Author |
Topic  |
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 16:06:55
|
Dan moet je maar ff afwachten als de lan van mij komt :P Maar goed, spreek je wel op msn of @ drome :P PS, wacht nog op je mailtje ;) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
EnigmA-X
Drome no0b
 64 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 16:09:48
|
Natuurlijk mag je zelf weten hoe jij je eigen lan orged, daar heeft verders niemand iets over te zeggen. Het is natuurlijk verstandig om naar andere meningen te luisteren en daar je conclusie uit te trekken. 
Die mail was om 15.39u verstuurd, dus die zou je toch wel moeten hebben by now ;) |
BAWLS. Fuel for hardcore Gamers. |
 |
|
EnigmA-X
Drome no0b
 64 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 16:10:28
|
Gaat dit trouwens nog over Jolt of Waterjoe? |
BAWLS. Fuel for hardcore Gamers. |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 16:59:48
|
Ow nog niet mail gechecked :P Doe ik straks als ik thuis ben :) En nee het gaat alllaaang niet meer over Jolt of Waterjoe ;) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 18:09:42
|
quote: Originally posted by EnigmA-X
Jij bent een uurtje kwijt met je zooi inslaan, inpakken en sjouwen. Je bespaart daar een Euro of wat mee. Ik werk een uurtje langer voor mijn baas, dan kan ik het gewoon op Drome halen en doe ik de org er een groot plezier mee 
nou, ik weet niet waar jij werkt, maar ik verdien geen 24 euro per uur, moet ik een dag voor werken, en als ik dat dan kan besparen is dan mooi meegenomen. Voor de rest vind ik golden power goed te drinken, maarja bawls nog nooit gehad, 1 flesje proberen, heeft de catering ook wat te doen. Overigens haal ik mijn maaltijden wel bij de catering, omdat niet alles eeuwig warm blijft  |
Drome 13 #1296 |
 |
|
Aegis
New Member
4 Posts |
Posted - 28-06-2004 : 22:33:36
|
is er ook ergens waar staat hoeveel je precies mee mag nemen. zodat niet te veel mee neem en alles wat ik niet mee kan nemen kan ik daar wel kopen als het moet. en ik zag zeker die drankjes proberen want redbull en de rest die werken niet echt goed dus maybe is dat wat beter spul |
 |
|
HardwareJunk
New Member
9 Posts |
Posted - 08-07-2004 : 23:59:55
|
Binnenkort een mogelijk een zeer aantrekkelijke aktie n.a.v. DROME 11..... --------------------------------------------------- |
Jolt Cola has shown me the wonders of all-night gaming, and I LOVED IT.... |
 |
|
Topic  |
|