Author |
Topic  |
.fallen^angl.
New Member
10 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 09:51:22
|
We zijn weer thuis, erger nog, ik ben alweer aant werk :/ kheb vanacht nog de hele nacht m'n pc lopen fixen van de virussen en toen dat hopeloos begon te lijken maar windows opnieuw geinstalled :) En dan deze week word het veel films kijken aangezien k 40 gig aan films heb gedownload.. ctrl-a + enter pwnz :D
Drome zelf was wel relax, veel bekende gezien en veel fun gehad. Wel klote met die *** stroom, maja daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt dus daar ga k niet meer over zeuren.. Alleen jammer dat daardoor een aantal teams bij voorbaat al uitgeschakeld waren bij de compo's. misschien daarom wel een id om iedereen die dr 7uur last van hebben gehad volgend jaar 25% korting te geven ofzo.
Verder weet ik egt nix zinnigs meer te melden, apart dan van: IK WIL TERUG NAAR BED!!!!!!!!
maja.. ^^
ltr, en ckers tot volgend jaar!
PS: en nu allemaal naar elemental!! |
Edited by - .fallen^angl. on 05-07-2004 09:55:41 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:15:55
|
EDIT: Oppz verkeerd topic lol :P |
Edited by - McKillem on 05-07-2004 10:16:34 |
 |
|
.fallen^angl.
New Member
10 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:17:38
|
ik miste ook wat.. stroom ^^ |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:19:00
|
Nee ik had daar geen last van, alleen een wat irritant netwerk aan het begin. |
 |
|
.fallen^angl.
New Member
10 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:36:54
|
Tja, naja shit happens. Maar ik vind het nog steeds egt triest dat er mensen zijn die gewoon te lui zijn hun pc te scannen op virussen of gewoon even te formateren voordat ze naar een lan komen en daar gewoon een hoop problemen veroorzaken. Tuurlijk zal dr altijd wel iemand tussen die 2000 lui zitten die een virus mee heeft. Maar zo een duidelijk virus als dat korgo of zelfs blaster. Dan ben je dus egt of een ontzettende noob, of je vind het gewoon leuk om voor anderen een paar uur een lan te verzieken omdat ze moeten formatten ofiets. Daar had drome crew ook beter op moeten inspelen.
Dus de aandacht puntjes zijn en blijven: - beveiliging - virussen ( bijvoorbeeld vrijdag nacht 12:00 1 grote netwerk scan voordat iedereen massaal gaat l33chen ) - beter over noodscenario's nadenken ( stroom/ netwerk/ virussen ) - compo's beter organiseren. - meer crew op de vloer voor snelle/ korte vragen. - betere communicatie naar de klanten toe, op alle gebieden
die lijst zal ongetwijveld nog wel langer worden
|
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:44:59
|
quote: Originally posted by .fallen^angl.
Dus de aandacht puntjes zijn en blijven: - beveiliging - virussen ( bijvoorbeeld vrijdag nacht 12:00 1 grote netwerk scan voordat iedereen massaal gaat l33chen ) - beter over noodscenario's nadenken ( stroom/ netwerk/ virussen ) - compo's beter organiseren. - meer crew op de vloer voor snelle/ korte vragen. - betere communicatie naar de klanten toe, op alle gebieden
die lijst zal ongetwijveld nog wel langer worden
de beveiliging goed regelen is denk ik erg moeilijk als je een aantal storingen inde stroom en netwerk hebt zitten en eigenlijk te weinig crew hebt om alles snel te regelen zonder iets te laten vallen zoals de beveiliging dit weekend. Hoeland denk je zelf dat 1scan van het hele netwerk gaat duren? Ik denk dat het voor de volgende keer wel een idee is om wat vrijwillige bezoekers met verstand van pc's in zetten als helpdesk, ik wil wel een websiteje maken voor de volgende keer waar mensen hun probleem kunnen melden via de pc van een ander als hun eigen pc het echt niet meer doet. Als de crew dit ook wat vind hoor ik het wel van ze. Ik vond de communicatie naar de bezoekers wel goed, af en toe iets omroepen met de status van bepaalde zaken.
Verder moet alles natuurlijk niet te strak geregeld gaan worden want ik ben bang dat dat ten koste van de sfeer gaat |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:49:19
|
Ja communicatie naar de klant idd. die was lame.
Naast mij had iemand een bloedneuk wat hij klante met zuin neus op de tafel, ik een crewlid opzoeke ja iemand met bloedneus. dus wij naar ehbo. is er gewoon niemand te bekennen bij de ehbo......... das toch gewoon erg voor een geval die wel iets erger is als een bloedneus..... |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:52:02
|
misschien was er wel iemand met iets erger dan een gebroken neus :-) maar het is idd wel een beetje slordig als er niemand bij de EHBO post aanwezig is, al denk ik dat als je je been breekt je niet naar de EHBO komt strompelen |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:03:14
|
lol |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
Demian
Drome oldsko0l
523 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:43:59
|
nee denk ut ook niet maar hoe moet je ook een gebroken been krijgen dan moet je wel heel ver gaan |
Drome 11: 0911 Drome 12: 0308 Drome 13: 1459
http://www.impactlan.nl
Demian aka Speedvoiter
|
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:47:06
|
nou je zou bijvoorbeeld in je stoel kunnen gaan slapen vervolgens achterovervallen in een reactie pak je de tafel beet en die donderd op je been en omdat een paar mensen van de overkant de tafel nog willen pakken donderen die er ook overheen bovenop de tafel die bovenop je been ligt.
dat zou bijvoorbeeld kunnen gebeuren |
 |
|
termi
New Member
30 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:49:50
|
quote: Originally posted by Nemesis007
nee denk ut ook niet maar hoe moet je ook een gebroken been krijgen dan moet je wel heel ver gaan
'een ongeluk zit in een klein hoekje'
Als je van je stoel af valt en kut terecht komt heb je al een gebroken nek. Even struikelen en je been breken is een stuk gemakkelijker. Kzou zeggen: vraag eens aan de EHBO zelf hoe de meeste ongelukjes veroorzaakt zijn. Je ziet het bij jezelf meestal toch ook niet aankomen? :)
EHBO moet idd gewoon goed geregeld zijn, stel dat iemand een hartaanval krijgt door een leuke overdosis energydrink (en dat gebeurd dan weer sneller dan je denkt) en er is geen EHBO-er in de buurt. Bye bye gamer... |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:52:16
|
als je helemaal achtering de zaal zit en je krijgt een hartaanval is de EHBO nog 5min onderweg denk ik |
 |
|
Demian
Drome oldsko0l
523 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:53:03
|
oh dus zo kom ik aan zo'n kop. maar jah idd het was wel slordig dat er niemand maar dan ook niemand bij de ehbo post was |
Demian aka Speedvoiter
|
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:54:28
|
voortaan dan maar een verplichte EHBO cursus voor elke bezoeker |
 |
|
Demian
Drome oldsko0l
523 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:56:35
|
nou jah lijkt me niet zo goed id laat die kerel naast mij maar lekker verrotten ik moet en zal de BF compo winnen. |
Demian aka Speedvoiter
|
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 14:58:55
|
hmm als ik dan ooit nog is ergens op de hoek ga zitten zorg ik wel dat ik niet naast jou zit :P |
 |
|
Topic  |
|