Author |
Topic  |
d1ce
New Member
40 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 21:06:54
|
Ik had ook alleen maar een computer en een monitor ;) |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 21:18:14
|
quote: Originally posted by Speedy
Stroom uitval een menselijke fout ... geen idee en het kan natuurlijk voor komen, maar ik vond dit toch wel erg lang duren. Gewoon een halve dag naar de knoppen (die ik notabene vrij had gevraagd, geld moeten missen en wat had ik er voor ... een dag flipperen op de Corvette kast (leuke kast ok, maar voor zo lang)), erg zware domper (en dan verwoord ik het nog fatsoenlijk) Ook het "tochten" vond ik wat minder, geen idee waar dat aan lag want alle deuren in onze hoek (de stroomuitvalhoek) waren wel dicht voor zover ik zeg. Kwa temperatuur was het iig wel veel beter als vorig jaar  Verder nog het irritante gedoe met de slaapplaatsen, ik zag airobeds en zelfs complete tenten (verwachten die mensen lekkage of wat?) die 3 normale plaatsen in beslag namen, door dat soort zaken kunnen anderen geen slaapplaats vinden of moeten weer op zoek naar hun spullen die aan de kant zijn gegooid. Snap dat het leuk spul is en het zal fantastisch slapen, maar laat dat soort dingen volgende keer thuis, die paar uurtjes volstaat een normaal luchtbed of matje toch ook wel.
Postieve punten vond ik wel de sfeer, de aankleding, de nette drank/eten prijzen en zeker het netwerk ... maar dat stroom geval heeft mijn Drome XI iig fijn in puin geholpen 
Gewoon een gedeeltelijke/volledige teruggave van je geld terug vragen, je komt daar om te gamen, niet om te flipperen... |
Memento Mori... |
 |
|
Hymn
New Member
16 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 21:40:05
|
quote: Originally posted by Master_eLecTro
quote: Originally posted by Hymn
quote: HET ZOOG, stroomuitval hier, stroomuitval daar. Natuurlijk, de hele zaterdag was dat het geval.
^
ik had nergens last van.
toppie bij ons.
dat de stroom uitvalt bij mensjes, is een menselijke fout. Moet je maar niet zoveel aansluiten. Een PC, kast, lampje is voldoende.
heb ik wat aan, ongeveer 7 uur zonder stroom gezeten. compo waar we aan meededen konden we op de buik schrijven etc. De hele zaterdag middag en avond naar de kloten
|
 |
|
e6r6i6c
Drome junior
103 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 21:47:37
|
Dit was voor mij de eerste keer Drome en ik heb het er erg naar mijn zin gehad. Het netwerk was waar ik zat uitstekend en gelukkig hebben we ook geen stroomuitval gehad.
Wat me wel opviel was dat de zogenaamde bewaakte ingang helemaal niet bewaakt werd en je gewoon in en uit kon lopen wat je wou. Ook viel me op dat er mensen gewoon 3 traytjes redbull mee sleepte en kratten bier terwijl er van te voren werd gezegd dat dat niet mocht. Als ik dat eerder had geweten had ik ook wat meer meegenomen. En ik had eerlijk gezegd iets meer georganiseerde dingen verwacht van de Drome crew zelf en wat meer interactiviteit met de spelers.
Maar verders vond ik het erg leuk  |
Member of The TROLLS
Oude signature:
-=[C.I.D.]=- website: http://cid.metalbox.nl/ Wij zoeken nieuwe leden!!! (RIP)
Drome 11 Stoel nr: 745 Drome 12 Stoel nr: 755 Drome 13 Stoel nr: 793
Drome shall be missed !!! |
 |
|
Speedy
Drome junior
 151 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 21:49:05
|
quote:
Gewoon een gedeeltelijke/volledige teruggave van je geld terug vragen, je komt daar om te gamen, niet om te flipperen...
