (grotendeels) kerels, en ja, er vallen weleens wat druppels naast, maar die laat je thuis toch ook niet liggen? :|

Kamer is toch ook niet zo moeilijk om even je bed dicht te gooien, handdoeken te verzamelen en het enigzins achter te laten zoals je er in kwam? Op die manier toon je respect en goodwill voor een volgende keer. Verder zit je er letterlijk 2 nachten en een dagje. Hoe mensen het in zo'n korte tijd presteren om er een teringzooi van te maken begrijp ik ook niet. Nogmaals: Dat doe je thuis toch ook niet...

Verder weet je mijn standpunt over het eten Robbert ;x Goed oefenen komend jaar :P

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.
Go to Top of Page

Mevius
Drome oldsko0l


782 Posts

Posted - 15-04-2012 :  20:43:01  Show Profile  Reply with Quote
Dromecrew; wederom bedankt voor dit goed opgezette evenement! In de opmerkingen van de andere mensen kan ik mij ook vinden. Weinig op aan te merken verder eigenlijk. De barprijzen lagen aardig hoog imho, dit is natuurlijk niet iets wat jullie kunnen bepalen.

Verder technisch gezien ook alles super voor elkaar. Beamersysteem werkte erg netjes en geluid was gewoon goed voor elkaar (zoals altijd). Hotelkamers waren wel wat krap met vier man maar buiten slapen en douchen om zijn we er toch niet geweest.

Top feestje weer! Tot volgend jaar! :D

DRoME 11 seat: 1131
DRoME 12 seat: 1131
DRoME 13 seat: 1131
DRoME 13.5 seat: 103
DRoME 14 seat: 190
DRoME 15 seat: 35
DRoME 16 seat: 108
DRoME 17 seat: 31
Go to Top of Page

Lukie
New Member

40 Posts

Posted - 15-04-2012 :  21:16:06  Show Profile  Reply with Quote
Ondanks dat ik merendeels ziek op de kamer heb gelegen (de suite!) heb ik toch meegekregen dat het weer een goed georganiseerd weekend was.

Volgend jaar weer een kans voor mij :)

Drome Crew, Bedankt!
Go to Top of Page

elmie
New Member

35 Posts

Posted - 15-04-2012 :  22:29:31  Show Profile  Reply with Quote
Drome bedankt!

Go to Top of Page

Chiren
New Member

7 Posts

Posted - 15-04-2012 :  22:43:21  Show Profile  Reply with Quote
Drome Bedankt!!
Weet iemand waar je de foto's kan bekijken?
Go to Top of Page

OW|Serial
Drome no0b

77 Posts

Posted - 16-04-2012 :  09:09:22  Show Profile  Reply with Quote
Ja ik vergeet te vermelden dat het beamer systeem het geluid en de F1 zeer geslaagd waren! Zeker petje af na de uitleg van Kevin dat hij 2x moest rijden om alles er te krijgen!

Ik neem mezelf niet eens serieus, waarom zou jij dat dan wel doen?
Go to Top of Page

xiric
Drome no0b

55 Posts

Posted - 16-04-2012 :  09:12:57  Show Profile  Reply with Quote
was wederom een geslaagd weekend!
drome crew bedankt!

Drome 10 : 1873
Drome 11 : 1844
Drome 12 : 2028
Drome 13 : 1940
Drome 13.5: 0027
Drome 14 : 0031
Drome 15 : 0188
Drome 16 : 0057
Drome 17 : 0043
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder


1876 Posts

Posted - 16-04-2012 :  09:38:10  Show Profile  Reply with Quote
Hey luitjes, bedankt voor de complimenten allemaal!

Jullie punten kan ik me persoonlijk ook wel in vinden, met name qua eten. Ach, er moet altijd iets te verbeteren blijven, niet?

