image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Jolt Cola en Water Joe aanwezig op DROME!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 26-06-2004 :  15:07:33  Show Profile
ja doek ook en wat ze te weinog koopt koop ik zelf @ drome

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 26-06-2004 :  16:55:27  Show Profile
is er geen supermarkt of bakker op loopafstand ?? :)

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

and?.RE5PECT
New Member

21 Posts

Posted - 26-06-2004 :  17:42:27  Show Profile
op evenementen van ID&T en bv Lowlands / concerten enz. betaald men zonder zeuren 2.75 neer voor een biertje en betaald men 5 euro voor een hamburger is de gemiddelde bezoeker 60 euro kwijt op 1 avond dit is verdomme voor een heel weekend niet zo janken dus

and? We Care? No! we just dont give a fuck!

#andclan
http://www.andclan.nl
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 26-06-2004 :  19:00:02  Show Profile
jah maar die lui willen winst maken, lijkt me niet de bedoeling dat er zoveel winst is dat de volgende drome gratis word... en dan zal je zien dat ik er dan niet bij kan zijn, dok ik voor een ander

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

ScreameR86
New Member

1 Posts

Posted - 27-06-2004 :  00:07:50  Show Profile
Golden Power is wel fijne drank, tis net red bull, drink er teveel van en je wordt overactief.

ze kosten ook maar �0.29 per blikje

ik neem gewoon een doos Golden Power i.p.v red bull ofzo
Go to Top of Page

and?.RE5PECT
New Member

21 Posts

Posted - 27-06-2004 :  10:49:23  Show Profile
Dus omdat een organisatie winst wil maken ben jij keurig bereidt meer te betalen voor je eten en drinken? Dit gaat dan toch nergens meer over? Jullie zijn een stel oude wijven, een lanparty kost vergeleken met andere evenement niks juist omdat de meeste organisaties geen winst willen maken :/

#andclan
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 27-06-2004 :  13:13:46  Show Profile
quote:
Originally posted by and?.RE5PECT

Dus omdat een organisatie winst wil maken ben jij keurig bereidt meer te betalen voor je eten en drinken? Dit gaat dan toch nergens meer over? Jullie zijn een stel oude wijven, een lanparty kost vergeleken met andere evenement niks juist omdat de meeste organisaties geen winst willen maken :/

Nee, je zal wel moeten, ga jij maar eens met een tree golden power naar sensation ofzo, dat wil niet echt, loop je daar te slepen met je tree, naar drome kun je echter makkelijk een voorraad eten meenemen, zo hoef je niet steeds op te staan om naar de catering te lopen.

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

and?.RE5PECT
New Member

21 Posts

Posted - 27-06-2004 :  22:11:39  Show Profile
en dat is niet de bedoeling, en zodra ze gaan controleren ( zie netgamez ) dan krijg je meteen gejank van deelnemertjes.........

#andclan
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 27-06-2004 :  22:23:05  Show Profile
NG ja, dit is drome, oosten des lands, vriendelijke mensen, dus ik verwacht geen problemen als tukker

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 28-06-2004 :  01:03:05  Show Profile
Twente roelt de bergtop ;)

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 28-06-2004 :  12:05:54  Show Profile
Seals, Recon: is het strafbaar om mensen ook een beetje te laten denken voordat ze allerlei conclusies rond gaan blaten? Zij hebben het recht om hun mening te laten horen, waarom zou ik dat dan niet mogen? Ik zie het punt niet zo? Aggressief is het zeker niet, sterker, mijn beweringen zijn redelijk fundamenteel onderbouwd, wat je van veel reacties niet kunt zeggen.

Over de omzet van BAWLS hoeft niemand zich zorgen te maken. Over de winst ook niet. Weer een stevig bewijsje dat er zonder te denken gereageerd wordt. Verdiep je eerst eens in de achtergrond van BAWLS Gaming Benelux voordat je het over winst maken op LAN's gaat hebben, dan praten we weer een keer verder :)

In my opinion is het gewoon TE triest voor woorden wat voor omwegen sommige mensen maken en capriolen uithalen om naar hun idee 'zo goedkoop' mogelijk uit te zijn.

No offence.