Je zegt het al, ik kwam om te gamen. Een keer per jaar pak ik nog een LAN (= Drome) mee met wat vrienden en dat doen we om de lol, dat is me veel meer waard dan wat euro's. Met een teruggave heb ik die lol er niet mee terug (en zeker niet de 70 euro van een dag niet werken). |
 |
|
Snatch
New Member
34 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 22:02:54
|
Was een toppperrrrrrrrrrrrr!
thnx crew en vrijwillergers; nog ff succes met afbouwen
|
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 22:23:36
|
was mijn eerste lan. giga naar me zin gehad. idd wel brak dat we niet konden slapen in de slaapzaal gingen om 5 uur erheen was t vol.. toen maar onder de tafel geslapen. en de 2de nacht gewoon weer.. en nog goed geslapen ook  idd best kut van de stroom. zat gelukkig aan de goede kant van het C vak. onze stroom was wel een 10 min weg aan 1 kant omdat een lullo de stekker eruit had getrokken halverwege :/
voor de rest super lan.. friet / kroket etc was zeker wel te eten ookal zeggen zoveel mensen van niet. zet wel foto's online als ik ze allemaal uit heb gezocht
zit nu alleen steeds met het gevoel dat ik me pet / headset opheb.. raar :s |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 22:59:05
|
ik had nergens last van.
toppie bij ons.
dat de stroom uitvalt bij mensjes, is een menselijke fout. Moet je maar niet zoveel aansluiten. Een PC, kast, lampje is voldoende.
In die sector was er ongeveer stroom voor 375 man en er zaten maar 200 man op aangesloten. Dit was niet de fout van de mensen, maar van de locatie en/of organisatie. |
Obey the god Zeus! |
 |
|
MoNo_eGo
New Member
5 Posts |
Posted - 04-07-2004 : 23:09:37
|
Ik heb er verder geen last van gehad ,maar zo'n lange stroom uitval is slordig
Het netwerk tja ik weet niet wat jullie gewend zijn maar een goed netwerk haalt 10mb down en up en niet 3 en 4 verder was de continu broadcast super iri , dus dat zou beter kunnen (een kapotte backbone kan niemand wat aan doen . de site drome.lan was 9 van de 10x pas op je scherm na ongeveer 20x refreshen. en irc was vrijdag *** maar dat was zaterdag opgelost
dc++ leuk prog maar volgende keer wel een min aan share er op zetten , al die hopeloze leechers die nix willen sharen omdat het dan wat langzamer gaat , die houden dus de slotjes dicht.
de catering , je werdt zeker snel geholpen maar de keus was een beetje simpel (en de gehaktbal niet te vreten) maar verder niets te klagen (zeker al niet over de dames die je hielpen.
de relax hoek vond ik heel netjes leuke aankleding
de slaap zaal was te rumoerig (aleen een gordijn tussen 2000 man/vrouw) en veelste weinig douches
verders wil ik toch de crew bedanken , ik heb het verder best naar me zin gehad
op naar regroup !!!
PS de tent waar iemand het over had nam misch 3 plaatsen in beslag maar er lagen er dan ook 3 in en het houdt je spullen bij elkaar (heb ie ooit wel eens een kussen gehad waar een of andere mongool een flinke roggel op heeft geparkeerd NOU IK WEL !! en geloof me dat wil je niet ) dus voor mij volgende keer gewoon weer een tent!
|
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 00:10:10
|
ik snap niet wat veel mensen nou zo zit te zeuren !!!
jullie mening (van degenen die klagen) - het netwerk is traag - catering slecht - eten niet te eten
mijn mening:
Mensen, als je thuis bent haal je gemiddeld gezien max eens een keer 500kbs. Dan vind ik niet dat je moet zeuren dat je download 'maar' 4 mbs is. Man, daar kan half Nederland alleen maar van Drome-n. Dat het rumoerig is kan wel wezen, maar wees blij DAT er een ruimte is waar je ff kunt wegzwijmelen.
Dan even over het internet: Bijna geen enkele lanparty heeft internettoegang. Het is dus logisch met zo'n evenement als deze dat 2000 man internet willen checken, dus dat geeft vertragingen op het net. Verder wil ik erover zeggen dat we voor de LAN komen, en NIET voor het INTERNET !!!
Ik vond het toppie gedaan, en de crew deed wat ie kon.
AMEN ! |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 08:42:09
|
ik snap niet wat veel mensen nou zo zit te zeuren !!!
jullie mening (van degenen die klagen) - het netwerk is traag - catering slecht - eten niet te eten
mijn mening:
Mensen, als je thuis bent haal je gemiddeld gezien max eens een keer 500kbs. Dan vind ik niet dat je moet zeuren dat je download 'maar' 4 mbs is. Man, daar kan half Nederland alleen maar van Drome-n. Dat het rumoerig is kan wel wezen, maar wees blij DAT er een ruimte is waar je ff kunt wegzwijmelen.
