image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Jolt Cola en Water Joe aanwezig op DROME!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

pyro
New Member

4 Posts

Posted - 24-06-2004 :  15:33:35  Show Profile
ik haal twee 1.5 liter flessen kremlin power voor 5 euro dan heb ik 3 liter nep redbull blijf ik hopelijk wel wakker door =]
Go to Top of Page

Rickz
Drome oldsko0l

740 Posts

Posted - 24-06-2004 :  15:46:37  Show Profile
is dat ook energy drink dan?? waar kun je dat halen?? :P
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 24-06-2004 :  15:54:21  Show Profile
de echte mannen shoppen ff bij de aldi :)

- tree goldenpower
- wat flessen frisdank
- koeken
- spekjes

De rest moet ik nog ff zien, is er een magnetron op Drome ?? :P

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 24-06-2004 :  16:41:03  Show Profile
Goeie vertegenwoordiging van de Nederlandse Krentenclub hier, dat wel. Hoe kan het toch zijn dat je wel voor zo'n evenement wilt betalen en die paar euro (die je weer verdoet met autorijden en meeslepen) wilt besparen door produkten aan te schaffen die slechte rip-offs zijn.

Iedereen mag het zelf weten hoor, maar het is zo tegenstrijdig.. :)

BAWLS. Fuel for hardcore Gamers.
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 24-06-2004 :  17:22:13  Show Profile
ik vind golden power beter te drinken dan red bull, dus das 1. het is goedkoper (tsja hollander :)) das 2. en je kunt goldenpower makkelijker per tree kopen, das 3 :P voor de rest zie ik wel, misschien toch gewoon coca cola ed. wel spekjes en koeken van de aldi

rippofs ?? je gaat toch niet zeggen dat mijn heilige aldi spek een ripoff is :o

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

Savatage
Drome regular

332 Posts

Posted - 25-06-2004 :  01:57:46  Show Profile
quote:
Originally posted by EnigmA-X

Goeie vertegenwoordiging van de Nederlandse Krentenclub hier, dat wel. Hoe kan het toch zijn dat je wel voor zo'n evenement wilt betalen en die paar euro (die je weer verdoet met autorijden en meeslepen) wilt besparen door produkten aan te schaffen die slechte rip-offs zijn.

Iedereen mag het zelf weten hoor, maar het is zo tegenstrijdig.. :)

Aan een kant geef ik je groot gelijk... MAAR het kan ook zijn dat juist omdat je voor zo'n evenement al 37,50 betaalt (een respectabele prijs imo) men zoiets heeft van: ja daag, ik ga niet nog een keer 30 euro uitgeven aan drinken als ik dat ook voor 10 euro kan hebben (voorbeeldje).
Dan kan het voor sommigen een (te) duur weekendje worden...

Want wat jij zegt, die paar euro extra spendeer je nu aan autorijden etc, dat klopt dus niet. Je verdient juist een paar euro... Autorijden moet je toch, of je nou goedkoop of duur drinken neemt, dus die kosten heb je... Drome moet sowieso betaald worden, dus die kosten heb je ook. Komen de kosten van het eten en drinken nog overheen. Dus dan kan 30 of 10 euro, zoals ik al eerder zei, voor sommige mensen wel verschil maken.

Edited by - Savatage on 25-06-2004 01:58:11
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 25-06-2004 :  10:36:10  Show Profile
Raar. Bij mij kost Red Bull in de winkel 1,24 en bij Drome 1,80. Dat is niet 3x zo duur. De prijzen van het eten zijn nog helemaal niet bekend, dus het ging hier alleen om het drinken.

Met kosten voor auto bedoel ik de kosten om naar de Supermarkt te rijden en weer terug. Je kunt dat wel wegmoffelen, maar uiteindelijk als je 1 liter bezine verspendeert, ben je toch 1,20 kwijt. Als je dat over 6 blikjes verdeelt is dat 20 euro cent per blikje. Hee, nu kosten ze alweer 1,44 :)

Die kosten boeien mij echt. Ik weet dat ik de crew een groot plezier doe door mijn spulletjes gewoon daar te kopen. Ik vind ook dat ze dat verdienen. Dat gezeur over die eurocentjes: blijf dan lekker thuis en ga voetbal kijken ofzo.