BAWLS. Fuel for hardcore Gamers.
Go to Top of Page

NoepZor
Drome oldsko0l

664 Posts

Posted - 28-06-2004 :  12:11:24  Show Profile
hoezo niet, waarom een euro uitgeven voor iets wat je elders voor een duppie haalt.. ik zie het probleem niet, ik vind alle lui die teveel betalen niet sporen, daarbij is van die goedkope meuk aardig wat goed te eten/drinken. en wat voor omweg is et dan, dat je ff naar de Aldi gaat ipv de Appie. OF dat je van die te dure rommel op drome zelf moet kopen!

Drome 13 #1296
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 28-06-2004 :  12:15:53  Show Profile
Misschien heb ik wel geen zin om naar de Aldi of Appie te gaan. Dat kost tijd en moeite. Naar Drome ga ik toch. Daarnaast maakt die paar Euro mij ook niet zoveel uit. Ik ben ook nog student, maar ik vind het gewoon lekker om daar mijn eten vers te kopen en mijn drinken koud zonder dat ik met koelboxen of whatsoever hoef te sjouwen.

Jij bent een uurtje kwijt met je zooi inslaan, inpakken en sjouwen. Je bespaart daar een Euro of wat mee. Ik werk een uurtje langer voor mijn baas, dan kan ik het gewoon op Drome halen en doe ik de org er een groot plezier mee

Overigens is dit *de* reden dat de LAN's OF duurder worden OF een strenger deurbeleid gaan voeren qua spullen die je zelf mee mag nemen. Als dit zo doorgaat wordt het steeds minder aantrekkelijk om grote LAN's te organiseren

Edited by - EnigmA-X on 28-06-2004 12:17:37
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 28-06-2004 :  12:43:56  Show Profile
Nou denk eerder dat de org's juist de meegebrachte eten/drinken willen inkrimpen, omdat het na het event een bende is en de org ook de afvalkosten moet betalen. :P Niet omdat de catering anders minder verkoopt etc. :)

Als ik een lan geef dan is er geen verplichte catering en mag je gewoon meenemen wat je wilt, ook de prijzen blijven laag omdat men dan ook meer afneemt. Waarom een lan duurder maken? Gewoon 1 euro afvalkosten bij de entreeprijs optellen en klaar. Het enige nadeel is dat je (nog) meer werk moet doen, maar dat weet je van te voren. Het gaat er tenslotte om dat je je "klanten" het gemakkelijk maakt en tevreden houd.

Ben het gedeeltelijk wel met je eens Arjen, maar we blijven Nederlanders en ja die denken aan zich zelf en daarna pas aan anderen :P Uitzonderingen daar gelaten uiteraard ;)

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Tubby
Drome no0b

65 Posts

Posted - 28-06-2004 :  13:18:44  Show Profile
quote:
Waarom een lan duurder maken? Gewoon 1 euro afvalkosten bij de entreeprijs optellen en klaar.

A. Je spreekt jezelf tegen en B. mag jij aan de bezoekers gaan uitleggen waarom jij 1 euro duurder bent dan de concurrent. En dan nemen we voor het gemak even aan dat je het uberhaupt haalt met die 1 euro.

Of je al dan niet verplichte catering doet is niet altijd een keuze die de lanorganisatie zelf maakt. Afgezien van de afvalkosten zit je ook met het afval opruimen wat veel tijd kost voor je vrijwilligers (die vaak al een complete werkweek in touw zijn op zondagavond).

Overigens vindt ik nog steeds dat je als zogenaamde "lanpartyredacteur" te weinig kennis van zaken hebt en teveel maar rond "blaat"
Go to Top of Page

EnigmA-X
Drome no0b

64 Posts

Posted - 28-06-2004 :  15:37:32  Show Profile
Kromme beredenering Seals. Iedere cent die je als org binnenhaalt moet je als 'heilig' beschouwen. Veel orgs halen hun break-even maar net en niet superruim. In het org wereldje draait het niet alleen om de deelnemer, maar altijd eerst om het financieel rondbreien. (Als je dat niet voor elkaar krijgt heb je geen bestaansrecht).

Jouw beredenering geeft een ander (extra) nadeel aan, niet een vervangend nadeel. Als je als org zelf je catering regelt (al dan niet afgekocht) kan je er gewoon behoorlijk wat centen uithalen. Waarom? Je werkt (grotendeels) met vrijwilligers, die hoef je niet uit te betalen. Dus die loontjes kan je dan mooi in je eigen potje storten.

Kortom: zuip en vreet de catering van Drome compleet plat, dan weet je iig zeker dat er Drome 12 komt

Zo dus

Edited by - EnigmA-X on 28-06-2004 15:38:30
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,11 sec. Snitz Forums 2000