Verder wil ik alle compodeelnemers bedanken voor het netjes afwerken van alle competities, vrijwel alles was zondagmiddag vroeg klaar waarvoor hulde.
Wat betreft de competities: we zagen dat RA3 echt matig was qua deelnamen en activiteit, nog erger dan voorgaande jaren. Ik ben ervoor om deze te schrappen ten faveure van een andere RTS. Suggesties zijn altijd welkom, zoals je zag bij BLUR zijn er soms games die nauwelijks bekend zijn maar dikke fun op een LAN, dus we houden ons aanbevolen!

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Xantip
Drome Crew

733 Posts

Posted - 16-04-2012 :  10:42:26  Show Profile  Reply with Quote
Iedereen die dit weekend mogelijk heeft gemaakt (Crew, Sponsors, Hotel, bezoekers) bedankt voor een gezellig weekend! We hebben weer genoten

Vrolijke bezoeker :D
Go to Top of Page

dRagz
New Member

6 Posts

Posted - 16-04-2012 :  13:38:46  Show Profile  Reply with Quote
Was weer een gezellig weekend Drome :D
En idd zoals al eerder is vermeld het eten mocht wel wat meer keus hebben en van 1 ding schrok ik me echt dood gister: 1 Cola glas(flesje van 0,25 cl) �2,10!!!! Stond nergens vermeld en kom je pas achter bij het afrekenen. Dit vond ik iets slechter maar verder was het een top weekend.

Misschien voor volgend jaar voor de compo's (waar arfman het over heeft) handiger om voor Cod 4 een 1on1 compo te maken en voor cod1,2 miss ook. Blur was daarnaast wel echt awesome, eerste x gespeeld en was een zeer leuk spel.

En een vraagje waar kan ik de intro vinden van drome 16 en de foto's ofc.

Edited by - dRagz on 16-04-2012 13:39:55
Go to Top of Page

BGRick
New Member

33 Posts

Posted - 16-04-2012 :  14:05:09  Show Profile  Reply with Quote
Was weer een super weekend bij Drome '16
Enige puntje van verbetering was: wat meer luchten aub, zaterdag en zondag was het binnenkomen en binnen 2 min wou je wel weer ff naar buiten zo warm/benauwd was het op sommige momenten.

@dRagz > ik heb de Intro wel voor je anders :p
Heb hem ge�pload, hier is die (605.33MB):
http://www.gamefront.com/files/21568552/Drome16-Intro-HQ.mp4

Drome '15: seat 0093
Drome '16: seat 0077

Edited by - BGRick on 16-04-2012 20:30:03
Go to Top of Page

Piekartz
New Member

15 Posts

Posted - 16-04-2012 :  16:17:41  Show Profile  Reply with Quote
Voor mij ook een zeer geslaagd weekend. Zoals vorig jaar enorm fijn hotel. Heerlijk geslapen en fijn zo'n bad/douche voor en na een hele dag lannen.
Nog een leuke prijs bij de bingo. Het eten 's middags was heerlijk, het diner wat minder.
Personeel was vriendelijk alleen het bier een beetje duur. Wel fatsoenlijke glazen.
Zaterdag op tijd kunnen stoppen en de kamer veilig kunnen vinden.
F1 op de beamers was erg prettig!

Dik tevreden in ieder geval.

Oja de kegelbaan (16 euro!) was een beetje out-dated :P
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 16-04-2012 :  17:35:30  Show Profile  Reply with Quote
Tsja, drank was wel prijzig, maar het is algemeen bekend dat hotelbars duur zijn ;x Het is ook 4 sterren, mensen die naar dat soort hotels gaan drinken ook geen Euroshopperbier en Schultenbrau :P

Maargoed Drome had daar weinig invloed op denk ik :)

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.
Go to Top of Page

Mr-Wax
New Member

2 Posts

Posted - 16-04-2012 :  18:02:02  Show Profile  Reply with Quote
top lanparty volgend jaar weer zelfe hotel zelfde plek:)
Go to Top of Page

Deagan
New Member

4 Posts

Posted - 16-04-2012 :  19:55:34  Show Profile  Reply with Quote
Was weer een heel leuk weekend! Jammer dat het alweer voorbij is :-)

Tot volgend jaar!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000