BAWLS. Fuel for hardcore Gamers.
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 25-06-2004 :  10:43:40  Show Profile
Enigma-X, sommige mensen "zeuren" nou eenmaal, klaar. Dat is hun mening en dat is hun goed recht, jij gaat er altijd op in en met tegenbeweringen, bedragen enzovoort. Laat hun lekker hun gang gaan, als ze het niet willen kopen, het te duur vinden enzovoort boeiend, dat is hun beslissing.

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Recon
Drome Crew

314 Posts

Posted - 25-06-2004 :  11:08:04  Show Profile
Nou Seals, dit was volgens mij eigenlijk een informatie/vragen topic over waterjoe en jolt cola :)
Niet een wat neem je liever mee dan een water joe/jolt cola/redbull/bawls topic :)

Dus ik denk iedereen maar zijn eigen smaak/keuze tot zich zelf laat en maar op drome zelf moet beslissen wat hij/zij wil proberen.

Drome Compo Organiser
Go to Top of Page

Deurmat
Drome junior

185 Posts

Posted - 25-06-2004 :  11:18:36  Show Profile
een forum is toch om op te discusieren onder andere ?...

en om terug te komen op de auto ? fietsen kan ook ?

www.Deurmat.net
Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 !
Go to Top of Page

Typhlosion
Drome no0b

79 Posts

Posted - 25-06-2004 :  11:22:08  Show Profile
Summit cola van de Aldi

.::Discipline is my sword, faith is my shield::.

http://www.cu2.nl/patrick-matrix
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 25-06-2004 :  11:22:41  Show Profile
Achterliggende reden van m'n post is wat jij zegt -recon- :)

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Savatage
Drome regular

332 Posts

Posted - 25-06-2004 :  14:08:01  Show Profile
quote:
Originally posted by EnigmA-X

Raar. Bij mij kost Red Bull in de winkel 1,24 en bij Drome 1,80. Dat is niet 3x zo duur. De prijzen van het eten zijn nog helemaal niet bekend, dus het ging hier alleen om het drinken.

Met kosten voor auto bedoel ik de kosten om naar de Supermarkt te rijden en weer terug. Je kunt dat wel wegmoffelen, maar uiteindelijk als je 1 liter bezine verspendeert, ben je toch 1,20 kwijt. Als je dat over 6 blikjes verdeelt is dat 20 euro cent per blikje. Hee, nu kosten ze alweer 1,44 :)

Die kosten boeien mij echt. Ik weet dat ik de crew een groot plezier doe door mijn spulletjes gewoon daar te kopen. Ik vind ook dat ze dat verdienen. Dat gezeur over die eurocentjes: blijf dan lekker thuis en ga voetbal kijken ofzo.

Goed, ten eerste heb ik erbij gezet dat het maar een voorbeeldje was. Ten tweede: 1 blikje kost idd niet 3x zo veel. Dat verschil is 56 cent volgens jouw berekening. Maar wie neemt er nou 1 blikje mee naar drome... Dus doe dat eens keer 10, kom je op 12,40 en 18,00 en dat is toch een verschil van al 5,60. Nog geen 3x zoveel dat ben ik met je eens, maar zoals gezegd dat was een voorbeeld. Je zult echter wel zien dat de verschillen in kosten dus wel oplopen.

Misschien heb je het zo langzamerhand door, maar jij schijnt ongeveer de enige te zijn die zo fel tegen het kopen van 'B-producten' is. Misschien zie je je eigen BAWLS verkoop niet zo goed gaan? Ik weet niet helemaal wat je probleem is, maar zoals al vele anderen zeiden: laat iedereen toch z'n eigen ding doen. Je roept zelf steeds dat je mensen zelf moet laten beslissen... doe dat dan ook.
Go to Top of Page

Rez
New Member

15 Posts

Posted - 25-06-2004 :  18:29:31  Show Profile
Waarom duur kopen op drome als je alles goedkoop van mama mee kan krijgen :)
Go to Top of Page

Savatage
Drome regular

332 Posts

Posted - 25-06-2004 :  19:34:05  Show Profile
lol, nuff said :)
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 26-06-2004 :  14:59:14  Show Profile
quote:
Originally posted by Rez

Waarom duur kopen op drome als je alles goedkoop van mama mee kan krijgen :)

agree

gewoon vreten laten halen door mama :P die betaalt dan wel

Drome 13 #1296
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000