image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Gaming
 Nadeo's Shootmania storm!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ilosoxx
New Member

22 Posts

Posted - 01-04-2013 :  17:26:31  Show Profile  Reply with Quote
Beste mensen.
Op dit moment is nog steeds de game : shootmania storm in open beta!dat houd in dat je deze game gratis kan spelen tot 9 april ( via STEAM!). Ik ilosoxx speel deze game al een aantal maanden en ben er aardig zoet mee!, Afgelopen weekend heb ik dit spel op The party11 gespeeld waar maar liefs 12 teams aan mee speelde!! ( echt super tof! een prijs van bijna 300 euro gewonnen!:D) maar helaas is de Nederlandse game scene erg houterig en lui ;) en wil graag van andere mensen horen hoe de game is voor dat ze het zelf gaan proberen. Dus voor de luie gamer hier! een hopelijk leuke uitleg en review over Shootmania storm!.
hier mijn uitleg over de game voor jou! en voor lan crew ik hoop dat jullie dit spel ook gaan hosten!
hier de download link in de steam winkel!
http://store.steampowered.com/app/229870/
Veel lees plezier!

de game types die je kan spelen zijn:
-Royal:
een game type waar tot 32 man de paal moeten veroveren voor 12 punten. deze paal activeert dan een time met een storm! ( shootmania storm) als men in de storm loop ben je af en de storm komt steeds dichterbij, je word steeds dichterbij gebracht en steeds minder spelers blijven over. de speler die 2 x geraakt word door een rocket of een lazer ( die je van een lazer pad kan schieten) ben je af. hoe langer je in leven kan blijven hoe meer punten dat je krijgt. erg intense gametype en zeer leuk om met vrienden / bekende te spelen!.
op http://www.esl.eu worden soms hier en daar wat fun toernooien georganiseerd.

-Joust:
De 1vs1 duel gametype van shootmania storm.
de gametype draait voornamelijk om wie er als eerst af gaat, en dat gebeurt door geraakt te worden met 6 rockets. elke spelers krijgt 5 rockets bij het opladen van het wapen bij 1 van de 2 palen. schiet je de 5 rockets op moet je van de ene kant naar de andere kan om weer bij te laden. dus dat houd in dat je elkaar van de palen moet houden want anders kan de tegenstander reloaden en jou even flink te laten zweten. erg intense gametype met heel veel druk en spanning! ( ik zelf vind deze gametype echt super spannend en super leuk!)
wat deze gametype ook erg interessant maakt is dat er op zondag een ZOTAC cup word gehouden. waar je iedere week 100,- euro kan winnen door 1ste te worden!.
ZOTAC: http://www.zotac-cup.com/en/start

-Elite.
de 3vs3 team spel gametype!
waar je in teams van 3 moet spelen en dat werkt als volgt.
voor dat de game begint start er een coin toss. de persoon die wint kan kiezen of hij wil beginnen met attacken of defenden. kies je attack zal 1 van de 3 spelers van jouw team het moeten opnemen tegen 3 verdedigers van het andere team. de attacker valt aan met een lazer waarmee je in 1x iemand dood kan schieten. de verdedigers schieten met Rockets. elke verdediger heeft 4 rockets en moet de attacker 3x raken voor hij dood is.na elke ronde moet iemand anders attacken van het blue team of red team.
deze gametype word vaak als hoofd gametype gebruikt op lans en toernooien. ook voor deze gametype word iedereen week een cup georganiseerd waar je 100 euro kan winnen.
Eclypsia cup: http://www.eclypsia.com/

kortom deze game is prima te doen Qua Graphics!. je kan hem van top tot teen instellen zoals je zelf het liefst speelt. hoog of laag mooi of snel!.
Systeemeisen
Minimum:

OS:Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor:1.5 Ghz
Memory:1 GB RAM
Graphics:256 Mb, Pixel Shader 2.0 / Intel HD 2000
DirectX�:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space
Other Requirements:Broadband Internet connection

Kortom ik hoop dat jullie niet te koppig zijn en het bij Leage of legends houden maar ook eens een kijkje op shootmania komen nemen!! ;)
voeg me toe op steam : ilosoxx
en kom eens een potje meespelen!!.
tot snel! ik zie je in de game!.

Edited by - ilosoxx on 01-04-2013 19:40:32

Ins0mnia
Drome no0b


85 Posts

Posted - 02-04-2013 :  18:41:12  Show Profile  Reply with Quote
Doch blijf ik voor Quake...

maar eh.. kom je op drome?

Drome 11 : 0272
Drome 13 : 1328
Drome 13.5: 0036
Drome 14 : 0023
Drome 15 : 0037
Drome 16 : 0111
Drome 17 : 0100
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder


1876 Posts

Posted - 23-04-2013 :  09:15:40  Show Profile  Reply with Quote
Grappig, amar 20 euro is me net teveel om even te proberen ...

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,06 sec. Snitz Forums 2000