Author |
Topic  |
SANEX^
Drome no0b
 72 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 09:48:29
|
quote: Originally posted by Ramius @McKillem, das dus pure onzin dat ie je kaart molt, moet je gewoon met beleid te werk gaan
als je het nou een weekje eerder of erna doet oke maar ik denk dat de vriendelijke drome-crew meneer bedoelde dat je liever niet je videokaart kapot hebt op drome :)
|
blitz! |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 09:52:01
|
yepz scheelde 20graden, ik had die koeler er al eerder opgezet maar omdat ie dus niet goed op de proc gedrukt zat maar er losjes ophing koelde ie zeer belabberd |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:07:37
|
quote: Originally posted by nelis
yepz scheelde 20graden, ik had die koeler er al eerder opgezet maar omdat ie dus niet goed op de proc gedrukt zat maar er losjes ophing koelde ie zeer belabberd
Owkay, kheb zelfde koeler en een Asus A7N8X mobo en die pasta @ drome gehaald. Moet dr nog op, maar mijn cpu wordt rond de 41 graden dus die zit dr denk wel goed op :D Gaat van de week is ff pasta dr op doen kijken of het zoveel scheelt |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
 |
|
del
New Member
49 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:24:04
|
Is normaal dat verschillende ervaringen zijn op zo een grote lan.
Mijn puntjes zijn: (@zeik mode) @Dc++ maak vervolgens 2 HUB's, een voor 100gig+, en een voor de zielige mensen die 0gig sharen en nog klagen als je nee zegt aan "mag ik pllzzzz en extra slotje!!"
@Catering, niet gegeten, maar de org zagt er goed uit! rook ook lekker 8)
@ chill ruimte, mooi voor elkaar! Allen jammer van de asso's die boeltje niet achter zich opruimen en in de film ruimte gaan slapen :S
@ Netwerk, sommige hoekjes van de zaal ging het niet zo snel, maar was allemaal heel redelijk voor een grote Lan, thumbs up.
@stroom, jammer van die hoekje die uitviel net naast mij *uff!*, jullie hadden ze wel kunnen troosten met en saucijze broodje of zo :-p
@ slaap ruimte, heel erg associal dat mensen tenten n' enorme lucht bedden mee nemen!!
Heb de zaal af moeten sluipen om een plekje te vinden, dit lag niet aan de Org maar aan de deelnemeners, als je 'klaar' bent met slapen, vouw je slaapzak op of zo, plz :)
@ rook, ik ben vervloekt, elke lan zit er wel iemand bij me tafel aan blowen :s tering denk ff aan andere mensen. Tis natuurlijk onmogelijk om achter te komen wie dat nou dee, weer fout van deelnemers niet van org :(
@zaal, kan de ORg aub blaadjes op de punten van de tafels hangen met de welke plekken op die gang zijn, is wel zo handig als je andere clan leiders zoekt of vrienden opzoekt :)
Goed gedaan, tot volgende jaar.
[ARMY]Del' |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:25:06
|
ik denk dat de pasta maar 1 of 2 graden scheelt, tenzij je natuurlijk hele slehcte koelpasta had (of geen) |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:11:38
|
mijn cpu kwam de gehele LAN-P niet boven de 39�C uit. Het betreft een AMD 2400XP@2250mhz met een Zalman 7000-CU
Mijn Asus Radeon 9600XT kwam niet boven de 42�C uit.
toch handig, zo'n Coolermaster Stacker pckast :) |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:24:24
|
mijn cpu zit idle op 45 graden en stressed kan ie oplopen tot 50 maar dan is wel heel hard aan et werk. mijn kast blijft altijd zo rond de 30 graden, de temp van mijn videokaart weet ik helaas niet omdat mijn cooldrive 4 is doorgebrand |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:56:50
|
je CD4 doorbegrand ? hoe krijg je dat voor mekaar ? |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:02:26
|
quote: Originally posted by SANEX^
quote: Originally posted by Ramius @McKillem, das dus pure onzin dat ie je kaart molt, moet je gewoon met beleid te werk gaan
als je het nou een weekje eerder of erna doet oke maar ik denk dat de vriendelijke drome-crew meneer bedoelde dat je liever niet je videokaart kapot hebt op drome :)
Jawohl, maar het klonk alsof hij het in verband wou brengen met temps. Het kan ook zijn dat hij twijvelde aan mij kunnen met pc onderdelen maar das dan niet zijn probleem mag ik aannemen. Ik heb vaag genoeg een kaart zonder problemen gesandwiched met die dingen, waaronder die van mij, ik druk me nieuwe kaart strax wederom in zown ding.
oc resultated zijn gewoon van de kaart zo goed....
Ik heb um om mijn ge-force 4 zitte, ga zo 75 mhz harder. |
Edited by - McKillem on 05-07-2004 13:04:15 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:04:03
|
khad het stekkertje erafgehaald om de kabel ergens doorheen te halen en daarna heb ik de kabeltjes verkeerdom in de stekker gestopt |
 |
|
Topic  |
|