Dan even over het internet: Bijna geen enkele lanparty heeft internettoegang. Het is dus logisch met zo'n evenement als deze dat 2000 man internet willen checken, dus dat geeft vertragingen op het net. Verder wil ik erover zeggen dat we voor de LAN komen, en NIET voor het INTERNET !!!
Ik vond het toppie gedaan, en de crew deed wat ie kon.
AMEN !
Helemaal mee eens, al had ik al duiderlijk gemaakt wel graag op MSN te willen. Maar dat was geen probleem in de avond van dag 2, en gedurende de hele dag 3. :) Dat was ook het enige wat ik wou en ik heb er ook maar 1 ding over te zeggen: TOP!! |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 08:42:54
|
ik haalde meestal 10/11 mb/s met dc++ dus bij mij niks te zeuren over het netwerk, kheb nog wel ff een half uurtje aan een tafeltje bij de catering gestaan omdat ik er op zaterdagochtend achterkwam dat mijn proc koelblok loszat (kom em 2mm van de proc afhalen) dus moest ff nieuwe koelprut halen. uiteraad er ook achter komen dat je per ongeluk 2 pinnetjes van je proc hebt omgebogen maar deze deed het gelukkig weer toen ik ze voorzichtig had teruggebogen |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 08:50:32
|
quote: Originally posted by nelis
ik haalde meestal 10/11 mb/s met dc++ dus bij mij niks te zeuren over het netwerk, kheb nog wel ff een half uurtje aan een tafeltje bij de catering gestaan omdat ik er op zaterdagochtend achterkwam dat mijn proc koelblok loszat (kom em 2mm van de proc afhalen) dus moest ff nieuwe koelprut halen. uiteraad er ook achter komen dat je per ongeluk 2 pinnetjes van je proc hebt omgebogen maar deze deed het gelukkig weer toen ik ze voorzichtig had teruggebogen
Dat had zown kerel ook tegenover mij (Flux?) die vidkaart haalde 120 graden celcius. (5900 FX) Heb ik um zown zalman er op gemonteerd, komt er zown drome crewtje aan "uitkijken met die dingen heb er een radeon mee gesloopt". Ik had zoiets van. zalwel dus ik monteer um, werkt perfect :) Heb um ook ff een koelertje gedaan voor op die zalman, 50 graden videokaart. heel keurig vind ik zo voor een 3dkaart op drome. |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 08:56:32
|
mijn proc werd wel ff 20 graden koeler toen ik mijn zalman met artic silver5 weer vastgezet had. TIP: als je een asus K8V SE Deluxe hebt en je wilt de zalman 7000 (maakt ff niet uit welke) eropzetten haal dan dat zwarte ding rond je socket weg anders klemt de koeler niet goed op je proc |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 09:11:19
|
Dag luitjes,
Ik heb het van het weekend naar mn zin gehad :D FF wat punten: + Netwerk was in orde :D + Onzin zetten opt grote screen + Douches waren dik in orde + Toiletten werden netjes schoon gemaakt
- Weinig mensen speelden MOHAA (das mijn game) - Beveiliging??? Niet gezien... ('s avonds na het inchecken) - Geluid stond knetterhard in het begin, vooral omdat ik in de voorste rij zat tegenover screen.
Catering Daar kan ik niks over zeggen. Ik heb helemaal niks gehaald, geen biertje, bawls, broodje etc Maar bij van der valk was het eten TOP 
Mis wat voor volgend jaar, zet de crewstage in het midden en laat zien dat dr mensen zitten, en niet dat je alleen net wat haartjes erboven ziet. Plug dr wat lampen boven met een mooi kleurtje en je zaal is ook weer mooier aangekleed :D
MZZL!!!
|
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
Edited by - Yozzman on 05-07-2004 09:20:35 |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 09:12:25
|
quote: Originally posted by nelis
mijn proc werd wel ff 20 graden koeler toen ik mijn zalman met artic silver5 weer vastgezet had. TIP: als je een asus K8V SE Deluxe hebt en je wilt de zalman 7000 (maakt ff niet uit welke) eropzetten haal dan dat zwarte ding rond je socket weg anders klemt de koeler niet goed op je proc
Kwam dat door die artic silver alleen??? Of had je die koeler dr van tevoren nog niet op???
@McKillem, das dus pure onzin dat ie je kaart molt, moet je gewoon met beleid te werk gaan
|
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
Edited by - Yozzman on 05-07-2004 09:22:18 |
 |
|
Topic  |
|